¿De què ens serveix tenir una estratègia SEO?

És important saber primer què significa SEO i des de quan va sorgir, perquè més o menys vam tenir una idea.

En els anys 90 va ser l’època en què van sorgir els primers cercadors, però no va ser sinó fins al 1996 que va aparèixer Google i després d’allí els altres com Yahoo.

A partir d’aquest moment va començar tot el boom de les pàgines web i, les persones van veure un negoci en aquesta nova proposta. Va ser des d’aquest moment quan les pàgines es van adonar que tenien competència i que necessitaven atraure tràfic cap a elles, per això es van començar a implementar milers d’eines com ara la SEO estratègica.

Ara podem dir que el SEO va néixer quan les persones tenien la necessitat de millorar els seus resultats de cerca. Per altra banda ara l’estratègia de SEO està basada en els resultats que no són pagats, és a dir, els orgànics.

Per què és important tenir una estratègia SEO?

Una de les raons és la més evident, SEO ens fa la vida més útil, tant a nosaltres com a web dissenyadors i als usuaris quan es dirigeixen a la recerca i obtenen els resultats que justament necessiten, és a dir, amb els motors de SEO de recerca tenen coneixement sobre què tracta la nostra web i si és realment útil per a un determinat usuari.

Però ¿Com funcionen els motors de cerca? Bé, ells treballen en dos parts, la primera es tracta del rastreig, que es fa mitjançant uns robots que recorren totes les pàgines que estan en Internet a través dels enllaços (si no tenim una estructura d’enllaços òptims, aquest procés es veurà afectat) .

El darrer pas és el de la indexació; un cop s’han trobat les pàgines relacionades amb la informació que està buscant l’usuari, aquestes es col·loquen com a índex d’espècie, que són ordenades per rellevància, contingut i autoritat.

Algunes estratègies SEO que pots posar en pràctica

Llibres amb informació d’estratègies existeixen molts, però la realitat és que no existeix cap fórmula secreta per tenir la millor tàctica, el que realment necessites és de planificació i treball.És necessari, que des del moment que s’inicia qualsevol projecte planteja un pla estratègic, el qual ha de contenir el “Per què estic realitzant aquest projecte?”

A quin public et  vols dirigir, quins són els objectius que vols aconseguir, definir clarament els teus objectius i per ultim no t` oblidis de l’anàlisi i control dels resultats.

Font:Judith sauch experta seo barcelona

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.