Trafic de referencia

Google, es converteix en la nova font de trànsit de referència número 1.

Twitter ha estat per anys, el líder pel que fa al trànsit de referència, però segons estadístiques de PuroMarketing.com estableix que el navegador de Google, Google Chrome ha aconseguit superar a Twitter.Quan parlem de font de trànsit de referència ens referim a totes aquestes suggeriments que en molts llocs, quan parlem del món de dispositius mòbils, aquestes trucades “Suggeriments per a tu” o aquestes notícies o articles que el desenvolupador genera que li poden semblar interessants per a tu cada vegada que una pestanya nova s’obri.

Cada vegada en el món mòbil, es creen noves fonts de trànsit que per al màrqueting són l’estratègia d’èxit.Google ha desenvolupat un sistema anomenat Google Chrome Suggestions que és el que s’encarrega de generar que aquesta font de trànsit de referència augmenti els seus números considerablement i en qüestió és el que busquen tots els mitjans que publiquen de manera Online segons un consultor seo amb experiencia com judith.

Els mitjans de comunicació, generen a través de plataformes com Facebook, Twitter o Google aquesta font de trànsit que mitjançant les visites i l’abast de cada persona, és com es genera que augmenti o pugi la seva popularitat.Com funcionen aquestes fonts de trànsit de referència?Senzill, els mitjans de comunicació li proporcionen informació atractiva, interessant, a aquestes plataformes com Facebook, Google i Twitter que actualment és ell que genera la major font de trànsit, cada vegada que els usuaris de les plataformes ingressen als articles, o imatges que col·loquen en suggeriments.A Espanya però, no existeix això és pràcticament nul, els estudis demostren que en aquesta regió no mostren activitat de trànsit de fonts des de la funció específica, almenys en la plataforma de Google, per què? Bé, a Espanya Google, va suspendre la secció de Google Notícies tot això es deu a la normativa del Cànon AEDE i serveis similars.

En succeir això, les recomanacions per part de Google com a tal no surten si vius a Espanya, però Android si les té activades i apareixen en cada contingut mòbil que puguis imaginar generant igualment un tràfic de fonts, no tan alt com Twitter o Facebook però de igual rellevància.Alguns experts en màrqueting digital expressen que potser per la normativa que Google va haver de suspendre la seva pestanya de recomanacions, aquests diuen que possiblement Google a través d’Android aquest igualment manant aquest trànsit de fonts per aquestes vies encara que no siguin les pròpies.Dins el món de l’internet tot sempre se sap o tot sempre està ocult Serà cert això?

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.