¿Que es un Expert SEO?

Quines característiques té un bon SEO?

Després de 4 anys d’experiència aprenent i perfeccionant els meus coneixements en el món del SEO, he arribat a diverses conclusions.

Al meu entendre són essencials les següents característiques per ser un bon SEO:
Un bon expert en SEO ha de viure en estat BETA.

Realitzar investigacions empíriques i funcionals és el pa de cada dia de qualsevol SEO que pretengui fer de la seva carrera una mica pròsper. Per poder dur a terme un procés de millora continu cal provar diferents coses i aplicar aquelles que funcionin.

El bon SEO ha de tenir una gana constant per aprendre. Crec que aquesta característica és aplicable a qualsevol bon professional, ja que en els temps en què vivim mai deixen de sortir coses noves que en gran part desmenteixen o disminueixen la importància de les anteriors.

Però en el cas del professional SEO, la gana per aprendre deu ser una constant diària. Llegir articles i llibres escrits per altres experts i fer de la teva professió un hobby i una obsessió, són les millors receptes de l’èxit.

Un bon professional SEO ha de ser també un bon escriptor. Aconseguir l’atracció de lector és fonamental. Per a això, no només és necessari saber escriure bé. Escriure sense errors i faltes gramaticals, sinó també fer-ho de forma atractiva i amb claredat. Doncs al final, per a un lector, la decisió entre fer clic al primer o el segon resultat dependrà de quin titular o descripció li resulti més atractiu i rellevant.

Un SEO ha de tenir sempre una perspectiva analítica. El SEO es basa en aplicar de forma constant i metòdica diferents tècniques d’anàlisi prèvia que ens ensenyaran quin ha de ser l’acostament que hem de seguir a l’hora d’optimitzar un web. Tant des del punt de vista de l’anàlisi de la competència, com de l’anàlisi de trànsit d’entrada a la web i l’anàlisi de navegació que els usuaris duen a terme quan els usuaris visiten la nostra web. Tot això, és necessari per saber que canvis s’han d’aplicar.

El bon SEO és aquell que té experiència, és honest i té ètica. Per desgràcia l’ètica i l’honestedat són dues pràctiques que cada vegada semblen estar menys de moda. No obstant això, des del meu humil punt de vista són tan essencials com l’experiència. Aquestes tres característiques formen un triangle virtuós que només podrà generar-beneficis.

Si el teu consultor seo posseeix aquestes qualitats pot estar tranquil, l’evolució del seu web anirà per bon camí. Potser no tan ràpid com vostè esperava, però almenys tindrà la seguretat que les constants actualitzacions de l’algoritme de Google no li enxamparan desprevingut, ni penalitzaran la seva web per haver estat realitzant SPAM.

El temps sempre dóna la raó a qui camina amb pas ferm.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.