Pàgina de destinació amigable

Importància d’una pàgina de destinació amigable per a la teva web

Una bona estratègia de SEO, atraurà innombrables visitants a la teva web, encara que per veure els resultats podreu prendre part del temps, això sens dubte ajudarà a millorar les taxes de conversió i igual d’important els teus ingressos.

Molts dels professionals de SEO recomanen que es optimitzi la pàgina per classificar millor en diferents motors de cerca.

De la mateixa manera, les pàgines de destinació influeixen de manera considerable en el posicionament SEO de les teves webs i ofereix innombrables beneficis. Una pàgina de destinació és important perquè cerca respondre de manera rellevant una necessitat.Des del punt de vista de la terminologia de SEO, una pàgina de destinació és una pàgina web on un client pot aterrar o la que arriben les persones després de fer clic a la seva anunci o extensió de l’anunci que ha vist el usuari.

Aquesta també pot ser una pàgina d’inici de generació de clients potencials o una pàgina de clic que redirigeix ​​al usuari a la seva web.En què beneficien les pàgines de destinació al lloc web?

Generen pistes: Amb l’ajuda d’una pàgina de destinació, es pot preguntar als clients si estan interessats en els productes o serveis que ofereix o no.

Pots fer-ho demanant-li que completi un formulari que el teu equip de màrqueting pot utilitzar per a clients potencials.Es pot ajudar als clients a prendre una decisió: una de les principals coses que els consumidors volen trobar en una pàgina en què ells puguin aconseguir el que busquen, i per tant aquest és el principal objectiu del lloc web.

I és per això que una pàgina de destinació impulsa directament al consumidor a realitzar una acció i no confondre al client amb tantes opcions.

Que ha de tenir una pàgina d’inici?

 Contingut útil, original i rellevant: el contingut ha de ser útil per al consumidor, i per tant no importa si la pàgina té molta informació, però si no té rellevància, el usuari la abandonarà fàcilment.

 Transparencia: Cal assegurar-vos de proporcionar tota la informació sobre els productes, característiques i preus abans de sol·licitar al usuari que proporcioni informació. El mar transparent i Google es prenen molt en compte.

 Experiència d’usuari: L’experiència del usuari és crucial per a qualsevol pràctica de màrqueting digital. Assegureu-vos que la vostra pàgina de destinació sigui receptiva i ofereixi una bona experiència en visitar-la des del mòbil.

font informació:experta seo barcelona judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.