¿Que es el Google Merchant?

Per als que no ho sapigueu, Google AdWords és el mètode que utilitza Google per fer publicitat patrocinada. Compta amb grans quantitats de clients d’arreu del món i amb webs de tot tipus. Es tracta, principalment, d’anuncis que es mostren de forma rellevant en els resultats de cerca de l’usuari.

Amb l’aparició d’AdWords a l’any 2000, Google va renunciar a la seva política de ser un cercador lliure de publicitat. Fins llavors volia ser un signe de la independència dels resultats d’una cerca, així com una garantia per a la velocitat de càrrega de les pàgines de Google.

El mecanisme és simple: Google cobra al client per cada clic que es faci sobre el seu anunci, convertint-se així en el gruix de la facturació de Google. Això constitueix al seu torn un mètode de publicitat dinàmic per al client ja que el cost es converteix en un reflex perfecte del trànsit guanyat en la web gràcies a Google. Quant al seu format, no s’admeten imatges en els anuncis que, com a molt, han d’ocupar 4 línies (25 caràcters en el títol, 70 en el text i 35 a la URL). L’anunciant també especifica l’import màxim que està disposat a pagar per cada clic d’una determinada paraula, ja que no totes les paraules tenen el mateix preu.

Els anuncis d’AdWords es mostren juntament amb els resultats de cerca quan algú busca a Google utilitzant alguna de les paraules clau. Els anuncis apareixen a la columna lateral de la pàgina de cerca ( ‘Vincles patrocinats’) però també poden aparèixer en posicions diferents.

D’aquesta manera, els nostres anuncis seran vistos per un públic que està interessat en el que oferim.

Si volem crear paraules clau efectives hem de recordar que han d’estar formades per 2 o 3 paraules màxim, de manera que han de ser específiques i estar directament relacionades amb el text de l’anunci.

Que siguem capaços de crear aquestes keywords dependrà en gran mesura l’èxit de la nostra campanya publicitària a través de Google Adwords.

Finalment, Google ens proporcionarà un compte personal perquè puguem fer un seguiment de la nostra campanya controlant i gestionant les despeses al mateix temps. Es pot crear una campanya d’AdWords a Google des de cinc euros aproximadament.

La publicitat a Internet ha anat in crescendo sense pausa durant l’última dècada pel que hem de tenir-ho present com a mitjà interessant per fer arribar al públic els nostres productes o serveis. Google Adwords ens permet aconseguir-ho en poc temps i una de les seves grans avantatges és, precisament, pagar-li a Google per cada clic que hagin fet en el nostre anunci, tal i com indica el consultor seo judith sauch.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.