Com optimitzar la teva pàgina web a través dels resultats de SEO.

Com optimitzar la teva pàgina web a través dels resultats de SEO.
Per mitjà d’aquesta article t’indicarem que és el has de millorar de la teva pàgina per així, perquè posteriorment puguis millorar en els resultats de cerca i així obtenir millors resultats de SEO.

Però hem d’explicar sobre com funciona això, perquè així puguis donar-li millora al teu lloc web i situar-te en els primers llocs de cerca. Per poder desenvolupar-te has de tenir present que més del 80% dels consumidors fan una cerca a Google abans de prendre una decisió de compra d’un determinat producte o servei.

Pel que els usuaris escriuen diferents paraules claus intentant resoldre així les necessitats o inquietuds. Google ofereix una àmplia varietat de resultats de pàgines web rellevants davant aquesta cerca.És per això que si el teu lloc web no apareix en els primers resultats de cerca, o almenys en el primer full, dificulta perquè el contingut li arribi als teus consumidors.

Els llocs web llistat a la pàgina primera a google obtenen el 95% dels clic totals, mi difícil que la gent arribi a la segona fulla.Per això potser t’has preguntat perquè la teva competència està més ben posicionada que tu, és perquè té bons resultats de SEO, i això es deu a unes bones estratègies de posicionament, aquesta tàctica ens ajudarà a posicionar-nos millor en els resultats de cerca .
Aspectes rellevants dels resultats de SEO

¿Els articles relacionats ajuden i enllaços interns ajuden els resultats de SEO? Recordin que quan parlem d’enllaços com un factor de classificació, estem parlant principalment d’enllaços externs. No obstant això, els enllaços interns també poden ser valuosos per als resultats de SEO.Els enllaços interns en un lloc ajuden els motors de cerca a comprendre:

Com es presenta el lloc.

Quines  són les àrees temàtiques.

Quina és la profunditat i amplitud del contingut ofert.

Els articles relacionats són una bona manera d’ajudar als senyals d’enllaç intern si els articles estan realment relacionats.Recentment es va treballar amb clients que tenien un sistema que incloïa els articles més recents en la categoria, que, pel tipus de producte que era, no eren rellevants. Això no ajuda.

També s’ha vist llocs on cada altra paraula en una publicació de bloc està vinculada a una altra publicació o pàgina. Això tampoc és útil.Les publicacions de bloc que no responen a la pregunta que pretenen respondre i intenten vendre alguna cosa a l’usuari en el seu lloc, no són útils.  Però Saps què més no és útil? Els articles relacionats que tenen una gran quantitat de text de fragment. A menys que estigui oferint una oració que resumeixi l’article, és més probable que el text del fragment disminueixi la rellevància temàtica de la pàgina en la qual es troba, o que sigui confús.Però recorda ser útil tal i com indica el consultor seo judith sauch.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: Com optimitzar la teva pàgina web a través dels resultats de SEO.

  1. I simply created a brand new lens on Chinese language Dragons.