L’estratègia SEO en el món empresarial

L’estratègia SEO en el món empresarial

Avui dia, tota empresa necessita fer acte de presència a l’internet, i qualsevol persona que vulgui representar un paper rellevant dins el món cibernètic, hi haurà escoltat parlar sobre l’estratègia SEO.

És fonamental per a qualsevol companyia comptar amb una estratègia SEO establerta, perquè la seva pàgina web tingui èxit i brindi els fruits que s’espera.

L’estratègia SEO té com a objectiu posicionar el lloc o pàgina web dins dels resultats en els motors de cerca, és a dir, que la teva pàgina es trobi en un dels primers resultats en el moment en el qual un usuari realitzi alguna recerca referent al contingut que publiques, serveis o productes.En comptar amb una bona estratègia de posicionament SEO, s’augmenta, de manera directa, la visibilitat de la pàgina, la qual cosa significa posseir un major abast cap al públic objectiu, i hi ha més vendes, el que aporta beneficis a l’empresa.

Estratègia SEO: visibilitat, clients i vendes.

Per posar un exemple d’això, anem a suposar que som propietaris d’una companyia que es dedica a vendre recanvis per a automòbils, si volem posar-li una plataforma per a vendes online al nostre negoci, no només necessitem obrir la pàgina i treballarla , és fonamental que comptem amb les paraules clau per a les publicacions.

Les paraules claus són les que escollim i posem en el nostre contingut, aquestes són les paraules que l’usuari haurà d’ingressar en el motor de recerca perquè la nostra web aparegui entre els resultats. Cal fer una llista de les mateixes, també anomenades keywords.

Després de tenir-les, hem de concentrar-nos en establir una estratègia de posicionament, destinada a col·locar a la nostra web en un dels primers llocs.

Els cercadors com google poden apropar-te a milions de persones de manera ràpida, però cal saber que són molt pocs els usuaris que passen de la primera pàgina de resultats, per la qual cosa és fonamental aparèixer en la mateixa i com més amunt, millor, l’enfocament ha d’anar cap al primer lloc. Una cosa que no hem d’oblidar és l’alta competència que hi ha dins el món cibernètic, si no ets visible …

Tant és que siguis, o no estiguis, a la xarxa.Tenir una major visibilitat vol dir tenir més visites, i més visites significa més clients potencials i més vendes. Una cosa porta a l’altra, per això és important comptar amb una estratègia de posicionament que funcioni, sigui efectiva i de resultats.

Judith sauch experta en seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.