Posicionament i tendències SEO

L’optimització en motors de cerca representa una de les estratègies de màrqueting en línia que es troba constantment en evolució, a més de posseir una gran competitivitat.

L’algoritme responsable del SEO s’actualitza de forma contínua i, dia a dia, es creen tecnologies i tècniques noves, destinades a aconseguir que la nostra pàgina o lloc web es trobi a la part de dalt de la classificació efectuada per Google (el cercador de preferència ) i els altres motors de cerca.

El posicionament web és important per a qualsevol indústria, empresa o marca, i hi ha múltiples tendències SEO que tenen per objectiu ajudar-te a realitzar aquesta tasca obtenint resultats positius i augmentant el trànsit orgànic de la teva pàgina.És bo ressaltar que les tendències SEO varien amb el temps, aquestes s’adapten als requeriments dels usuaris, les actualitzacions i normatives de Google, l’enginy i creativitat de les pàgines web … però, s’han d’establir les pràctiques més populars que busquen garantir cert grau d’èxit en el món online.

4 Tendències SEO del 2018

Entre les tendències SEO de l’any 2018, podem ressaltar les següents:

1- La cerca d’imatges i vídeos: La interacció que tenen els usuaris amb l’internet s’han tornat, cada vegada, més visuals.

En l’últim temps, l’internet ha guanyat velocitat, les xarxes socials manegen un mitjà més audiovisual que textual, i el desig dels usuaris de compartir experiències a través de vídeos i imatges és cada dia més gran.

Pel mateix, es podria dir que els motors de cerca, incloent Google, li proporcionaran prioritat als vídeos i les fotos.

2- Dominar el gràfic de coneixement de Google: aquest és una base de coneixement que utilitza Google per tal de millorar els resultats que presenta el motor de cerca per mitjà d’una informació de recerca semàntica, la qual es recol·lecta d’un gran camp de recursos.

Per exemple, en la indústria turística, en buscar un lloc (Madrid) apareix informació que està relacionada, no només història, clima i esdeveniments, també hotels i posades.

3- Recerca per mitjà de la veu: gràcies als altaveus intel·ligents s’ha tornat necessari adaptar les pàgines o llocs web perquè siguin compatibles amb consultes d’aquesta índole.

4- La personalització intervé en el posicionament SEO: Google és partidari d’impulsar la personalització en els resultats de cerca, es basa en els historials dels usuaris, galetes i altres aspectes.

Font del article:Judith sauch experta en seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.