Importància de les Actualitzacions de Google per SEO

Importància de les Actualitzacions de Google per SEO

L’optimització dels motors de recerques, millor conegut com SEO, és de naturalesa canviant, el que sorprenent, perquè les característiques que determinen a la teva pàgina web, i que funcionen en un moment per a aquest posicionament, pot ser que no ho faci en un altre.En funció de l’anterior, les Actualitzacions de Google, es faran de vital rellevància per al posicionament en els cercadors, doncs caldrà, en tot moment, estar al pendent d’elles, i conèixer, els possibles canvis d’algoritmes o que fa als modes de recerca, basant-se en això, la importància de tals actualitzacions.En resum, tota pàgina web ha de contenir tot tipus d’estratègies SEO que beneficiïn la visibilitat de la pàgina web, entre els resultats dels cercadors, de manera que, està relacionat al que seria el seu funcionament.
Actualitzacions de Google més rellevants per SEO

La necessitat de conèixer aquestes Actualitzacions de Google, es donen en funció de la contribució d’aquestes per a les estratègies de SEO, és a dir, el que permetran o aportaran a la pàgina web perquè aquesta es trobi entre les primeres posicions dels resultats dels cercadors.Entre aquestes trobem Google colla, que pot ser que sigui la més important, ja que aquesta avaluarà les webs en funció de la qualitat del seu contingut, i quan compti amb aquesta gran qualitat, el posicionament en els cercadors, es veurà afavorit.Entre una altra de les més importants, entenem a Google Penguin, que, a part de la funció anterior, per la seva banda, també concorre en les seves funcions l’avaluació del lloc mateix i dels llocs als quals es poden accedir a través del principal, per així dir-ho. Per a això pren diferents factors en compte, partint, per exemple, de la fiabilitat dels llocs web accessoris, d’acord, a les recomanacions que es fan dels mateixos.

També trobem a l’actualització Google Hoomingbird, està per la seva banda, s’encarregarà, de la millora en el sistema de recerca, en el que fallaré tant com en el que no, i és el que la diferenciés de les dues anteriors, en tant que , no es refereix a la classificació dels llocs, en aquest sentit, aquest algoritme, el que tracta, és que, es presentin les pàgines webs idònies per a resoldre les consultes destral pels usuaris.Per a la actualitat, entre una de les actualitzacions més impactants, des si llançament, seria Mobilegeddon, en certa forma, el que tracta és de gestionar els motors, des del punt de vista de les recerques fetes pels mòbils, i de la utilitat que aconsegueixen de les pàgines a les que accedeixen per aquests mitjans segons indica el consultor seo judith sauch experta en seo.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.