Google AdWords

Google AdWords pot millorar les teves estratègies de MàrquetingA l’hora de realitzar una estratègia de màrqueting per correu electrònic parea millorar el rang d’acció de les teves campanyes, pots comptar amb Google AdWords.

Per als marketeros que utilitzen el mètode d’emails per enviar anuncis i publicitat saben que aquest mètode és molt difícil de generar algun tipus de retorn.És un molt utilitzat per la seva facilitat, però tots sabem que el percentatge de clients que rep publicitat a la safata l’esborra instantàniament sense donar l’oportunitat d’obrir-lo i llegir-lo.

Davant d’això AdWords de Google ofereix un mecanisme per millorar les estadístiques i els numeres de persones que poden obrir el correu. És notable ressaltar que cal, segons les estadístiques, que enviïs entre 100 correus electrònics diaris, perquè dues o tres persones el s’obrin.El mètode d’aquesta eina es basa en l’segmentació de clients, permetent crear una veritable llista de clients d’acord a la seva participació com a clients a l’empresa.

A través d’aquest mètode podràs personalitzar correus, classificar el target dels teus clients, utilitzar mètodes alterns com carregar la llista de clients que posseeix en els cercadors de Google, YouTube o emmagatzemats a la llista d’AdWords.

La segmentació de clients amb Google AdWords.

El mòdul que ofereix Google AdWords per a la segmentació de clients es diu Customer Match, el qual és la millor forma d’aconseguís dividir els clients i orientar-los a una experiència millor amb el seu correu electrònic i les campanyes publicitàries per aquest mitjà.Una simple segmentació per començar, a nivell macro, seria per clients que obren els correus electrònics, els que mai l’obren i els que el van obrir eventualment.

Aquesta classificació permetrà derivar a altres més específiques, però comencem per aquestes.Aquesta segmentació posseeix una participació diferent en a empresa, és per això que s’han d’enviar correus electrònics diferents a cada grup, ja que pel que sembla, al grup que mai obre els correus, cal influenciar d’una altra manera.

L’assumpte del correu, la forma en què arriba, el nom del correu electrònic, són les variables principals que veu el client que no obre el correu, és per això que la qualitat d’aquests tres elements ha de ser major a la dels altres segments de clients.Cal crear estratègies de màrqueting diferents per cada segmentació de grup, recordeu que dins d’aquesta primera classificació deriven noves classificacions per cada segmentació, i a cadascuna cal col·locar-li una estratègia diferent.

font:judith sauch experta en seo barcelona

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.