10 mites SEO segons

Bing ha compartit un top 10 de mites SEO, i en el post d’avui anem a veure i analitzar cada un d’ells dels que tant parla l’empresa, i que el més probable que com a motor de cerca, ens permetrà interpretar d’alguna manera les paraules del SEO, així que te’ls presentarem. Però abans, anem a introduir-te una mica en el món del SEO.

Què és el SEO?

El posicionament en cercadors són accions que es troben orientades a un millor posicionament d’un portal web en el resultats de Google i altres cercadors. El SEO sol treballar amb aspectes tècnics, però també és aplicat en els continguts, amb l’objectiu de ser més útils i rellevants per al mateix usuari.

El SEO amb el passar dels anys ha anat experimentant canvis. Només cal fixar-se en la quantitat d’actualitzacions, i com han donat la volta al que fins fa poc s’havia entès com SEO.

¿Per què es necessita el SEO?

La raó que fa que el SEO sigui important és perquè ajuda a que la pàgina sigui més útil tant per als usuaris com per als motors de cerca. Tot i que els mateix no poden arribar a veure les pàgines com els humans.

El SEO és molt important per als motors de cerca a entendre sobre de què tractar cadascuna de les pàgines disponibles i si la mateixa és o no és útil.Avantatges i desavantatges del SEO Avantatges del SEO:

• Va dirigit a cada un dels usuaris que reps a la pàgina web que són aquelles persones que estan interessades en la informació que comparteixes.

• Les visites són gratuïtes, no deus pagar per poder aparèixer en un cercador, ni per cadascuna de les visites que rebi el portal.

• És un aspecte dinàmic, ja que els cercadors tendeixen a revisar el portal amb freqüència, el que vol dir que deus adaptar-te a la seva dinàmica.

Desavantatges del SEO:

• És difícil d’implementar, ja que no sempre es compta amb els recursos o amb el coneixement per poder dur a terme les estratègies del SEO.

• S’ha de de fer una inversió contínua, això t’ajudarà a no perdre davant els competidors.

• Va dirigit a les recerques, si no hi ha qui et busqui ¿perquè ho intentes?

Mites del SEO segons Bing

Com fer per estar en els primer llocs?

Per descomptat que estar entre els primers llocs és bo, encara que cal tenir en compte que els rànquings canvien cada dia. No sempre els resultats han de ser CTR, moltes vegades es deuen als snippets o altres factors. A més, també es veu millor obtenir un resultat 11 que un 10, ja que l’11 sempre es va a trobar a la primera pàgina. D’altra banda, s’ha de d’analitzar si les cerques són només informatives o de conversió, ja que la majoria de les vegades els usuaris recerca per termes i compra per uns altres.

El metatag serà el SalvadorEl títol és un dels aspectes més importants, però fins i tot els millors títols no et faran arribar a les primeres posicions. Evidentment això és un factor del SEO el qual és molt important, però no només aquest influeix en el SEO.

L’aspecte social és el que necessitoL’àmbit social realment és de gran importància, però no et deus centrar en això i oblidar els altres factors, visualitza’l més com una recepta de cuina. Cadascun dels ingredients és fonamental, i si arriba a faltar un, pot ser que no et surti res bé. Un ingredient sol no tindrà èxit.Els vídeos són també una eina versàtilAls usuaris els agrada consumir contingut visual.

Els vídeos són els elements més fàcils de consumir, i són molt fàcils de fer, però realment, el incrustar vídeos al portal web pot afectar de manera negativa i fins i tot frustrar als usuaris.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.