Els enllaços nofollow

Els enllaços nofollow tenen un gran potencial.Si has estat en alguna xerrada de SEO o en més d’un bloc és possible que hagis sentit dir que els enllaços nofollow són una pèrdua de temps i no et funcionaran per posicionar.Doncs deixa dir-te que el més probable és que s’equivoquen, ja que poden ser un dels enllaços més valuosos que mai tindràs segons un consultor seo

Segueix llegint aquest post perquè vegis el per què.Per ara, què són els enllaços nofollow?Són qualsevol tipus d’enllaç que tingui el valor nofollow assignat a un atribut rel d’un element d’HTML. A més d’això, serveix d’ajuda per als cercadors més moderns com google i Bing que l’enllaç no ha de ser emprat per influir en el rànquing de la url.

El cercador google, afirma que reconeix i entén aquest enllaç i normalment no el segueix, que a diferència de Yahoo, aquest cercador el posa a disposició del seu logaritme per ajudar en la recerca de contingut nou actualitzat.I ara arriba el famós cercador Bing, que tractant de trobar informació pel que fa a la seva relació amb aquests enllaços, no n’hi ha.

El que vol dir que no se sap amb certesa si aquest segueix un link amb el valor nofollow o no.

5 raons per les quals hauries de tenir en compte els enllaços nofollow.

1. Diversificació de links: La creació d’enllaços serà sempre la clau per a una bona campanya de SEO. És summament important aplicar un enfocament natural i equilibrat a l’estratègia.

2. Generar trànsit de referència: Està és una gran raó per utilitzar aquests famosos enllaços, un exemple d’això seria que compartissis la teva enllaç en un comentari d’un blog que tingui molt contingut.

3. Atraure clients potencials: Aquests enllaços solen atreure molts visitants, qui treu i alguns d’ells són potencialment teus clients.

4. Obtindràs enllaços dofollow: Moltes de les vegades que fas servir els nofollow un d’aquests et portarà a blacklink dofollow, un dels factors clau de la SEO, això i gran part del seu contingut.

5. Construcció de marca: Un enllaç ubicat en un lloc ben pensat podria tenir més pes del que penses. Aconsegueix enllaços de les persones i llocs adequats utilitzant Twitter, Facebook, etc.

Per donar a conèixer la teva marca o negoci.

Com ja hauràs vist, els enllaços nofollow no sempre són una pèrdua de temps. Si vols donar a conèixer una marca o negoci, no et preocupis molt si a la final és nofollow, perquè com hauràs vist això podria portar-te molts beneficis.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.