Coneixeu en què consisteix el pressupost de rastreig d’un lloc web

 

El pressupost de rastreig de la teva web és una forma de quantificar quant gasta Google en rastrejar-lo, expressat com un nombre mitjà de pàgines per dia.En aquest cas, us preguntem per què optimitzar el pressupost de rastreig?

I és per una senzilla raó ja que mitjançant l’ús d’estratègies d’optimització del rastreig, es pot cridar l’atenció de Google sobre certs pàgines i allunyar-se d’altres per augmentar les impressions en pàgines subjectes a estacionalitat en el seu lloc web.

És per això que és important segons recomena la judith sauch experta consultor seo:

1. Optimitzar el seu pressupost general de rastreig.

2. Reduir la profunditat de les pàgines importants de la temporada utilitzant “col·leccions” vinculades a les pàgines d’inici de la categoria en la seva estructura de lloc.

3. Augmentar la popularitat interna de les pàgines importants creant enllaços de retrocés des de pàgines relacionadesLes declaracions oficials de Google, ja sigui pels representants o en les pàgines de suport del webmaster, indiquen que el seu pressupost està fortament influït per la qualitat del seu contingut.

L’evidència de la combinació de dades de registre i anàlisi semàntica per OnCrawl respalda aquest fet. Hem trobat que la majoria dels llocs mostren una relació entre:

• Número de paraules i comportament de rastreig.• Contingut duplicat i comportament de rastreig.

• Comportamiento intern de PageRank i rastreig.També s’ha d’aprofitar l’avantatge del contingut de qualitat per reforçar les pàgines més febles mitjançant l’ús de: Enllaços externs, estructures de enllaç interns o optimització canònica.

Controla i deu el teu pressupost de rastreig saludableLa forma més confiable de mesurar el pressupost de rastreig del vostre lloc, és inspeccionar els registres del servidor del seu lloc amb regularitat. Si no està familiaritzat amb els registres del servidor, la principal forma de realitzar-ho és senzill: els servidors web registren cada activitat.

Una activitat registrada és la sol·licitud d’una URL. En el registre, les línies per a aquest tipus d’activitat inclouran informació sobre l’adreça IP que realitza la sol·licitud, l’URL, la data i l’hora i el resultat en forma de codi d’estat.

Un pressupost de rastreig saludable és la clau per millorar el ROI en els esforços de SEO al garantir que Google vegi les pàgines que ha optimitzat. Una vegada que hagueu realitzat millores, és per això que us recomanem que continueu supervisant el pressupost de rastreig de la vostra pàgina web. Això li permet mesurar els resultats i estar llest per reaccionar als canvis.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.