Què és el SEO Off page?

Què és el SEO Off page?

El SEO Off page es troba comprès, bàsicament, per tots els aspectes o factors externs que intervenen en el posicionament d’una pàgina o lloc web, és a dir, aquells que no són pertanyents a la teva pròpia pàgina i, teòricament, no pots exercir control sobre ells de manera directa a través de SEO On page.

Tot i que SEO On page és principal al moment de formar una base de posicionament dins dels cercadors, una part considerablement gran dels factors que influeixen en el rànquing d’un lloc online es troben sustentats en la Optimització Off page.

I és important recalcar que, en ple any 2018, juga un paper principal la qualitat i quantitat dels diferents enllaços que assenyalen a les teves pàgines web.Atesa la gran importància que tenen els enllaços quan parlem del posicionament, és lògic que el SEO Off page posseeixi, com a principal objectiu, facilitar o aconseguir que pàgines diferents enllacin a la o les teves.

A més de fer un esment especial a les xarxes socials, blocs, fòrums, entre d’altres.SEO On page i SEO Off pageAra cal plantejar això: ¿necessito el SEO On page o el SEO Off page? Per tenir resultats satisfactoris l’ideal és comptar amb tots dos, el SEO On page és fonamental, però per si sol no et va a garantir un bon posicionament dins dels diferents cercadors, aquí és quan joc el seu paper al SEO Off page, aquest va ajudar-te al moment d’obtenir autoritat i assolir una excel·lent posició en les recerques.

Tenint en compte tot l’anterior segurament et preguntaràs per què són tan importants els enllaços entrants o link building?

Aquests enllaços són realment necessaris en tota campanya SEO, influeixen directament en el PageRank, a causa que Google detecta cada enllaç de forma semblant a un “vot de confiança”. Al moment en què aconsegueixes un nou enllaç, s’està parlant de la teva pàgina a Twitter, Google Plus, Facebook … Google considera que els teus publicacions són prou bones com per ser compartida.

Com és lògic pensar, no tots els enllaços posseeixen la mateixa quantitat de pes o importància, aquells que provinguin d’autoritats reconegudes, un exemple pot ser Wikiquipèdia podran aportar més al teu posicionament que molts enllaços de qualitat inferior, com comentaris en fòrums o blocs .

És important tenir coneixement sobre tot això, principalment perquè l’èxit d’una pàgina es determina per una sèrie de factors a considerar.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.