Estratègia xarxes socials: Com reclutar clients a Instagram?

Com reclutar clients a Instagram?

Hi ha moltes xarxes socials, entre elles Instagram Stories (o “Històries) la qual s’ha estès en estratègia xarxes socials i l’apogeu que ha pres com a plataforma de comunicació i trobada social per a les persones que volen compartir fotos instantànies des dels seus telèfons és exorbitant. Els avantatges són: que no cal preocupar-se que s’estigui o no publicant massa, es pot compartir durant el dia i amb tota la creativitat que es desitja i finalment les històries sorgeixen com una presentació de diapositives per 24 hores, després s’esfumen .
El primer que ha de fer un constructor de metes és estar inscrit a Instagram ja que els seus competidors li estan guanyant avantatge amb el públic objectiu. Després organitza el grup de persones que estan a Instagram per tenir una idea del potencial dels seus clients. Comença per escoltar i descobrir les fotos que la gent comparteix i si estan relacionats amb el teu negoci o indústria.

Utilitza històries d’Instagram per comprometre’t amb l’audiència, obtinguis més clics al seu lloc web i obtinguis un major seguiment de mitjans socials, això hauria de portar-te a una marca més gran i més clients.
Històries d’Instagram per augmentar la clientela a través d’estratègia xarxes socials
Utilitzeu l’aparador de nous productes a través de subtils pistes sobre un producte nou, suggestionant a la seva audiència amb brillants fotos i vídeos del producte. Assegureu-vos de liquidar les històries d’Instagram amb una crida a l’acció i circumscriure l’enllaç al nou producte en la seva biografia d’Instagram.

Per posicionar-se  segons la experta en posicionament local a seo barcelona judith sauch, és important tenir un blogger convidat ja que els articles tenen enllaços a les xarxes socials del blogger, el que permet créixer la seva col·lectivitat. És important fer ofertes especials, però només una cosa valuosa per augmentar l’interès.
L’estratègia xarxes socials et permet esmentar aquestes ofertes especials en altres canals de mitjans socials de la teva empresa (fer servir hashtags) i enviar el trànsit a les teves històries d’Instagram. No sigui un Behind-the-scenes, sigui notable, cristal·lí i suminístrele a la seva audiència les operacions normals del seu negoci a l’oficina, magatzem o instal·lació i després porteu-los a una aventura perquè estiguin al corrent d’una nova oficina, fabrica o lloc molt famós, o exòtic, això ho fa capturant vídeos i fotos i els comparteix en històries d’Instagram per a crear una proximitat amb la seva audiència.

Una altra estratègia xarxes socials és fer regals en tots els seus canals en línia, informe només les regles del sorteig al seu bloc i com històries d’Instagram. Assegureu-vos de donar només una cosa única per generar interès en la seva audiència.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Els comentaris estan tancats.