Com rebre més missatges a la Fanpage

Les xarxes socials són mitjans perfectes per generar visites, vendes i beneficis. El comerç electrònic, ha adaptat les seves normes a l àctualitat, permetent que una gran quantitat de marques realitzin operacions a través d’aquestes plataformes i multipliquin així les seves possibilitats d’èxit.

Un gran a exemple d’això tal es una pàgina de negocis de Facebook, a punt per atendre la gran quantitat de peticions i clients que diàriament interactuen en aquest mitjà,  buscant diversos productes i serveis.

Per tant, hi ha un aspecte,  que determinarà l’èxit  segons indica el consultor seo judith sauch i aquest és l’optimització de la missatgeria instantània.

 

Primer de tot cal configurar adequadament la pàgina

El web empresarial en aquesta xarxa social ha d’estar configurada de tal manera que faciliti la interacció del públic amb el instant messaging.Per tant, cal acudir al servei d’ajuda de Facebook per afegir un botó de Call to Action que convidi a cadascun dels clients a comunicar-se a través de l’aplicació Messenger.D’altra banda, la descripció de la companyia ha d’incloure també l’enllaç perquè l’usuari obri directament l’app i pugui enviar un missatge a qualsevol hora del dia o de la nit.

Determinació de les respostes instantànies

Facebook compta amb la seva pròpia versió de bot per missatgeria ràpida. Tan sols n’hi ha prou amb seguir aquests passos:

-Acudir a configuració.

-De aquí a “Missatges”.

-En “Assistent de Resposta” cal titllar “Sí” per ordenar al sistema que enviï respostes instantànies als usuaris que es posin en contacte.
-Es pot personalitzar el missatge a “Canviar” i després de realitzar les modificacions es farà clic “Guardar”.
Cal esmentar que en qualsevol moment poden desactivar aquestes respostes automàtiques si és que així es desitja.

Utilitzar M.me links

Es tracta d’un bot creat pels desenvolupadors d’aquesta xarxa social que funciona a les campanyes de publicitat pagada a la pàgina de negocis Facebook per millorar el resultat.

Cal fer el següent:

-Acudir al lloc oficial de l’app.
-Si l’empresa ja ha agregat un botó de “Get Started” als seus anuncis via Messenger i l’utilitzarà per primera vegada, llavors es afegirà el paràmetre corresponent.
-En aquest primer escenari l’enllaç serà escurçat i l’usuari serà dirigit a la web corresponent.

El format de la URL serà similar a:

http://m.me/?ref=myparam

-En el cas de ja tenir comunicació via Messenger amb el client, s’afegirà també el paràmetre que apliqui. En lloc de mostrar-se el botó de “Get Started”, evidentment, la conversa amb el client fluirà naturalment com fins ara, i els enllaços URL respectius es mostraran perquè l’usuari premi en ells.

En qualsevol cas cal tenir en compte que:
-Aquest bot protegeix la identitat dels usuaris en mostrar un advertiment, la qual diu que ha accedit a la pàgina mitjançant un enllaç tipus M.me.
-Només està disponible per a les més recents versions de iOS i Android.
-Sempre cal informar clarament el propòsit de l’enllaç per evitar confusions.

Utilitzar un anunci tipus “Send to Messenger”Directament a la pàgina per a desenvolupadors cal crear l’anunci respectiu:

-Es seleccionarà l’objectiu, ja sigui Trànsit o Conversions.
-Pulsar “continuar”.
-Es assignarà l’audiència i el pressupost de la campanya respectiva.
-Es triarà “Seqüència”, “Imatge” o “Video”.

-En “Configura el contingut del Messenger” s’afegiran els elements necessaris que garanteixin la satisfacció de l’usuari.

-Pulsar a “Realitzar comanda” perquè l’anunci entri en vigor.
D’aquesta manera es garanteixen majors clics i conversions a través d’aquesta aplicació de missatgeria que combina bàsicament dos elements: continguts publicitaris atractius i una resposta ràpida.

L interacció humana i directa amb l’usuari

Fins aquest moment hem parlat de tot allò que la tecnologia intel·ligent brinda, però també és important recordar que el contacte real i humà és important per guanyar la confiança de l’usuari en la pàgina de negocis Facebook de manera freqüent i organitzada.

Per tant, en la mesura del possible cal convidar-lo a utilitzar el servei de missatgeria en contestar comentaris directes en cada enllaç, així com promocionar aquesta aplicació en actualitzacions d’estat periòdicament. Recordar a l’audiència que aquesta forma de comunicació està disponible perquè resolguin els seus dubtes, una per una, és una bona manera de generar interès i establir bones relacions.

Les xarxes socials i les seves múltiples possibilitats per generar prospectes i conversions s’han de tenir en compte seriosament en cada estratègia. Un d’aquests aspectes són els missatges instantanis, així que el treball realitzat anirà dirigit a rebre tants com sigui possible, ja que cada un d’ells representa en si mateix vendes, guanys i relacions fructíferes amb els clients.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.