Google Chrome té nou disseny

Molts dels que hem utilitzat el navegador de Google Chrome hem vist que la mateixa ha realitzat la seva actualització 69.

La nova versió que s’ha creat sortirá per a totes les plataformes on tingui funcionalitat el navegador, i també està desenvolupat en el disseny de materials de llengua

Inicialment va aparèixer a Android 5.0, per posteriorment incloure’s en totes les aplicacions de la companyia, inclòs el navegador. Utilitza els mètodes d’impressió, per aconseguir donar la sensació de treballar amb un paper imprès.Google Chrome amb aquesta nova versió el que cerca és aconseguir un navegador més eficient i segur pels usuaris, però igual , que el mateix tingui un disseny més agradable a l’ull a l’hora de treballar i d’aquesta manera consolidar la seva posició en el mercat, buscant posicionar-se entre els primers llocs dels navegadors més utilitzats pels internautes.

Quines van ser les modificacions més importants que  va fer a Google Chrome?

Els canvis més importants es poden destacar:

1. Disseny: pel que fa al disseny de Google Chrome, els canvis no van ser tan extraordinaris, però si aquesta nova actualització porta colors més clars. Per exemple, a la part superior anteriorment eran colors grisos més forts , ara son més suaus i els botons dels menús són de color blanc. Un altre dels canvis en quant a disseny és que la majoria de les pestanyes tenen forma més rodona , a la barra de navegació se li modifica el seu color i té forma de píndola en lloc de rectangular, com abans.A més de tot lo anterior, pel que fa al botó d’afegir pestanya es va incorporar un signe d’addició + pero continua trobant-se a la part dreta de la pantalla.

2. Navegació sincronitzada mitjançant gestos que es fan al tauler tàctil.En els dispositius amb iOS, els controls per a la navegació estan a la part inferior de la pantalla, per facilitar el control amb una mà.

2. Seguretat: pel que fa a la seguretat, un aspecte fonamental i un dels principals requeriments dels usuaris a l’hora de navegar. El nou navegador incloïa en aquest sentit un sistema d’alerta per contrasenya. Ja que per exemple en el cas que un usuari intenta entrar en una pàgina que no està localitzada entra les pàgines valorades com a segures, o intenta entrar en una web ja marcada com a no segura, la nova actualització de manera immediata obre una finestra emergent , sol·licitant al usuari que canviï la contrasenya.

Font del contingut:Experta en marketing digital posicionament web- consultor seo judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.