Factors de gran importància en el SEO ON PAGE

Factors importants en el SEO On Page

El SEO és com lligar amb una dona o un home:L’objectiu principal és cridar l’atenció de tots els usuaris i fins i tot la de Google per demostrar que tan bo som i així que ingressin al nostre portal i tinguin una nova experiència.Com fer perquè ells es fixin en nosaltres específicament?

Quan estem intentant conquistar a una persona no només ens valem de la nostra aparença i personalitat, que en aquest cas, vindria sent el SEO On Page, també solem recórrer als nostres amics que perquè ens donin un consell o ens donin la mà, que ve sent el SEO Off Page.

Com moltes coses a la vida, s’ha de buscar una forma per curar-lo. És a dir, pot ser que siguis molt maco però si en obrir la boca no saps expressar ni un pare nostre, la noia més mai et va a trucar. Si ho portem al món digital és, tenir una pàgina atractiva però que tarda a carregar i on l’usuari ni tan sols troba el que està buscant.En conclusió, si no s’optimitzen tots els factors que intervenen en el SEO On Page i Off Page mai ens podrem posicionar entre els cercadors i els clients mai ens trobaran.

Què és el SEO On Page?

El SEO On Page és conegut per ser el SEO intern i és l’optimització que ocorre a la pàgina web per així posicionar-la en els motors de cerca. És a dir, tots aquells factors dels quals tenim accés al seu codi i al contingut de la pàgina web.Quins són els factors claus en el SEO On Page?Per a qualsevol dels cercadors indexi la teva pàgina al lloc web, necessites ajudar els robots que són els encarregats de rastrejar la web per saber de què tracta i quines són les pàgines de major importància.S’ha de tenir en compte una sèrie de factors que poden arribar a afectar el SEO On Page.

Avui destacarem els més importants:L’estructura mai deixarà de ser importantL’estructura de la pàgina web és un dels factors claus per al posicionament a través del SEO On Page. S’han de crear diferents nivells de navegació per a tants usuaris com les aranyes del cercador interpretin de la mateixa manera quina és la informació de major rellevància.Aquests nivells es creen amb la finalitat d’oferir millors experiències i estructurar correctament el contingut, ja sigui des del més important fins al home, categories, en fi, el més específic.Has d’anar “A la velocitat de la llum”Un altre factor que influeix en el SEO és la velocitat de càrrega de cada pàgina. Quan les web triguen a carregar el que fan és generar rebuig per part dels usuaris i es retornarà per entrar en una altra pàgina.

Google és capaç de detectar aquesta acció i és senyal que la pàgina no és tan bona com fa semblar. Pel que es deu tenir cura l’optimització de cada un dels codis i la qualitat de cadascuna de les imatges per a generar menys retard i crear una connexió ràpida amb l’usuari.Cerca de paraules clauAbans de començar un projecte web, hem de decidir-nos per les paraules claus amb les que vulguem posicionar-nos. Pel que és important fer un keyword research per saber el volum de cerques i la competència de cada paraula clau.Quan es busca la paraula clau hem de tenir sempre present la intenció de recerca de cada un dels usuaris. Són a ells els que busquem satisfer i això ho té en compte Google i poc a poc ens anirà pujant de posicions.

Es coneixen tres tipus d’interacció de cerca

Informativa: l’usuari es troba a la recerca d’informació.

Navegacionals: l’usuari busca en concret3. Transaccionals: l’usuari es troba en la recerca de comprar un producte o servei.Tot dependrà del tipus de negocis que es tingui i el contingut que s’emfatitze en una paraula clau.Creació del contingut a optimitzar.

Molt es diu que el contingut és important i en realitat ho és. Cal ressaltar que el contingut no és només els articles que es troben al nostre bloc, també són els textos que es troben en el home, etc. Sovint, se sol pensar que el text és només el contingut però també s’ha de tenir en compte el material gràfic per a una millor experiència de l’usuari i el seu temps a la pàgina.Per poder redactar un bon contingut es deuen fer servir etiquetes H1, H2 i H3 … cadascun d’aquests deu contenir la paraula clau o sinònims de la mateixa.

Enllaços interns

Per poder guiar els bots i ajudar-los a la navegació per la nostra pàgina web, es deu usar enllaços interns.Aquests enllaços són els que solen dirigir-nos a altres pàgines dins de la nostra. Són realment necessaris a causa de que li indiquen a l’usuari quines són les pàgines més importants dins del negoci. Una bona estratègia no només et va a ajudar que les aranyes es indexin al lloc web, sinó que també ho faran els usuaris.Extra:

Què és el SEO Off Page?

El SEO Off Page o també anomenat SEO extern, són tots aquells factors que es troben fora del nostre abast, específicament, fora del web i als quals nosaltres no tenim cap tipus de control.El SEO On Page és un aspecte que es connecta tant fora com dins de la pàgina ja que si no es compta amb un bon contingut i una pàgina presentable fa realment difícil que altres webs ens enllacin i que puguem treballar amb el SEO Off Page.Tot això t’ajudarà a començar. Aquests són només alguns dels principals factors que té el SEO On Page  segons el consultor seo judith, per ajudar a que el teu contingut es trobi entre els primers dins dels cercadors. Esperem que aquest apartat t’hagi estat de molta ajuda el dia d’avui, i que optimitzis la teva pàgina perquè passem a l’estudi Off Page.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.