¿Què és el SEM?

Què és el SEM

Les diferències entre SEM i SEO són ​​molt evidents. SEM són les sigles en anglès de Search Engine Marketing. És a dir, màrqueting en enginyeria de recerques; no esperem a que Google ens col·loqui en les primeres posicions, sinó que som nosaltres mateixos els que ens posicionem en les keywords que volem pagant a través de la publicitat de Google Adwords.

El posicionament SEM produeix excel·lents resultats. Una petita empresa, amb un alt pressupost, pot aconseguir posicionar-se per a determinades keywords i obtenir un alt volum de cerques en poc temps. Perfectament, es pot arribar a les 700 o les 1000 visites i, si tot està ben fet, obtenir vendes diàries.

El repte de tot això és: aconseguir posicionar enfront de la competència, ja que els nostres competidors també faran publicitat; posicionar-nos per les keywords on més possibilitats hi ha d’obtenir conversions en vendes; optimitzar al màxim els anuncis per tenir un públic segmentat i tenir un pressupost que ens permeti recuperar la inversió.

Diferències entre SEO i SEM

Mentre que la primera consisteix en un posicionament natural, on nosaltres vam fer determinades accions per millorar la nostra rellevància, en la segona vam aconseguir els primers llocs pagant per estar a dalt.

Mentre que amb el SEO  triga sempre un temps prolongat en aconseguir posicionar-nos, ja que no es pot aconseguir un posicionament ràpid, en SEM ens posicionem de forma artificial a través dels anuncis de Google Adwords.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.