Funcionament i avantatges de la publicitat de Google

Funcionament i avantatges de la publicitat de Google a través dels anuncis:

Actualment el món i la manera de relacionar-nos amb les persones ha canviat i tot això gràcies a l’existència de l’internet, el qual s’ha convertit en una plataforma que podem utilitzar per a diferents coses com la recerca d’informació, comunicar-nos amb altres a través de les xarxes socials, mantenir-nos al dia amb les notícies del món sencer, entre moltíssimes altres coses més.

El internet s’ha convertit en una forma de guanyar diners, ja que són molts els que aposten per muntar la seva botiga en línia, fer articles o blocs, adquirir determinats productes o serveis, realitzar vídeos per a la plataforma YouTube o promocionar el seu negoci, a través de la publicitat de google.

En aquest últim punt centrarem aquest article.

Google va esdevenir una plataforma amb possibilitats absolutament increïbles, tant per al consumidor, com per als que ofereixen els béns i serveis a través d’internet.

En altres temps, per aconseguir augmentar les vendes, les empreses s’anunciaven a la tele.Ara ja no cal, ja que poden invertir en la publicitat d’aquest cercador.

Amb aquest tipus de publicitat s’aconsegueix cridar l’atenció del consumidor oferint-li un producte o servei, però tot això depèn del tipus de consumidor que sigui el receptor, així com dels seus hàbits.Amb la publicitat de Google, tenim aquestes ofertes o productes que ens interessen a simple vista. Ja no cal passar per centenars de pàgines a la recerca d’un determinat producte.

Basat en les preferències i el perfil, el famós motor de cerca s’encarrega de seleccionar i mostrar els anuncis de Google que més s’adaptin a tu.

Quins són els avantatges que ofereix la publicitat de Google?Un dels avantatges més importants de la publicitat de google és que aquest cercador s’encarrega de la tasca a la qual ens hauríem de sotmetre per fer una compra determinada. És per això que ambdues parts surten guanyant, d’una banda les empreses aconsegueixen uns anuncis personalitzats, augmentant tant el nombre de visites com el de vendes i els clients aconsegueixen una publicitat de major qualitat.

El que fa imprescindible a aquesta eina és que aconsegueix millorar la comunicació entre el client i la marca. És un factor vital.

Tal com els experts comenten; l’empresa que no tingui presència a Internet, deixarà d’existir també en el món real.En tenir una publicitat més efectiva i a millor preu que els anuncis televisius, moltes companyies han preferit aquesta opció.

Judith sauch consultor seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.