L’actualització Google que ofereix un sistema d’indexació web

Google va realitzar l’anunci de Caffeine un algoritme que s’encarregarà d’indexar sistemes web. L’actualització Google de Caffeine va ser tan atractiva per als usuaris que l’empresa va decidir permetre als professionals SEO reportar qualsevol tipus de problema que trobessin.

Amb aquest algoritme Google pot rastrejar i emmagatzemar millor informació dels llocs web. Assoliment obtenir la capacitat de guardar dades i afegir al seu índex ràpidament.

L’algoritme va ser concebut pensant en el creixement en el futur dels llocs web, així com també el dels dispositius i diferents mitjans canviants.Això va permetre que els resultats que veiés en pantalla fossin més fresc i més acords a la recerca, fent a un costat als llocs web que res tenien a veure amb la informació buscada.

Haver de lluitar amb milers de milions de llocs web no era fàcil sense una nova actualització.L’actualització Google Caffeine era completament necessària, Google realitza actualitzacions periòdiques, i de vegades és considera per molts innecessàries ja que no mereixen canvi, només Google sap per que ho fa.

En el cas de Caffeine era estrictament necessari fer i tots els professionals SEO estaven d’acord.A causa del món canviant i la popularitat que va anar guanyant l’internet i el que les projeccions revelen, ens indiquen que la quantitat de llocs web va anar augmenten dràsticament i amb el nombre d’usuaris.

Per aquesta raó l’actualització Google Caffeine es va realitzar.Això porto a la necessitat de fer-ho i Google va remodelar per complet la capacitat de resposta d’indexació de llocs web. Actualment hi ha d’haver més de 6 mil milions d’usuaris al web i més de mil milions de llocs web en el núvol i cada un d’ells ha de ser examinat per Google per oferir el millor servei als seus clients, que com vegada són una quantitat aclaparadora .

L’actualització Google Caffeine ens va facilitar la vida i no ho sabíemL’impacte que genero aquesta actualització en les classificacions va ser molt mínim, tant així que no va ser percebut. Això va permetre que el temps d’indexació dels llocs web fos més ràpid.

Abans Caffeine no podia abastar la gran quantitat d’usuari i llocs web que existien, això genero l’actualització de l’algoritme perquè pogués arribar a tot el que convivia al web i fins i tot poder col·locar projeccions a llarg termini.Això gènere que la recerca per veu, el RankBrain i les recerques de notícies, vídeos i imatges es poguessin materialitzar.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.