Tràfic SEO i la seva projecció futura

 

Quan es parla de tràfic SEO, el nombre de visites rebudes al nostre lloc web, hem de tenir present que és una dada no predictible, cada decisió presa l’afecta, clarament, però no es pot determinar amb exactitud com serà aquest efecte, ni l’impacte que pugui tenir, s’ha de tenir present el fet que el trànsit no només està determinat per les accions pròpies sobre la pàgina, sinó també per factors aliens a nosaltres.

Tot i conèixer això, ens tendim a preguntar:

Com és possible fer una projecció realista i encertada del possible trànsit que obtindrem en un futur proper? I encara que no es pot oferir una resposta específica, hi ha certs tips: una ajuda per a aquesta tasca consisteix a establir una línia de base i analitzar les diferents tendències històriques, això també ens serveix com una advertència quan hi ha canvis continus en el trànsit SEO.Si fem preguntes usuals sobre com millorar el trànsit SEO de la nostra pàgina o lloc web, la resposta que obtindrem amb més regularitat és “depèn”.¿Un contingut nou augmentarà el trànsit? Depèn.

Si segueixo les recomanacions donades al trànsit sortirà beneficiat? Depèn.Aquesta resposta sol no agradar a l’administració.

Com és de coneixement general per a qualsevol SEO, és impossible predir amb exactitud quins canvis afectaran el trànsit SEO i de quina manera, ja que hi ha la presència de múltiples factors externs sobre els quals no podem exercir cap control.

Alguns factors que determinen el tràfic SEONo obstant això, es pot establir una idea general del trànsit que podem tenir a les nostres pàgines, prenent sempre en consideració aquests factors aliens a nosaltres, entre els quals podem esmentar:

1- Orientació: Establir la línia base és el primer pas, determinant quant trànsit obté i d’on ve.

2- Estacionalitat: S’ha d’analitzar l’impacte que comporta l’estacionalitat sobre el nombre de trànsit. Pot observar com la seva trànsit ha variat de mes a mes en els últims anys i hauria d’existir alguna coherència en les tendències estacionals de cada any.

3- Tendència anual: Cal notar com el tràfic de la seva pàgina web va creixent d’un any a un altre, en els últims 3 o 5 anys. Si el creixement comú és del 10% entre un any i un altre, això és el que potser s’ha d’esperar com un augment de referència.

4- Pròxims projectes: És clar, aquest aspecte és bastant impredictible, però s’han de considerar els projectes a implementar.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.