Concurs a Instagram

Concurs a Instagram

Instagram va començar com un senzill repertori de fotos personals, però, s’ha tornat una de les principals xarxes socials. Si el que vols és representar un paper de rellevància en Social Media, heu de tenir presència a Instagram.

Un concurs a Instagram és una de les millors formes d’augmentar els teus seguidors i, al mateix temps, aconsegueixes fidelitzar els que ja tens.L’informe IAB 2018, sobre xarxes socials, afirma que Instagram es troba consolidada com la xarxa social que creix amb més regularitat, a més de ser la favorita entre el públic jove.

Un concurs a Instagram generalment llança bons resultats: la interacció entre els usuaris usualment s’incrementa, el que ocasiona nous seguidors i es veu reforçat el branding. No obstant això, una dada curiosa és que, només un 2% de tots els perfils trobats a Instagram, prenen la decisió de realitzar de manera regular algun tipus de sorteig web.

Tipus i objectius d’un concurs a InstagramEn dur a terme un concurs a Instagram s’ha de comptar amb un objectiu definit. Es pot buscar aconseguir diferents fites, però el funcionament serà més gran si el que es pretén és captar un trànsit més nombrós o generar engagement. Entre les raons per promocionar un certamen a les xarxes socials podem esmentar les següents:

1- Promocionar el llançament d’un producte o servei nou.

2- Reforçar i millorar les vendes a la web.

3- Adquirir notorietat dins de la xarxa social.No hi ha un sol tipus de concurs a Instagram, entre els quals hi ha es pot destacar:

1- Concurs de comentaris: El premi és donat a algun comentarista en una imatge publicada per l’organitzador del concurs.

2- Concurs de likes: El concurs s’efectua entre tots els usuaris que hagin aportat un likes a les publicacions específiques del sorteig.

3- Concurs de hashtag: Aquest és un desafiament fotogràfic i el premi és atorgat a un usuari que hagi publicat una imatge amb un hashtag (#) establert pel creador del concurs.

4- Concurs de seguidors: Aquí el sorteig és realitzat entre els nous seguidors d’un perfil en particular.

Un cop se sàpiga el tipus de concurs que es realitzarà, determinar aspectes com: dates (inici i tancament del concurs), objecte (com es va a realitzar), participants (usuaris admesos certes condicions), guanyador (com es prendrà la decisió), premi (què rebrà el guanyador del concurs).

Un sorteig sempre és una bona opció, arrisca’t i rep beneficis.

Experta en seo natural a seo barcelona judith sauch.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.