Tendències SEO 2018

Tendències SEO

Si és una petita empresa que busca aprofitar el SEO local per obtenir ingressos o una empresa important que vol mantenir-se al dia amb les últimes tendències, és important prestar atenció al panorama de SEO. Les tàctiques de SEO canvien amb regularitat.

A mesura que Google continua jugant amb el seu algoritme, els experts en SEO han de seguir jugant amb les seves tàctiques quan es tracti de SEO. Amb un nou any en marxa, és hora de mirar algunes de les principals tendències de SEO per a 2018 segons un consultor seo acreditat com judith.

Tendències SEO per a 2018El monstre mòbilUna de les majors tendències de SEO per a 2018 té a veure amb la importància dels dispositius mòbils pel que fa a la seva web. Amb el projecte AMP de Google tractant d’empènyer a més i més empreses a pensar primer en dispositius mòbils, l’optimització del seu lloc és un pas crucial per crear una marca exitosa. Ara, quan busqueu un tema o paraula clau a Google amb el seu dispositiu mòbil, Google classificarà els llocs que utilitzen AMP a la secció de les principals històries de cada pàgina de cerca de resultats.

Qualsevol història que trieu carregarà increïblement ràpid, cosa que, al seu torn, ajudarà al SEO per a la vostra empresa, ja que reduirà les taxes de recuperació i generarà majors conversions de tipus. També es poden utilitzar les eines d’auditoria del lloc web per provar les seves noves pàgines mòbils per tal de garantir que estiguin llistats per a snuff.SEO tendències per al 2018.
En altres paraules, es pot esperar que Google col·loqui gradualment més i més pes darrere dels dispositius mòbils, i les senyals que solien afectar només les cerques mòbils podrien tenir un impacte immediat en totes les cerques.
El poder de la veu

La recerca per veu sortirà de la mà amb la recerca mòbil quan es tracta de tendències SEO per a 2018. Una de cada cinc consultes de cerca mòbil prové actualment de la cerca per veu, un nombre que probablement augmentarà a mesura que els equips habilitats amb el

Assistent de Google com Google chrome seguir creixent en popularitat:

Google ha anunciat que tindrà en compte la recerca per veu al classificar els SERP. Això significa que tindràs que escriure contingut que sigui amigable per a la veu. Un exemple d’això és escriure contingut que respondrà a preguntes, com “Què és SEO local?” O “Com puc vincular la compilació?”.

Aquest tipus de consultes ajudaran a que el seu marca aparegui amb major freqüència durant les cerques de veu. La recerca de paraules clau és vital per optimitzar el seu contingut per a la cerca per veu, així que assegureu-vos de dedicar temps i esforç.

 

Amb RankBrain celebrant el seu segon dia, el sistema d’IA d’aprenentatge automàtic de Google ha ajudat a rastrejar i estructurar pàgines de resultats de cerca. A mesura que RankBrain es fa més vell, es pot esperar cada vegada més dependència d’aquest sistema de Google. A mesura que Google continua adoptant la IA i incorporant més d’ella en els seus algoritmes de recerca, podem esperar que els resultats de la recerca comencin a comportar-se de maneres menys predictibles. Això no sempre serà bo, però és alguna cosa per a què hauríem d’estar preparats. AI no hauria de canviar la forma en què enfoca el SEO per a la teva marca, però certament és alguna cosa del que has de ser conscient.

Eventualment, en lloc de les actualitzacions anunciades mensualment de Google, podem esperar canvis continus de l’algoritme d’aprenentatge automàtic.
Mencions sense enllaços

Quan es tracta de tendències SEO per a 2018, aquesta és menys clara que les altres. Bing ja ha declarat que han començat a rastrejar i tenir en compte les mencions sense enllaços en els seus resultats de cerca. Si Google no ha confirmat si considerarà o no les mencions sense enllaços, es van prendre una patent sobre un algoritme que farà que això sigui. Si això s’acaba en el cas, també voleu explorar les tàctiques que generaran mencions de marca i no només els vincles de retroceso.
Fragments destacat

En l’esperança de Google de fer el SERP més atractiu, una de les majors tendències de SEO per a 2018 serà una major exposició del fragment destacat. Els fragments destacats satisfan la necessitat de l’usuari d’una resposta senzilla a una pregunta, i el contingut mostrat es pren de les pàgines web que Google interpreta com les més adequades per respondre la pregunta del usuari. A mesura que aquests fragments destacats es tornin més freqüents, voldrà assegurar-vos que les seves pàgines estan optimitzades per a Google.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.