Implementació de tècniques SEO

Les tècniques SEO són ​​accions orientades a millorar el posicionament orgànic de determinada pàgina web, la qual cosa és realment important si volem fer visible la nostra pàgina en els cercadors i augmentar la quantitat de trànsit que rebem. Les tècniques SEO són ​​variades, algunes es centren en l’optimització dins de la pàgina, a això anomenem “SEO a la pàgina”, i altres es dediquen a accions externes que no depenen directament de nosaltres, anomenant-se “SEO Off Page”.

Encara que molt freqüentment estem buscant aquest conjunt de tècniques SEO que impulsin la nostra posició d’una manera extraordinària, la realitat és que no existeix una fórmula màgica que ens brinda la certesa que una tècnica va a sobre de sortir i ens posarem a la primera posició de Google .

El treball SEO com indica un consultor seo, comprèn cert temps, en què s’implementen diverses pràctiques que es destinaran a millorar la nostra classificació, i posicionarnos en un lloc excel·lent.Tècniques SEO bàsiques per tenir en compteQuan es realitza el treball SEO, l’encarregat ha de seleccionar tècniques que, d’acord amb la seva experiència, li han brindat resultats favorables.

Tot i que els resultats SEO varien d’acord a les pàgines en què es treballa, sempre és necessari realitzar accions bàsiques, entre les quals es troben:

1. Ús de paraules clau d’acord a la intenció de cerca dels usuaris: cal tenir present que, els cercadors, volen oferir-li, al usuari, el que es troba buscant d’una forma segura i ràpida.

2. Mejorar el CTR: el percentatge de clics a través (CTR) és una estadística a la qual hauríem de prestar molta atenció, combinant-los amb altres com la taxa de rebot i el temps de permanència. És fonamental comptar amb un meta títol idoni, així com la correcta meta descripció, que aconsegueix despertar interès en els usuaris i els incita a fer clic a la nostra pàgina web.

3. Optimitza el rastreig de rastreig, sense índexs páginas sense interès: abans que res, heu de saber que el rastreig d’arrossegament és el temps que els motors de cerca us dedicen a cada lloc web per rastrejar i calificar les diferents URL. Com que els cercadors necessiten temps per efectuar aquesta tasca, hem de prioritzar les pàgines que vulguem ser indexades, en cas contrari, correm el risc de quedar-se d’última i ser ignorades

.4. Velocitat i seguretat de la web: actualment, aquests són dos aspectes rellevants per al posicionament, ja que interfereixen, de manera directa, amb l’experiència de l’usuari (el que Google més valora).

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.