Aspectes a analitzar de les tendències SEO 2019

Tendències SEO 2019
Google ha millorat notòriament respecte a desenvolupar l’experiència dels internautes, per això sempre, i de manera constant busca el desenvolupament en tots els àmbits. Evidentment Google inverteix per seguir sent el millor, molts especialistes del SEO estan tractant d’adaptar-se als canvis que vénen. Per aquesta raó has d’estar atent i informar-te de les tendències SEO 2019.
Si vols seguir mantenint l’estatus de número u en els resultats dels motors de cerca, cal que planegis sistemàticament les teves estratègies SEO.

Doncs cal que faci això si vol estar en sincronia amb el desenvolupament del posicionament web.Doncs llegeix detingudament, ja que et presentarem en aquest article les tendències SEO 2019, als fins que puguis informar-te i desenvolupar les teves estratègies.

Les tendències SEO 2019 que has de conèixer.
1. En primer lloc tenim la indexació mòbil.En poques paraules, la primera indexació mòbil vol dir que Google fa servir la versió mòbil de la seva pàgina per a la indexació i la classificació. Doncs des de març de 2018, Google va començar el procés de migració de llocs a l’índex de mobile-first. Pot passar que la consola de cerca ja ho hagi avisat.Tingues en compte que un índex mòbil primer no constitueix “només mòbil”.

Encara hi ha unicitat d’índex amb versions mòbils i d’escriptori. No obstant això, tot el brunzit del “mòbil primer” representa que Google utilitzarà les versions mòbils per classificar una vegada que el lloc hagi migrat.

Comprens oi? Atès que la seva versió mòbil és la principal per a la classificació, no hi ha pretextos per posposar l’amistat amb el mòbil.
2. Com a segona tendència SEO 2019 la velocitat de la pàginaEl temps de càrrega de la pàgina d’escriptori ha estat un factor de classificació durant un temps. Al juliol, va aconseguir un seu parent, la velocitat de la pàgina mòbil es va convertir en un aspecte de classificació per al mòbil. Aquest canvi indispensable exigeix ​​entendre què mètriques són importants per a Google en termes d’avaluació de la velocitat de la pàgina.

3. La marca com un senyal de rànquing.En primer lloc, a través de mencions de marca no relacionades, el motor de cerca aprèn que la seva marca és una entitat. En investigar més les propietats que ho esmenten, Google adquireix un millor aspecte de la seva autoritat en un camp en particular. En segon lloc, les opinions i el context de cada component són rellevants com, reputació, resolució de queixes, publicitat, confiança etc.

4. Recerca d` amazon.

En principi, Amazon no és un motor de cerca universal. És similar a Google, però s’usa per recerques internes dins de les pàgines d’Amazon. De què es tracta això llavors? Bé, cada vegada més persones van directament a Amazon per fer compres. Segons una anàlisi d’estudi, el 56% dels consumidors visiten Amazon primer si tenen compres en ment. El 51% consulta amb Amazon després de trobar alguna cosa en un altre lloc.

Judith sauch consultor seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.