Els SMS Màrqueting

El SMS s’ha convertit en una gran eina per arribar al públic

Tots hem utilitzats els SMS per comunicar-nos a través dels nostres dispositius mòbils amb familiars, amics, companys de treball o qualsevol persona amb la qual volem contactar-d’una manera més ràpida, ja que això ens permet mantenir una comunicació eficaç i sense haver de gastar grans sumes de diners.

Això en l’actualitat és utilitzat com un tècnica de comercialització, i es coneix com SMS marqueting; la qual s’ha convertit en una gran eina que es pot implementar en qualsevol tipus de negoci, ajudant a arribar als clients de manera ràpida i realitzant una inversió mínima.

Els avantatges de la implementació dels SMS com a mitjà per comercialitzar els productes, són bastants, pel fet que la gran majoria de les persones a nivell mundial disposen d’un telèfon mòbil. Segons xifres extraoficials hi ha prop de 7 mil milions de dispositius en el món, el que fa que cada vegada més empreses estiguin incloent l’SMS com a canals de comunicació amb els seus clients i altres grups d’interès.

1. Què és l’SMS màrqueting i quins són els seus beneficis? Com bé el seu nom ho indica l’SMS MÀRQUETING consisteix en l’ús de missatges de textos coneguts com SMS, dirigits a la recerca d’objectius de màrqueting, que no és altra cosa que la promoció de productes, béns i serveis a aquelles persones que han autoritzat rebre aquest tipus de missatges de l’empresa.

Una de les coses que és important destacar, és que el factor del seu èxit en el màrqueting digital és la rellevància, ia aquests arriben de manera directa i immediata als dispositius mòbils, i sol utilitzar-se de manera esporàdica per informar sobre ofertes i promocions.

Beneficis del SMS màrqueting

Entre els principals beneficis que ofereix es troben els següents:

1. Ofereixen millor abast: els SMS no necessiten un gran nombre de requisits, condicions, o xarxa de dades per arribar al seu receptor, el que augmenta a gran escala l’abast dels mateixos. És important destacar que la gran majoria dels plans de telèfons mòbils a Amèrica Llatina i Espanya inclouen (SMS) gratuïts.

2. Gran obertura: un altre dels beneficis dels SMS per al màrqueting és que a diferència d’altres canals digitals, aquests en la seva gran majoria són oberts, és a dir, que reporten una alta taxa d’obertura.

3. Estratègia de baix cost: com ho vam dir anteriorment el SMS pot ser adoptat per empreses de totes les mides causa del seu baix cost d’implementació.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>