Què és el Keyword Research

Què és el Keyword Research i per a què serveix segons una expert seo:
En aquest article parlarem sobre les diverses importàncies que constitueix el keyword research, però a finals de coneixement del lector i més de tenir una millor comprensió del tema, procedirem a explicar què és.

Doncs el primer que has de saber és que, aquestes paraules tenen origen anglosaxó, la qual s’implementa molt per referir-se a la identificació, filtració i avaluació de les moltes paraules claus que tenen més rellevància que altres en recerques específiques.

Simplificant una mica el keyword research és el que els professionals de l’optimització dels motors busquen pel que fa a paraules addicionals, la qual s’utilitza per aconseguir millors classificacions en els motors de cerca.Gràcies a aquesta informació, podem prendre la decisió d’utilitzar les paraules claus que són adequades o ideals.

Això és una cosa vital, ja que en l’elecció adequada la podem fer servir als nostres propis beneficis, a més de treure el màxim potencial per millorar el posicionament web o alguna estratègia de màrqueting.Aquest tipus d’eina són massa útil a l’hora de millorar qualsevol aspecte que fa al nostre activisme a la xarxa, ja sigui des posicionament fins als diferents tipus de màrqueting, podent en alguns casos avançar-nos als usuaris, ja que pel que fa a la data de recerca anteriors podem determinar les tendències i així fer un càlcul o percentatge de la quantitat de cerca en un futur.
Per què és important el keyword research?
Has de saber que hi ha un cert objectiu en la keyword research, que consisteix a generar amb una molt bona precisió i recuperació un gran nombre de termes que són importants, però que revesteixen caràcter d’obvi per a la paraula clau d’entrada.Per tant constitueix una bona pràctica per buscar un gran nombre de paraules que estiguin relacionades però que no tinguin molta competència i percentatge elevat de cerca …

Pel que permet l’assoliment d’un rang més alt en els motors de cerca.No obstant això, has de saber que hi ha un cert grau de desavantatge en la pràctica d’això i és que, el lloc web es troba optimitzat per paraules claus alternatives en lloc de la paraula clau principal, en virtut de la qual aquestes última són molt difícils de classificar causa de l’elevada competència.

Google compta amb moltes eines de recerca de paraules clau, de manera que pot ajudar-te si vols abastar més en aquest camp i amb això millorar tant el posicionament com el màrqueting.

Font:Judith sauch experta en seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.