Avalua quin és el teu millor estratègia en xarxes socials

Quan obrim un compte per a la nostra empresa a Instagram, Facebook, Twitter o qualsevol xarxa social, només trigarem uns pocs minuts omplint el formulari. Però cal una estratègia en xarxes socials si volem treure-li el màxim profit.L’èxit d’una comunitat i aconseguir que es comprometi amb la marca no és una tasca senzilla.

Cal invertir en el treball humà i òbviament a nivell financer a través de publicacions orgàniques o patrocinats.Escull el teu millor estratègia en xarxes socialsPer aconseguir que una comunitat estigui activa i compromesa amb la marca hem de generar una sola cosa: emocions.

El que els mou a compartir, donar els seus “m’agrada”, opinar i participar és la reacció que genera en ells les publicacions.Encara que és senzill mostrar els productes i portar-los a través dels anuncis patrocinats no és tan senzill aconseguir les reaccions.

Les xarxes ens ofereixen l’oportunitat de posar anuncis originals en base a uns criteris específics, però hem de crear compromís i per fer-ho hem d’escollir la millor forma i el millor contingut del missatge de l’anunci.

Una primera opció poden ser les imatges, com diu la dita: “una imatge val més que mil paraules”.

Les imatges generen un compromís més gran que els textos dins de xarxes com Instagram, Facebook o Twitter causa que funcionen gràcies al fet que atreuen la mirada dels usuaris.Així que per parlar de la seva marca i el producte que aquesta ofereix el millor és utilitzar un visual que cridi l’atenció.Aprofita les dates, esdeveniments i estacions de l’any perquè les nostres publicacions creïn un compromís o una major interacció.

El dia de l’amor i amistat o el Nadal són dates ideals per a això.També és important trobar el moment perfecte ja que hi ha una diferència entre publicar a la matinada i publicar al migdia. I aquestes publicacions han de respectar un interval perquè generin major compromís. Tot això dependrà de l’audiència.Un altre detall que no podem oblidar és involucrar els nostres subscriptors.

Podem realitzar concursos, promocions i aconseguir que els nostres subscriptors augmentin el seu compromís. Recordem que estem parlant de les emocions i molts dels nostres subscriptors veuen les xarxes socials segons recomana el consultor seo i experta en marketing online judith sauch.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.