Què són les paraules clau long tail?

Les paraules clau long tail poden portar múltiples beneficis al moment de plantejar l’estratègia SEO del nostre lloc web.

Si volem obtenir una bona posició dins dels cercadors, el primer pas que hem de donar és l’elecció correcta de les paraules clau que presentarem en el nostre contingut. Si ens decidim per paraules clau que no posseeixin una alta competència, els resultats seran més ràpid i, així, ocuparem abans els primers llocs dels resultats a Google.

Per contra, si prenem la decisió d’utilitzar paraules clau que presentin una alta competència, trigarem més temps per poder ocupar una bona posició i, per tant, comptarem amb una quantitat mínima de visites.

Utilitzar de manera correcta les paraules clau long tail o de llarga cua, ens pot ajudar a posicionar-nos en els primers llocs de forma ràpida amb certes paraules clau que posseeixen cert nivell de competència. Això es pot presentar com una eina que busca millorar el posicionament web.Quan parlem de paraules clau long tail, ens referim a les paraules claus secundàries que van en companyia d’una paraula clau protagònica.

D’aquesta manera, per posar un exemple, si la paraula clau és “universitat”, les paraules clau long tail vindrien sent “pública, privada, nocturna, diürna, de medicina…”Posicionament web i paraules clau long tailLa paraula clau protagònica posseeix un mercat molt més ampli, però són considerablement més difícils de posicionar que les de long tail.

Si el que volem és posicionar la nostra web, destacar i aconseguir la visibilitat dins de l’Internet, ens cal disminuir la competència, cal limitar el camp d’acció, apuntar al públic més específic que sigui possible. Les paraules concretes ajuden, ens posicionen en un lloc rellevant, potser dins d’un mercat alt petit, però on serem els principals. Aquesta estratègia pot resultar de gran benefici per SEO, és bo analitzar les paraules en les quals ens concentrem, després d’haver esgotat una paraula clau, podem canviar el nostre punt de concentració i moure’ns a altres …

Existeixen moltes eines, com KwFinder, que poden ajudar-nos en aquesta tasca. Recorda realçar un correcte ús de les paraules, que es trobin en meta – títols i meta – descripcions. Busca eines que serveixin per conèixer les tendències.Analitza els teus objectius SEO, i planteja’t, de manera realista, com pots aconseguir-los de la manera més ràpida i òptima possible. No rebutgis els consells que són brindats sobre la base de la lògica i el funcionament web.

Font del article SEO:judith sauch consultor seo

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.