Tendencies SEO 2018

Consells de un consultor seo freelance

Tant si la vostra petita empresa té un lloc web com un bloc o una botiga en línia, invertir temps per millorar el vostre SEO (optimització de motor de cerca) és un mètode provat i veritable d’aconseguir el creixement orgànic en línia. Cada mes, Google rep més de 100 mil milions de recerques i guanya un lloc entre els millors resultats de la cerca, necessiteu millorar el vostre SEO jugant segons les regles de Google, tenint en compte els seus algorismes i, sobretot, mantenint-se al corrent de les tendències de la indústria.
Tendències de SEO 2018Cada any, els comerciants digitals obsessen sobre quins seran els grans desenvolupaments en Search Engine Optimization. L’any 2016, va ser el moviment cap als llocs web que admeten mòbils. L’any passat, la penetració continuada de programari com Siri i Alexa va fer que la cerca de veu guanyés grans guanys en els pensaments del comercialitzador. 2018 està segur de portar un munt d’esdeveniments emocionants en aquest àmbit, per la qual cosa hem eliminat la nostra bola de vidre per fer algunes predicacions sobre les tendències de SEO de 2018 per a petites empreses.
El contingut queda reiEstà estimat que Google canvia l’algoritme de cerca 500-600 vegades l’any. Reforçar excessivament el seu SEO per apel·lar a l’algoritme actual és una tasca intensiva per al treball i és probable que us deixi en fred quan Google faci la seva pròxima actualització. Segons Andrey Lipattsev, Search Quality Senior Strategist de Google Ireland, els dos factors més importants (i perennes) de com el vostre lloc es classifica entre els resultats de la cerca són “contingut i enllaços que apunten al vostre lloc”.
L’escriptura d’un contingut rellevant d’alta qualitat hauria de ser el pilar central de l’estratègia de SEO de la vostra petita empresa. Si preneu el temps per produir un contingut ben escrit i ben estructurat, és probable que els lectors s’adhereixin a llegir la vostra publicació. Això donarà com a resultat un índex de rebots més baix i una millora en el rànquing del motor de cerca. Si el vostre lloc web executa una plataforma com WordPress, instal·lar un connector de SEO com Yoast us ajudarà a ordenar de forma immediata tot el contingut del vostre lloc web.
Experiència d’usuariL’experiència de l’usuari (també coneguda com UX) anteriorment era l’àmbit exclusiu dels dissenyadors, però està guanyant importància pel que fa a SEO. En poques paraules, la velocitat del vostre lloc web és molt important. I, els lectors tenen menys probabilitats de quedar-se en un lloc que és lent per respondre. Des de 2010, Google ha utilitzat activament la velocitat del lloc com a factor determinant del rànquing de cerca.

La gent té una llarga atenció i vol que els llocs web es carreguin ràpidament i sense problemes. Assegurar-vos de minimitzar les redireccions de l’URL és una manera senzilla d’accelerar el vostre lloc. Si voleu aprofundir en aquest tema, els especialistes de SEO Moz han compilat 15 consells útils per accelerar el vostre lloc web.
RankBrainSi el contingut i els enllaços d’entrada són els dos factors més importants en SEO, RankBrain s’està convertint ràpidament en el tercer factor més important. RankBrain és un sistema d’intel·ligència artificial d’algoritme dissenyat per processar els resultats de cerca i proporcionar resultats més rellevants per als usuaris. Utilitza l’aprenentatge automàtic (la capacitat de les màquines per ensenyar-se a partir d’entrades de dades) per presentar als usuaris el que pensa que són els resultats més rellevants. El 2015, només el 15% de totes les cerques de Google utilitzen RankBrain. El 2016, aquesta xifra havia augmentat fins al 100%.

Google ha declarat que RankBrain és una cosa que no es pot optimitzar. En lloc d’això, mostra una preferència per un contingut ben escrit que els usuaris passen molt de temps llegint. Si tot això sembla abstracte, RankBrain s’assabenta de com interactuen els usuaris habituals amb el vostre lloc i pàgines individuals. En lloc d’intentar optimitzar RankBrain, optimitzeu el vostre lloc per als usuaris i el rànquing seguirà.
L’augment de la cerca visualS’estima que s’han capturat 3.8 bilions de fotografies en tota la història de la humanitat fins a mitjans de 2011, però només es van obtenir 1 bilió de fotos l’any 2015. Amb el creixement de plataformes de social media més visualment amigables, no hauria d’estranyar que gairebé el 60% de totes les impressions digitals en línia siguin ara impulsades per imatges.

En conseqüència, és probable que anem a veure millores ràpides en la cerca visual el 2018, liderades per la creació d’aplicacions com Google Lens. Aquesta aplicació, que actualment només està disponible per a la gamma de telèfons intel·ligents Pixel de Google, és un nou tipus de navegador visual que identifica el món als usuaris i proporciona informació i contextuals a l’instant. Per donar un exemple del món real, si veieu veure un restaurant que us interessa mentre camina, podeu assenyalar una lent de Google perquè arrossegueu les dades de cerca rellevants del restaurant sense cap entrada manual en nom vostre.
Vols aprendre més?Té una petita empresa una estratègia de màrqueting integrada? No esteu segur de com implementar els vostres recursos millor? La nostra consulta a un expert sobre un expert en màrqueting digital us ajudarà a avaluar i millorar el vostre pla de màrqueting digital actual.

 

Quant a velvet

consultora de marketing online a https://www.seowebconsultora.es i gerent de la agencia marketing digital http://mentedigital.es/
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.