Estratègia SEO: posicionament i xarxes socials.

Estratègia SEO: posicionament i xarxes socials.

L’estratègia SEO és molt important si busquem triomfar en el món de l’internet. Quan parlem de posicionament web (SEO) ens referim a l’optimització dels motors de cerca, és a dir, són totes les accions preses per a garantir, a la nostra pàgina o lloc web, un lloc entre els primers resultats de cerca que mostra Google als usuaris que ingressin amb certes paraules clau, relacionades amb el nostre contingut ja publicat.

En el màrqueting digital, l’estratègia SEO és fonamental. Fa un temps, amb l’auge de les xarxes socials, molts experts van considerar que el SEO anava a deixar de ser important, ja que el nou ho havia de reemplaçar de manera ràpida.

Les formes d’accedir i contactar amb els usuaris canviarien de manera radical, i les tècniques fins al moment efectuades deixarien de ser operatives.En passar el temps, l’assumpte no queda del tot clar.

Des d’una perspectiva, les xarxes socials ja no representen un mitjà ideal per al trànsit de referència, els usuaris ja gairebé no accedeixen als diferents continguts a través d’elles, això es deu a moltes raons, trobem com resaltante l’impacte que ha efectuat el canvi de l’algoritme de Facebook

Estratègia SEO: màrqueting digital

D’altra banda, els motors de cerca mai han deixat de ser utilitzats, és més, s’han vist beneficiats per uns quants moviments actuals de la indústria.

L’ús massiu dels telèfons intel·ligents ha portat els consumidors a fer cerques des d’aquests llocs, i el creixement de les recerques és representatiu. A això mateix se li ha de sumar l’augment del comerç electrònic, el qual també ha operat de manera tal perquè sigui oberta una altra porta a les cerques.I si necessitem de proves concretes, les xifres no ens menteixen, un estudi de Marin Software, acaba de demostrar que els especialistes de màrqueting digital estan destinant una quantitat considerable de recursos a l’estratègia SEO.

D’acord a les conclusions de la mateixa investigació, això també es veu efectuat per un interès (que va en creixement constant) a Amazon.

És a dir, pel fet que moltes empreses i marques es trobi invertint cada vegada més diners en realitzar publicitat en Amazon, s’afecta la visió exacta de la vinculació existent entre el màrqueting i les recerques. Per aconseguir un bon posicionament d’una botiga en línia, s’ha de realitzar publicitat que es trobi relacionada amb les cerques dels productes.

Font:experta en seo barcelona i posicionament web judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.