El SEO o la Gestió d’Optimització de Cercadors

 

La Gestió d’Optimització de Cercadors, també coneguda com SEO, és una de les tasques més primordials per triomfar dins el món cibernètic, per tenir èxit a la web és necessari comptar amb una adequada visualització.

El nostre contingut ha d’arribar als usuaris tal i com indica el consultor seo judith sauch, si no, la presència a la web resulta irrellevant. I la Gestió d’Optimització de Cercadors tracta específicament d’això, la idea és que la nostra web aparegui entre els primers resultats de cerca, en el moment en el qual un usuari ingressi unes paraules clau que coincidiran amb el nostre contingut publicat.

No obstant això, la Gestió d’Optimització de Cercadors no és una cosa que qualsevol persona pugui fer, a més, són moltes les empreses, les agències o els especialistes que busquen vendre’t un “disseny amb tot i SEO”.

L’optimització de recerca és fonamental, i no es tracta d’una sola acció, per aconseguir establir una estratègia SEO reeixida es necessita comptar amb habilitats, tant des del punt de vista tècnic com des de la perspectiva mercadológicas.

Això requereix d’un procés continu, el qual podria considerar-costós i llarg, però aporta beneficis considerables al nostre projecte online.

La gent parla de “fer SEO” quan realitza accions bàsiques amb unes quantes eines, però la veritat està més enllà d’això, el veritable posicionament SEO s’ha de treballar a profunditat, reconeixent el funcionament i mecanisme de l’internet, analitzant les competències i prenent diversos factors abans de concretar les tècniques que es duran a terme o el pla d’acció.

Gestió d’Optimització de Cercadors: Link Building

Per exemple, la meta data o les paraules clau, són components bàsics del posicionament web professional, però no és l’únic que pren Google en consideració per determinar el lloc que ocuparà una web en les recerques.

Una de les accions que Google considera amb més èmfasi és la pràctica de “Link building”, això es refereix a obtenir backlinks que son referencies des de llocs independents al nostre.

Aquesta acció pot ser complexa i laboriosa, però repercuteix amb gran impacte en els resultats de l’estratègia SEO.

És important, per al Link Building, la identificació dels llocs o blocs que posseeixin major autoritat web, establir un mitjà de comunicació utilitzant correu electrònic o alguna xarxa social, enumerar als proveïdors i clients, participar en els directoris rellevants, realitzar vinculacions a xarxes socials, comptar amb participació en grups o fòrums públics … entre moltes altres accions que ajudarà a millorar la visibilitat.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.