¿Que es el SEO?

Què és el SEO?

Com definició s’entén el SEO com:
El conjunt d’accions que ens ajuden a millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats de recerca dels diferents cercadors.

El terme SEO ve de l’anglès que fa referència a motor de cerca Optimization. També l’hi coneix com Posicionament web en castellà.

Al fil d’això m’agradaria ampliar la informació amb un vídeo de Luis M.Villanueva en un congrés sobre SEO Social, en ell hi ha una frase que m’agrada molt, si no heu vist el vídeo us recomano que dediqueu un temps i li feu un cop d’ull. Sobre el minut 3 del vídeo es mostra la típica imatge de la Serp de Google. Les Serp ja que aquest és un article per a principiants, també ve de l’anglès motor de cerca Result Page i no és altra cosa que la pàgina de resultats de qualsevol cercador.

Què és bàsic en SEO?En el SEO referent als grans cercadors, més exactament en el referent a Google que és el que ens regeix a tots els que ens guanyem la vida amb això, hi ha tres punts bàsics que cal tenir en compte:

-Títol

-Contingut
-Enllaços

A dia d’avui aquests tres punt són bàsics per fer SEO. Tant en el Títol com en el Contingut requereixen d’una anàlisi de terminologia per aprofitar al màxim la seva funció. Estudiar bé els termes que més recerques tenen ja siguin termes d’una paraula o de diverses. Per analitzar la rellevància dels diversos termes hi ha una eina online molt útil anomenada SEMRUSH.

A més de l’estudi de terminologia és bàsic fer un correcte SEO on Page. El SEO on Page consisteix en l’optimització del contingut de la pàgina per obtenir un bon posicionament de la mateixa. Hi ha un article de Xavier Viguer, SEO de posicionamientoweb.cat que els explica, aquí: Seu On Page. El contingut de qualitat és bàsic ja que et fa gran part de la feina, com ara l’últim punt:
Els enllaços o Linkbuilding

Els enllaços de moment avui en dia més d’una de les armes més perilloses del SEO és una de les més potents. Tenir una correcta gestió dels enllaços de la teva web és bàsic en una estratègia de posicionament. És molt important tenir un volum important d’enllaços de marca, o enllaços que esmentin el nom de la teva web i d’enllaços genèrics, tipus “clica aquí” “aquí” “més info” … amb el qual poder jugar per generar per generar enllaços amb les paraules clau que t’interessa posicionar.

Això és una cosa bàsic ja que si tu tens una botiga de sabates i tots els teus enllaços són amb la paraula sabates, és segur que Google et penalitzarà, tard o d’hora i tota la teva estratègia de posicionament web o SEO serà paper mullat.

Experta seo barcelona judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.