Què és el SEO local?

Per entendre el SEO local, hem de saber que el SEO (optimització en motors de cerca) són un conjunt d’accions destinades a optimitzar la posició que ocupen determinats llocs web o web en els resultats organics que Google o un altre cercador mostra als usuaris quan realitzen cerques relacionades amb continguts publicats en el lloc.

Fem una referència especial a Google, per ser el cercador popular per excel·lència, està estadísticament verificat que rep entre el 90 i el 96 per cent de les recerques mensuals a la web.Quan es parla específicament de SEO local, es fa referència al conjunt d’accions que tenen com a finalitat millorar la visibilitat de determinada pàgina web en els resultats organics de les recerques en funció de la ubicació geogràfica dels usuaris.Importància del SEO local: quan l’implementarem?

El SEO local s’implementa per a les empreses que disposen d’un local físic, i per raons òbvies, desitgen que la seva pàgina web tingui prioritat per a les cerques realitzades per usuaris que es trobin en la mateixa geogràfica ubicació, i mostren (a través de les seves preguntes ) interès o curiositat sobre els seus serveis, productes, entre altres.Tot i que el SEO per si mateix fa referència a accions generals, podem complementar-lo amb les accions d’optimització local.

No necessariament hem de centrar-nos en un i deixar l’altre d’un costat, més es tracta de buscar la compatibilitat entre aquests dos elements. Tot i que la importància que li donem a la part local, s’ha de trobar en proporció amb el nostre tipus de negoci, si els clients potencials necessàriament han de trobar a prop de la botiga física per adquirir els serveis, les accions d’optimització per a cerques locals han de ser majors i representar .

Un veritable temps de planificació, enfocament i treball.Per altra banda, si la nostra pàgina o lloc web està enfocada en un projecte en línia, amb vendes de tipus internacional, per exemple … les accions per a la localització d’optimització no són realment necessàries, encara que si bé podem valernos de algunes per arribar a un públic específic, el lloc, al ser de caràcter internacional, ha de pelear per una bona posició en les recerques globals.Per aconseguir treure’l el major benefici a la nostra web, hem de centrar-nos i tenir en clar els objectius i objectius del negoci, les limitants i les variables. D’aquesta manera, podrem establir una estratègia de SEO que es trobarà enfocada a optimitzar la pàgina web d’acord amb les nostres necessitats, en referència al públic al qual ens volem arribar.

Consultor seo barcelona Judith Sauch

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.