¿Que es el SEO Local?

Elements per al Posicionament SEO Local

1. Utilitza sempre el mateix NAPNAP són les sigles angleses que corresponen a: name, address i phone (nom, adreça i número de telèfon) .

Perquè Google consideri el teu negoci local has de tenir:

Un nom.Una adreça física (no val una adreça postal o una adreça compartida).Un número de telèfon incloent el codi d’àrea local.Si apareixen les dades de contacte (NAP) en diferents pàgines dins del teu lloc web és MOLT IMPORTANT que siguin sempre exactament els mateixos.

També has d’utilitzar el mateix NAP, quan et donis d’alta el qualsevol directori local. De fet és important que comprovis que el teu negoci apareix amb el mateix nom, adreça i telèfon en els principals directoris locals.

2. Incloure el nom de la teva ciutat o província

Has afegir la ciutat o província en diversos llocs:
A la meta etiqueta títol: És un dels llocs més importants on incloure la informació sobre ciutat / província. El teu negoci podria aparèixer en rànquing locals només per això.A la meta etiqueta descripció: Incloure la informació sobre ciutat / província pot augmentar moltíssim el percentatge de clics per als resultats de cerca locals.

A l’encapçalament H1: En qualsevol encapçalament que tinguis a la pàgina, és important incloure la informació sobre ciutat / província.

A la URL: Crea una pàgina a la teva web que inclogui la informació de cuideu / província a la URL.En el contingut: Clarament, és important incloure la informació sobre cuideu / província en el teu contingut.

En l’etiquetatge (Alt Etiqueta) de les imatges: La majoria de negocis locals no fan servir text alternatiu en les seves imatges. Assegura’t que tens text alternatiu a totes les teves imatges, i que inclous la informació sobre ciutat / província en el teu text alternatiu.

3. Optimitza la teva pàgina a Google My Business

Google My Business, és la nova plataforma per gestionar el nostre negoci local des d’una única eina, integrant totalment Google Places i la pàgina d’empresa de Google Plus (Local).
Es pot accedir a la nova eina ben des de Google Places o bé des del teu perfil d’empresa a Google Plus. La integració és total i ja no diferenciem una eina d’una altra.
Si ja estaves donat d’alta en qualsevol de les dues, quan et Logues apareixerà la nova plataforma de Google MY Business.

4. Aconsegueix ressenyes / comentarisLes ressenyes són una part fonamental del SEO Local. Si volem estar entre les primeres posicions del “mapa de xinxetes”, una dels factors que més té en compte l’algoritme de Google són les ressenyes amb una bona valoració (4 o 5 estrelles).

Google permet que ofereixis incentius o descomptes als teus clients a canvi que escriguin una ressenya a la teva pàgina de Google+ d’empresa.
Una bona idea és afegir logos o botons a la seva web amb un enllaç directe a la pàgina de ressenyes de Google+ d’empresa juntament amb unes instruccions senzilles per deixar una ressenya. També pots sol·licitar les ressenyes via mail o newsletter incloent l’enllaç.

L’important és que l’hi posis fàcil. Centra’t en aconseguir 10 ressenyes. Si els usuaris acaben deixant una ressenya és important que contestis. Si el comentari és negatiu, amb més raó, el teu objectiu és que canviïn la seva opinió i el deixin per escrit de nou en una altra ressenya.
No caiguis en l’error d’intentar comprar ressenyes a través de pàgines que ofereixen aquests serveis a Internet, ja que Google pot penalizarte. Un ritme adequat per a una petita empresa seria aconseguir una ressenya al mes.

5. Inclou un Mapa de Google encastat com recomana la experta en seo barcelona Judith sauch.

Incloure un Mapa de Google encastat a la teva web, però assegura’t que ho fas correctament. No només embebas un mapa que indiqui la teva adreça, has de embeure un mapa en el qual aparegui el teu “xinxeta”, és a dir, que inclogui la teva pàgina d’empresa de Google+ (Local).
També és important tenir moltes i bones ressenyes per augmentar la taxa de conversió de vistes en clients ja que ara que Google mostra ressenyes que a apareixen dins de la llista de “xinxetes” en un únic menú desplegable, els usuaris llegiran les teves ressenyes abans de veure qualsevol altra informació sobre el teu negoci.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.