Tipus de Backlinks

Els enllaços són importants per al SEO i el Màrqueting Digital i ho seguiran sent.

Començament un post en el qual vull explicar quins són els tipus d’enllaços que realment funcionen per posicionar el 2019 i com pots aconseguir-los.

I és que, tot i que els grans continguts generen backlinks naturals amb el pas del temps, la veritat és que no és una estratègia fàcil ni ràpida.Si el teu contingut no està posicionat, no tindrà visibilitat ni trànsit i no serà compartit ni enllaçat. Per tant, tant és que sigui un gran contingut si ningú ho veu, així que fuig d’aquesta opció de linkbuilding perquè és lenta i sense garanties d’èxit. La cosa no és tan senzilla.

Enllaços contextuals

Són aquells que apareixen dins del cos del text i si el anchor està envoltat de paraules clau relacionades amb el teu negoci o amb el post que vas a enllaçar, millor que millor.

Aquest tipus d’enllaços són molt importants. Tant que el robot de Google els utilitza per establir les seves notes sobre rellevància, popularitat i autoritat de cada lloc web.

I dit això, està clar que a més dels enllaços naturals resulta necessari dur a terme una estratègia linkbuilding de col·locació de diferents tipus d’enllaços. Si ets nou en això és important que sàpigues quins enllaços serveixen per posicionar i com aconseguir-los, així que et recomano seguir llegint.

Quins beneficis et reportaran?

Trànsit qualificat.

Assegura’t que el Backlink estigui ressaltat en un altre color i sigui fàcilment visible per als usuaris, així la probabilitat que facin clic i arribin fins a la teva pàgina serà més alta.

Traspàs de major linkjuice.

Aquests enllaços són realment valuosos per millorar l’autoritat del teu domini i la seva classificació general en les serps, sobretot si la temàtica i el contingut al voltant de l’enllaç estan correctament seleccionats en base al teu sector / producte / servei.  Impressió de marca.

Si aconsegueixes enllaços contextuals en llocs web d’autoritat del sector o aconsegueixes que un editor popular o influencer et citi en algun dels seus articles aconseguiràs augmentar conversions i confiança respecte al teu producte o servei.  Contingut rellevant que pot atreure leads i conversions cap al teu lloc web.

Enllaços de reviews reals

Els enllaços des ressenyes positives són una de les millors oportunitats de màrqueting en línia. Per aquest motiu les empreses busquin usuaris disposats a fer comentaris sobre els seus productes / serveis a canvi d’una comissió.

Llavors, ¿beneficis dels enllaços en reviews?

Atracció de possibles clients.

Enfortiment del teu nom, imatge, marca.

Reconeixement.

Reputació.

Millorar el SEO.

Si obtens moltes ressenyes positives des de diferents pàgines web, Google es farà ressò i et reclassificar en el seu rànquing particular

Enllaços de xarxes socials

Però, a més d’enllaçar la teva pàgina des dels perfils de xarxes socials populars i posicionar fent una roda d’enllaços (alguns dofollow com about.me i altres nofollow com Facebook i Twitter) és possible publicar enllaços al teu mur o timeline.

En aquest sentit, és important dir que vagis amb compte i que si un fil o pàgina té ja un alt volum d’enllaços, sense cap tipus de rigor pel que fa a la temàtica, el millor és no col·locar el teu enllaç i buscar un altre lloc.

Forums backlink

Tampoc t’obsessionis amb els enllaços dofollow i incorpora enllaços nofollow en la teva estratègia perquè així serà més natural per ulls de Google. La regla 80/20 pot ser una base per començar, però que tampoc et s’obsessionin els números i els percentatges.

Experta en seo barcelona Judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.