Importància de l’estratègia de posicionament web

Importància de l’estratègia de posicionament web

Tots sabem que, per a l’èxit d’un projecte online, has de comptar amb certa popularitat i visualització a la xarxa, d’una altra manera, la gran competència et deixarà enterrat i, la presència a l’internet, serà pràcticament irrellevant ¿de què ens serveix tenir un lloc o pàgina web si ningú visualitza nostre contingut publicat?

Així bé, en treballar dins d’aquest món, hem de prendre en consideració el que podem fer per arribar a la major quantitat d’usuaris possibles, i aquí entren els cercadors, ja que són els principals impulsors del trànsit, ja que milions i milions de persones realitzen consultes en ells diàriament.

Llavors, ens enfoquem a optimitzar la pàgina perquè aparegui a la primera pàgina de resultats de Google o de qualsevol motor de cerca (SEO)  i plantegem una estratègia de posicionament web.L’estratègia de posicionament web ha d’estar orientada en funció a les necessitats i recursos de la pàgina o lloc web, si comptem amb un bon contingut i ens esforcem a presentar una web optimitzada per a cercadors, però tot i així no aconseguim guanyar la visualització desitjada, és necessari realitzar una anàlisi detallat del lloc, ja que cada cas és diferent.

Accions per a l’estratègia de posicionament web

Una estratègia de posicionament web  segons un consultor seo, varia en dependència de la pàgina o lloc, no és el mateix posicionar un petit bloc, que un lloc web que pertany a una marca reconeguda, però, tot treball SEO contempla accions bàsiques com:

1. Recerca i selecció de paraules clau o keywords adequades: Les paraules clau són el pont que comunica el nostre contingut amb els usuaris, són els termes que ells ingressen per realitzar una recerca, mateixos termes que nosaltres hem d’escollir per a la descripció del nostre contingut.

2. Tenir cura de la construcció d’URL: el nom de domini, URL o link. Aquest ha de ser formulat correctament perquè sigui directe, clar i descrigui, de manera senzilla, el contingut del lloc web.

3. Enllaços interns i anchor text: Els enllaços interns són d’ajuda per al posicionament de diverses pàgines d’un mateix lloc web, ja que li permeten a l’usuari navegar més fàcilment dins del lloc, millorant la seva experiència i temps de permanència, cal escollir anchor text rellevants.

4. Enllaços entrants i baclinks: els enllaços existents en llocs externs que apunten cap a una web específica, li aporten rellevància i autoritat a la mateixa. És clar, has de buscar que els llocs webs que et enllacin tinguin autoritat.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.