El Factor SEO

El coneixement, informació o qualsevol tipus de dades que les persones desitgen buscar per expandir els seus coneixements, o per buscar recomanacions o simplement per buscar alguna cosa que li apassioni ha canviat d’una manera molt marcada.

Però com així? Doncs aquest és el punt, ja que els motors de recerques han generat un canvi en les nostres vides, facilitant l’accés de al que volem cercar. És per aquesta raó que el factor SEO és un tema de vital rellevància, atès que els motors de cerca necessiten de fonts d’informació fiable, veuràs i senzilla que pugui satisfer les peticions dels usuaris.Recordem que abans de l’era de l’internet les persones havien d’acudir a altres fonts d’informació per poder respondre als seus dubtes, no importa el tema que fos; però la tediosa recerca va comportar a generar dubtes i sempre buscar i buscar.

Això passa perquè les persones desitjaven autoritat en la informació que obtenen.Per aquesta senzilla raó és que l’internet amb els seus cercadors van representar un canvi de paradigma i millorament notable per a l’obtenció d’informació.

No obstant això això no només es queda aquí, així com les persones requeria informació amb autoritat i que sigui veritable, també és una cosa que passa en l’internet.Per això cal que el factor SEO tingui els tres pilars fonamentals, la qual està constituït per l’autoritat, rellevància i importància. Doncs cal recordar que els motors de cerca ens ajuden a connectar-nos amb fonts informatives autoritzades per respondre les nostres preguntes i satisfer les nostres necessitats. Els motors de cerca uses algoritmes complexos per buscar, determinar l’actualitat d’una determinada pàgina web.

Els cercadors buscaran informació sobre la base de la qualitat del contingut de la pàgina web, és per això que si el contingut d’un determinat lloc web respon a les peticions dels usuaris, et podràs posicionar a un millor lloc i posteriorment aconseguir tenir una millor visualització de la teva pàgina web, la qual és el paper determinant del factor SEO.

Aspectes a tenir en compte del Factor SEO
Els motors de cerca moderns com google ara utilitza una quantitat de factors quan va a avaluar l’autoritat i rellevància d’una determinada pàgina web, però això es redueix a dos aspectes bàsics, les quals són el contingut i l’enllaç.

El contingut es refereix a la rellevància i els enllaços a l’autoritat de cites externes. Els motors de cerca han de fer una anàlisi sistemàtica de les característiques de la pàgina, i a partir d’això, el motor de cerca relaciona els temes importants amb la pàgina.Hi ha massa complexitat pel que fa als motors, la qual és fascinant saber i entendre bé la feina dels mateix, ja que per proveir de la informació idònia han de realitzar una sèrie de passos i que correspon als estudis de la pàgina, en tots els aspectes estructurals de les mateixes.

Encara que en l’actualitat això s’ha fet molt més senzill donada la sofisticació dels motors de cerca. Pel que serà de molta ajuda per al factor SEO.

font del article: consultor seo judith sauch.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

*

Podeu fer servir aquestes etiquetes i atributs HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>