Una estratègia SEO efectiva per a l’optimització de motors de cerca

L’optimització de motors de cerca i una activitat molt complexa de realitza, no impossible però si amerita d’una sèrie de coneixements previs que marquin bons resultats d’entrada.

Una estratègia SEO efectiva és la que es basa en desenvolupar mecanismes enfocats en tendències actuals, en actualitzacions de Google, experimentant l’experiència dels usuaris i enfocats en els dispositius mòbils.

Quan es parla d’efectiva en SEO vol dir que funcioni i faci el treball adequadament i que no s’afecti per contratemps no previstos. Actualment la forma de posicionar llocs web canvi, tot i mantenir certes característiques que són intocables per a Google.

Una d’elles és la qualitat del contingut, d’això depèn tot el PageRank; la velocitat de càrrega del lloc web tant per a escriptori com per dispositiu mòbil.

A això se li ha d’annexar la tendència dels usuaris que són els que marquen el veritable posicionament d’un lloc web.

L’estratègia SEO se sosté amb quatre pilars.

Com una taula l’estratègia SEO es sosté sobre quatre pilars importants que representa un excel·lent suport per a tot posicionament web. Comencem pel primer suport al SEO Tècnic el qual representa la forma en com s’indexa i és rastrejat teu lloc web.

Un altre pilar que mai morirà és el contingut de qualitat, has de crear espais òptims que puguin respondre a les necessitats que sol·liciten els usuaris. Això es aconseguir coneixent la seva experiència i plasmant-les en continguts.Tot el que passa dins del lloc web representa la forma en què reps als usuaris, és a dir, és la benvinguda que els dónes als clients que entren al teu lloc web, a això se li diu SEO on page.

Un primer aspecte és la velocitat de càrrega de la pàgina que no ha de ser superior a tres segons, un altre aspecte és l’HTML amb el qual aquesta creat el lloc web.

I per últim el SEO off page, recull tot el que succeeix fora del lloc web, i el seu principal aspecte són els enllaços d’autoritat que Google pren molt en compte.

Una estratègia SEO que s’ha de considerar és la comunicació amb el clientInformar de tot el que succeeix amb el lloc web i el posicionament del mim ha de ser notificat al client això t` estalviés xerrades innecessàries a meitat de projecte i que aquest contradigui tot el que facis per desconeixement del tema.

font:judith sauch experta seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.