¿Que es el posicionament web SEO?

Posicionament web, posicionament en cercadors o posicionament SEO es refereix a les tècniques que busquen que una pàgina web aparegui en les primeres posicions dels resultats en cercadors (Google, Yahoo, …) per a una sèrie de paraules o frases
Posicionament natural es refereix a les tècniques de posicionament web que tenen a veure amb els continguts de la mateixa (títols, metes, paraules clau, …) i / o amb els enllaços dirigits a la pàgina web, en contraposició a les campanyes de posicionament web de pagament per clic (Google Adwords, Yahoo! Search Marketing, …), en les quals pagues directament als cercadors per aparèixer com un enllaç patrocinat.

¿Algunes tècniques de SEO recomenades?

Seguir els estàndards: HTML semàntic, CSS i Javascript no obstructiuIdentificar les paraules clau de la pàgina web i utilitzar-les convenientment en els continguts.Generar títols únics per a cada secció de la pàgina web d’acord al seu contingut i paraules clau.

Crear metes personalitzades per a cada secció de la pàgina web:Utilitzar les paraules clau en les capçaleres.

Utilitza text significatiu en els enllaços tant interns com des d’altres pàgines webMinimitzar l’ús de tecnologies que els cercadors no entenen: Flash, AJAX, frames,

…Donar d’alta manualment la pàgina web en buscadors com indica la experta en seo Barcelona Judith sauch.

 

¿Alguns trucs?

1. Només indexa el que vulguis rankejar

Una pràctica molt comuna en gairebé tots els llocs web que analitzo és que tenen per defecte “tots els costats de la web” a index (la metaetiqueta que permet a Google indexar nostre contingut).Hem de posar tot el que no vulguem rankejar en els cercadors a no index per, d’aquesta manera, evitar que Googlebot (elrobot de Google) perdi el temps en seccions de la pàgina que no són del seu interès.

Aquestes pàgines a no index tradicionamente han de ser les típiques de “Contacte” o “Política de privacitat”.

2. Enllaços do follow i no follow interns

Aquest punt resideix en una teoria pròpia. Si Google rastreja els enllaços interns no follow amb menor freqüència, hauríem enllaçar internament amb no follow aquells posts o pàgines que no tinguin gran rellevància per a la nostra audiència o que no tinguin recerques o interacció alguna.
De la mateixa manera, des de la pàgina home de la nostra plantilla jo apostaria per posar els enllaços a xarxes socials i qualsevol enllaç extern que puguis tenir (banners, afiliació, etc.) en no follow.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.