SEO onpage i Offpage

Característiques que distingeixen el SEO Off page  del SEO On page

Per arribar al òptim desenvolupament de les pàgines web segons un consultor seo com judith sauch, els experts prefereixen utilitzar SEO, el qual és una eina o estratègia que ajuda a millorar la posició en la qual es troba el nostre lloc web, és a dir la idea bàsicament és que quan un usuari busqui una temàtica en específic, la pàgina aparegui dins dels primers llocs en els cercadors, com Yahoo, Google, Bing, entre d’altres.

Però SEO no només va dirigit a una sola meta, aquest treballa acompanyat de dos grans sub-divisions de la mateixa, els quals són el SEO Off-Site i SEO On-Site.Avui parlarem una mica del que tracta el SEO Off-Site i SEO On-Site, a més de conèixer les seves similituds, sabrem també quines són les  diferències que marquen a aquestes dues classificacions de SEO.

¿Coneixes les diferències que hi ha entre SEO Off-Site i SEO On-Site?

En primer lloc començarem definint cadascuna, per poder entendre després en què es diferencia.

El SEO Off-Site bàsicament té la tasca de crear enllaços que portin directament a la teva pàgina, és a dir crear lligams entre pàgines per relacionar una amb unes altres.D’altra banda el SEO On-Site, s’encarrega d’optimitzar al màxim el SEO dins de la pròpia pàgina, amb l’ajuda de certs elements com els títols, l’ús de negretes, tipus de lletra, les imatges i els Keywords.

Encara que tots dos estiguin direccionats cap al mateix objectiu, també estan encaminats per vies diferents, és per això que entre el SEO Off-Site i SEO On-Site, s’estableixen algunes diferències com:SEO Off-Site

1.- S’enfoca en els factors que estan externs a la pàgina.

2.- Les tècniques són aplicades a webs de tercers.

3.- Un dels factors més importants és la publicitat i la menció en altres pàgines.

4.- Busca aconseguir links per entrar a la web o el que també se li conèixer pel nom de backlinks i es preocupa de la rellevància del contingut.

SEO On-Site

1.- Les tècniques són aplicades en la pròpia pàgina web.

2.- Aquesta basat només en el contingut.

3.- Busca que els usuaris tornin per més informació.

Cadascun d’aquests forma una part essencial en SEO i perquè cada un estigui complet, necessitarà l’ajuda de l’altre, ja que tots dos són una eina que treballen en conjunt, per aconseguir l’objectiu final, el qual és posicionar la pàgina com líder i generar majors usuaris, però que no només li donin clics a la pàgina, sinó que també aquests puguin compartir la informació amb altres i d’aquesta manera crear major lideratge i èxit.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.