¿Com optimitzar el teu Google Maps?

Google My Business és una gran font d’ingressos per a moltes empreses, sobretot pymes, que obtenen una base de clients importants a partir del màrqueting local.

Per a moltes empreses, l’opció que els brinda Google My Business de sortir a la primera pàgina de Google per les keywords és pràcticament inigualable, ja sigui per falta de pàgina web o de coneixements SEO suficients com per assolir aquestes posicions de forma orgànica.

Pasos per optimitzar el teu Google business-Maps.

1. Confirma la teva adreça

Són molts els negocis que no tenen actualitzada la seva adreça física, i per molt obvi  que sembli, és obligatori tenir la direcció correcta en la nostra pàgina de Google My Business

2. Mantingues la teva informació actualitzada

Els canvis horaris per vacances o altres raons han de reflectir-se en els horaris de la nostra pàgina de Google My Business. És un sense sentit que aquesta informació estigui desactualitzada, ja que podràs perdre clients potencials i el que és pitjor, donar una mala imatge del teu negoci.

3. Selecciona bé la categoria del teu negoci

Potser la teva categoria exacta no aparegui, així que intenta triar la més pròxima o fins i tot afegir diverses.

4. Afegeix diverses fotografies

I que mai siguin fotografies d’estoc. L’objectiu d’aquestes fotografies és mostrar a tu mateix i al teu negoci, per la qual cosa afegeix una fotografia teva (almenys) i diverses del teu negoci. Decideix tu mateix quina imatge vols transmetre als teus clients potencials amb la qualitat de les teves fotografies. Una imatge val més que mil paraules, i en aquest cas, és més cert que mai, pel que destaca teus punts forts amb unes fotografies a l’altura de les circumstàncies.
Ara Google My Business permet incloure diverses categories de fotos: l’interior, de l’exterior, l’equip, logotip etc.

 

5. Utilitza la vista en 360º de Google

Segur que ho has vist alguna vegada amb l’Street View de Google, que et permet recórrer els carrers amb una vista en 360º. Encara que costi una mica de diners contractar un fotògraf aprovat per Google per fer aquest tipus de serveis, és molt convenient si tens un local ampli i digne de veure.

6. Descriu correctament el teu negoci

Una descripció sincera i propera pot marcar la diferència entre obtenir una trucada d’un client potencial o no, així com l’elecció correcta de cadascuna de les paraules. Com et vols posicionar? Vas a diferenciar-te o a competir en preu?
Això és important a l’hora de descriure el teu negoci. No oblidis incloure les formes de pagament que acceptes, ni tampoc estructurar correctament el text evitant paràgrafs massa llargs.

 

7. Demana i respon a les opinions dels teus usuaris

Les opinions a Google My Business t’ajudaran a posicionar-te millor dins d’aquest producte de Google i a donar una major naturalitat a la teva pàgina, de manera que demana als teus clients que opinin sobre el teu producte o servei (procura que siguin bones).

Per descomptat, ja que els clients s’han pres la molèstia de pensar, pren-te tu la molèstia d’agrair el seu comentari, ja sigui positiu o negatiu.

Judith sauch experta en seo local a seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.