Campanyes d`Amazon

Amazon

En un inici, la publicitat d’Amazon funciona de manera similar a les recerques a Google Shopping: quan un usuari busca un article al seu cercador, el marketplace oferirà resultats destacats o “Sponsored Posts”, aquells que apareixen a la part superior i es distingeixen fàcilment pel fet que són etiquetats pel mateix Amazon.

Així, les marques o botigues que vulguin tenir major visibilitat dels seus productes en les recerques dins d’Amazon, poden pagar per obtenir els primers llocs, realitzant licitacions per paraules claus específiques i es cobrarà de la mateixa manera per cada clic realitzat en els anuncis.

En Amazon pots triar entre crear publicitat per a un producte en específic, o fer publicitat per a tota la marca o botiga. A més amb Amazon pots triar redireccionar al teu botiga dins el marketplace, o a una pàgina de destinació personalitzada.

 

Això s’aconsegueix ja que Amazon compta amb dues plataformes diferents per fer publicitat: Venedor Central, que és per als venedors d’Amazon, i Seller Central Ads, amb el que pots fer publicitat dels teus productes fora d’Amazon.

Tipus d`anuncis d` Amazon

1. SPONSORED PRODUCTS:

Amazon Sponsored Products o productes promocionats d’Amazon: té com a finalitat promocionar productes individuals.
El procediment és senzill, primer puges a la plataforma els productes que desitges vendre i selecciones manualment les paraules clau de recerca, tot i que també pots deixar que Amazon les esculli per tu, amb les paraules clau que consideri.

L’anunci apareixerà a la part dreta de la pàgina quan el client busqui alguna de les paraules clau que has inclós.
El més recomanable és deixar que Amazon, de forma automàtica assigni les paraules clau per a després, consultar les que ens donen més clics i així crear un nou anunci amb les paraules seccionades.

2. PRODUCT DISPLAY.

L’objectiu d’aquesta modalitat és promocionar el teu producte quan el client entra en una fitxa de producte, ja sigui de la competència o bé de productes relacionats amb els nostres.

3. HEAD LINE SEARCH

Aquest tipus d’anuncis promocionen un conjunt de productes que apareixeran a la part superior dels resultats, quan el client busqui alguna de les paraules clau preseleccionadas.Amb aquest tipus d’anuncis pots redirigir els clients a qualsevol pàgina d’Amazon, incloent la de la teva marca.

Judith sauch experta en marketing digital i seo barcelona.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.