Treball en posicionament web: SEO Offpage

 

Per a l’èxit de qualsevol projecte online, cal comptar amb una estratègia SEO, que tingui com a fi posicionar la nostra pàgina web entre els primers llocs dels resultats de Google o un altre cercador.

En elaborar aquesta estratègia, s’han de contemplar accions que es duguin a terme tant dins com fora de la pàgina. D’aquesta manera, es pot dividir el treball en dues categories diferents: SEO Onpage, quan les accions siguin dins del propi web, i SEO Offpage, quan les accions involucrin llocs webs externs al propi.És important treballar factors Onpage i factors Offpage, en moltes ocasions es desestima la importància d’un, ressaltant les qualitats o els beneficis que llancen les tècniques pertanyents a l’altra categoria.

Qualsevol professional et va a garantir que un SEO exitós, ha de comptar amb una estratègia completa, on la optimització del lloc s’efectuï considerant totes les variables que l’algoritme de Google avalua.

Accions de SEO Offpage segons un consultor seo

Entenent això, anem a ampliar una mica més en els factors del SEO Offpage, és important perquè determinen l’autoritat i rellevància del lloc web davant de temes específics.Encara que són moltes les accions de SEO Offpage generalment ens enfoquem en el link building, o en la creació d’una xarxa d’enllaços entrants.

Per la qual cosa, hem de conèixer que el link building fa referència a links que es troben en llocs webs diferents i que apunten a la nostra pàgina.Mentre més gran sigui la qualitat i quantitat de links que ens apuntin, Google atorgarà major rellevància al nostre web, considerant-la una autoritat en el tema. És senzill entendre la lògica que el cercador segueix: contingut de qualitat mereix ser compartit, si molts es troben comentant i compartint determinada pàgina, és perquè posseeix un bon contingut, digne d’aparèixer a la primera pàgina de resultats.

No obstant això, l’algoritme de Google ha implementat actualitzacions per evitar que els propietaris de llocs webs forçin el seo. El link building ha de ser utilitzat de manera acurada, les pàgines que ens enllacen han de comptar amb una temàtica semblant a la nostra, proporcionant un context lògic, d’aquesta manera no es confonen els termes i el cercador el qualifica positivament, en cas contrari, es pots ser penalitzat per Google.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.