Les cerques de Google

Les cerques de Google es basen en el nostre passat digitalAlguna cosa que Google ens està facilitant, sobretot a les marques és la possibilitat de poder que es relacionin millor amb el usuari, a això ens referim que poden oferir al usuari allò que busquen fins i tot quan no ho saben que estan buscant. Amb això volem dir que a través de les nostres recerques a Google, ell genera una trucada de Big Data que ja ens aclararé perquè Google la utilitzi, i no és tan descarat o impossible el que es llegeix.

Estem segons la experiencia de qualsevol consultor seo, establint això com una idea del futur, però en realitat és alguna cosa que ja és part del nostre present, perquè predir el que vulgueu anar a voler és el que realitza Amazón amb els seus articles recomanats, o quan col·loca coses, articles a la llar que pot que et interessen, Google també ho fa mitjançant les suggerències que et dóna mentre escriviu en el cercador.

Com es pot fer això? És senzill, els cercadors es basen en recerques o visites a articles, productes passats que has cercat o vist anteriorment, que queda guardat en el anomenat Big Data i com sempre fem recerques des dels nostres equips, aquests cercadors mitjançant les nostres sessions obertes guarden el que buscem un diari, ha proporcionat aquesta informació útil per al moment de les marques i el seu posicionament.En aquest és el que funciona Google actualment, mitjançant un sistema que generant eines que permeten recopilar informació de coses que s’han cercat anteriorment per així recomanar-les i proporcionar els enllaços dels llocs o les cerques que suposadament segons les seves dades, el usuari farem clic igualment.Però … què fa que aquest sistema de recerca de Google sigui únic?Les búsquedas de Google ja són predictius però, Google està enfocant-se en la forma que les prediccions siguin personalitzades, és a dir, per cada usuari amb l’objectiu d’atendre les seves necessitats i reduir al mínim la possibilitat de cerca, això parteix des del fet de que es basen en el comportament de navegació que ha tingut l’usuari des de la seva pròpia computadora, a través del seu historial de cerques, hàbits en línia i fins a on es troba el cursor, Google mitjançant el seu smart Search ho precargarà fins i tot abans que el consumidor feu clic a i feu clic per mostrar-ne l’interès per veure el contingut.Això reduirà el temps de càrrega i servirà com a avantatge a les empreses per conèixer les necessitats dels seus consumidors d’una manera eficient i exitosa.

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.