El SEO en content marketing

Es molt important el SEO en la estrategia de marketing de continguts per aquests factors:

1. Otorga major visibilitat

En complir les directrius dels cercadors per posicionar una pàgina web, com el optimitzar les paraules clau, la qualitat dels enllaços i el temps de càrrega; aquesta s’ubicarà en els primers llocs de les serps, fent més visible el contingut. A més, això farà que la marca, producte i / o servei, comenci a entrar al subconscient dels consumidors i es faci més recognoscibles.
2.Augmenta la credibilitat

Les persones són més propenses a visitar un lloc web, quan aquest es troba prop de la part superior de la primera pàgina de Google. Això es deu al fet que els usuaris senten més confiança al contingut exposat i, per tant, aquest es torni més creïble en comparació a altres que es troben en ubicacions inferiors. En síntesi, la marca es fa més fort i obté una millor avaluació.

3- Genera trànsit qualificat

En conjunt amb el Content Màrqueting, augmenta la utilitat i qualitat del contingut; el que facilita la generació de leads i clients potencials que ja tenen interès o necessitat en els productes o serveis que ofereix l’empresa.

4. Incrementa el ROI

Quan es compleixen punts com els anteriors i es milloren els processos de conversió, s’eleva la possibilitat de generar oportunitats de venda, fent que tant els nous clients com els usuaris antics, consumeixin el que ofereix l’empresa. A més, com el cost per arribar al públic objectiu es redueix, també es beneficia el retorn de la inversió tal i com confirma la experta en seo barcelona judith sauch, segons la seva experiencia en més de sis anys en seo.

5. Ofereix resultats mesurables

Això és clau per entendre com està funcionant l’estratègia posada en marxa, fer-la més eficient i evitar o disminuir al màxim les pèrdues. Per exemple, pots analitzar el trànsit del teu lloc web i comparar-lo amb el que tenies abans d’executar la campanya, avaluar què tant han augmentat les conversions, i en quant ha disminuït el percentatge de rebot. Mesurar els teus KPIs serà la tasca perfecta per visualitzar els beneficis del SEO en la teva estratègia de Content Màrqueting.

6. Permet posicionar-se sobre la competència

L’optimització en motors de cerca, fa que el lloc web guanyi rellevància i autoritat, la qual cosa és d’enorme valor per no perdre espai enfront de la competència. Pensa que probablement, aquesta també es troba executant una estratègia eficient, per tant, això et situa en un escenari molt més exigent. Però alhora, tindràs un enorme avantatge enfront de la competència feble, que ha comès errors passant per alt les seves oportunitats.
Sens dubte, podríem enumerar una llarga llista d’altres avantatges, però també és important entendre que parlar de SEO, és parlar d’una tècnica que lliura un valor afegit a les empreses i als clients, ajuda a que els motors identifiquin sobre què tracta la teva pàgina i com de útil és per als usuaris, i facilita el clic d’aquests en els resultats orgànics.
Encara que per ser més específics, tot això passa aplicant les tècniques de SEO On Page i SEO Off Page.

El primer fa referència als factors que es treballen dins d’una pàgina web i que els motors de cerca tenen en compte al moment de posicionar, com la qualitat del contingut i imatges, la usabilitat, i la correcta ocupació d’etiquetes HTML. En tant, la segona tècnica té a veure amb les accions que se centren en elements externs a la pàgina, on el link building capta protagonisme.

En definitiva, les dues tècniques són essencials perquè les marques guanyin rellevància i es posicionin com a expertes en el seu sector, més encara si es considera que l’important no és estar a Google, sinó de destacar per sobre els competidors.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.