De què ens serveix tenir una estratègia SEO?

De què ens serveix tenir una estratègia SEO?

És important primer conèixer que significa SEO i des de quan va sorgir, perquè més o menys anem tenint una idea. Als anys 90 va ser l’època en què van sorgir els primers cercadors, però no va ser sinó fins a l’any 1996 que va aparèixer Google i després d’allí els altres com Yahoo. A partir d’aquest moment va començar tot el boom de les pàgines web i, les persones van veure un negoci en aquesta nova proposta. Va ser des d’aquest moment quan les pàgines es van adonar que tenien competència i necessitaven atreure trànsit cap a elles, per això es van començar a implementar milers d’eines com ho és ara l’estratègia SEO.Ara podem dir que el SEO va néixer quan les persones tenien la necessitat de millorar els seus resultats de cerca.

D’altra banda ara l’estratègia de SEO està basada en els resultats que no són pagats, és a dir, els orgànics.Per què és important tenir una estratègia SEO?

Una de les raons és la més evident, SEO ens fa la vida més útil, tant a nosaltres com a dissenyadors de web com als usuaris quan es dirigeixen al motor de cerca i obtenen els resultats que justament necessiten, és a dir, amb SEO els motors de cerca tenen coneixement sobre que tracta la nostra web i si està veritablement és útil per a un determinat usuari.

Però Com funcionen els motors de cerca? Bé ells treballen en dues parts, la primera es tracta del rastreig, la qual es fa mitjançant uns bots que recorren totes les pàgines de la internet a través dels enllaços (si no tenim una estructura d’enllaços òptimes aquest procés es veurà afectat) .

L’últim pas és el de la indexació; un cop són trobades les pàgines relacionats a la informació que està buscant l’usuari, aquestes es col·loquen com a espècie d’índex, els quals són ordenats per rellevància, contingut i autoritatAlgunes estratègies SEO que pots posar en pràctica. Llibres amb informació d’estratègies ha molts, però la realitat és que no hi ha cap fórmula secreta per tenir la millor tàctica, l’únic que veritablement necessites és de planificació i treball.

Cal, que des del moment que inicies qualsevol projecte et planteges un pla estratègic, el qual ha de contenir el Per què ho aquestes realitzant ?, a què public vols dirigir, quins són els objectius que vols aconseguir, definir clarament els teus objectius i per últim no t’oblidis de l’anàlisi i control dels resultats.

font:seo barcelona formadora judith sauch

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.