Tendencia de SEO

El SEO és un dels elements més decisius i més importants utilitzat en les diferents estratègies de les empreses i les marques a través del web.

El bon posicionament d’una pàgina web, tal i com confirma un consultor seo, és determinant per captar els consumidors a l’hora de buscar el negoci o els productes que ofereix, principalment en l’actualitat, on els dispositius mòbils s’han convertit en el cercador més utilitzat que els usuaris poden dur a qualsevol lloc.

Els responsables de realitzar el màrqueting en línia d’una organització han de treballar adequadament el SEO sense descuidar la correcta estratègia de posicionament. Aquests experts han d’estar en constant formació sobre les noves tendències que resulten de vital importància perquè el negoci triomfi i tingui èxit.

 

Cerca del contingut per veu: Aquest és un aspecte que transcendeix gràcies a les noves tecnologies. La recerca de contingut per veu permet als usuaris preguntar directament a través d’un dispositiu o per mitjà de l’ordinador sense haver de teclejar. Les keywords no ho són tot, ja que el contingut important tindrà un to conversacional que respondrà totes les preguntes directament. Aquestes són interpretades amb l’ajuda dels motors de cerca de Google Voice.

Contingut útil o Link-Worthy: Perquè el negoci assoleixi els objectius comercials és fonamental crear continguts impulsats per l’enllaç i dirigit per a l’usuari. Aquesta informació ha de respondre les preguntes rellevants i freqüents de les persones, així com proporcionar dades útils als clients potencials. La utilització correcta de l’esquema informatiu resulta convenient per obtenir resultats mesurables.

Importància dels enllaços segurs (SSL): Fa un parell d’anys, Google va començar a marcar les pàgines que comencen HTTPS com insegures. La seguretat és un dels factors fonamentals per millorar les posicions en el rànquing de Google, s’ha de comptar amb un lloc d’aquesta categoria. La solució és optar per una opció diferent. Tenir un SSL garanteix l’autenticitat del lloc.

Rellevància en la intenció del cercador: Aquest any la perspectiva de Google a fer coincidir el treball del SEO del negoci amb els resultats de cerca van tenir més rellevància. En aquest cas una bona estratègia de màrqueting digital per al SEO és comprendre els diferents continguts que els motors de cerca de Google valoren com els més importants i prioritaris per als usuaris.Subdirectori contra subdomini: Una alternativa que ofereix grans beneficis és migrar la pàgina web d’un subdomini a un subdirectori des del domini principal. Això genera un avantatge, ja que augmenta l’autoritat del domini arrel.

Vídeo SEO: Una excel·lent oportunitat de mostrar la marca o l’empresa als clients potencials és a través de la creació de continguts de vídeo optimitzat. D’acord a estudis es creu que en el 2021 aquesta alternativa de contingut gravat serà l’opció preferida pels usuaris en un 82% en el trànsit en línia. D’aquí a pocs anys el vídeo superarà totes les altres formes de continguts, de manera que des de ja s’ha d’incloure dins de les estratègies de màrqueting.

Combat dels fragments: En aquesta innovació s’inclouen ampliacions en les funcions de Google SERP.

L’objectiu de l’estratègia en el SEO és que els clients tinguin una utilització àmplia de l’esquema, on la pàgina web del negoci o de la marca es destaqui enfront de les altres entrades de la SERP.

Contingut de format llarg o SEO-Rich: Les pàgines amb continguts extensos i llargs van destacar durant el 2018. Aquests llocs web que tenen continguts de més de 1.500 paraules generen més trànsit que els llocs web curts i tenen un destacat compliment en els rànquings dels motors de cerca. L’èxit s’aconsegueix amb continguts de qualitat i amb temes amplis.

Abast de les xarxes socials: Un posicionament adequat en els cercadors permet que un contingut tingui més probabilitat de compartir-se en les xarxes socials. La informació que es viralitza en qualsevol xarxa social té una alta possibilitat d’aconseguir més enllaços per mitjà del linkbaiting i així escalar posicions en la recerca.

L’estratègia ha d’incorporar obligatòriament aquests mitjans socials en els quals els clients puguin participar en els continguts.Velocitat de la pàgina web: En ingressar a Google, els usuaris volen resultats i necessiten obtenir-los en poc temps. Si una pàgina web és lenta el client se sent frustrat. La velocitat del web també genera més ingressos que es tradueixen en diners.

Disseny mòbil: Fa alguns anys l’algoritme de cerca de Google va canviar per donar-li la benvinguda a les noves tendències del disseny mòbil.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.