Trucs de Google Maps

Després de portar més d’una dècada amb nosaltres, Google Maps s’ha convertit en un servei que utilitzem sovint. I encara que la majoria ho fem servir per seguir una determinada ruta mentre ens desplacem a peu o conduint, o simplement fer una ullada per veure els detalls dels carrers, d’alguns edificis o d’aquells llocs que mai hem visitat, amb la manera vista satèl·lit des Street View, la veritat és que amaga altres funcions desconegudes per a molts.

Tant si ho fem servir des del nostre mòbil o des de l’ordinador, tenim diverses funcions complementàries. Vegem algunes de les més pràctics i curioses. Doncs potser no sabies que pots organitzar viatges amb parades en el camí, mesurar les distàncies que hi ha entre dos punts o recordar-te d’on has deixat el teu vehicle aparcat.

Com mesurar la distància entre diversos punts. En alguna ocasió hem arribat a un lloc que no coneixíem i en moure’ns pel mapa no tenim una referència de quina distància pot haver d’un lloc i un altre.

Doncs Google Maps com indica la experta en seo barcelona judith, té una eina per a mesurar distàncies. Des de l’ordinador simplement establint en un lloc determinat del mapa, i fent clic amb el botó dret del ratolí ens apareix un menú amb la funció mesurar.

Des del mòbil s’accedeix marcant en vermell un lloc i després premem sobre el nom d’aquest lloc.

Guardar el lloc on hem aparcat. Quantes vegades hem arribat a un lloc, hem deixat estacionat el nostre vehicle, i després no sabem on era? Per això Google Maps té una funció específica. Quan vulguem guardar la ubicació només hem de prémer una vegada sobre el punt blau que indica la nostra posició actual. Se’ns desplega un menú amb una pestanya que posa: ‘Desar ubicació del cotxe aparcat’. D’aquesta manera no ens perdrem.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Novetats de Google maps

Live View, l’espectacular novetat AR de Google Maps disponible en beta com indica el consultor seo Judith sauch.

La Realitat Augmentada és el futur de la societat, aquesta forma de veure la realitat enriquida gràcies a dispositius electrònics. No només val per entretenir com fan apps com Pokémon GO, sinó que estem veient l’AR implementada en coses com el disseny i la fabricació industrial, en el qual s’està fent necessària perquè agilitza els processos de l’etapa inicial.

Com? Doncs permetent als dissenyadors i enginyers posar-se unes ulleres, i on es veu un espai buit a primera vista, que vegin el cotxe que estan creant i que poden modificar en temps real, com en Ford.

 

Live View, un Google Maps en Realitat Augmentada

Anunciada en el Google I / O 2018, ja sabíem que el gegant de la Xarxa treballava a portar la màgia de l’AR a un dels seus serveis estrella com és Google Maps. La idea mostrada era poder utilitzar la realitat augmentada per identificar l’entorn i permetre situar-nos en casos com que ens fallés el posicionament per GPS.

La clau es basa  en l’ús de la càmera del telèfon intel·ligent perquè identifiqui tot el que hi ha a l’entorn -creus, voreres, noms de carrer, senyals de trànsit, edificis-, i guiar-nos mitjançant el nou VPS, o Sistema de Posicionament Visual. Una funció que alguns afortunats / es ja estan gaudint en el seu mòbils.

 

Imagina que estàs en una ciutat que no coneixes, i camines fent servir Google Maps per arribar a l’hotel. Tot d’una et falla el GPS i la fletxeta blava del recorregut s’interromp. Què fas? Doncs gràcies a l’VPS i a l’AG, només hauries d’obrir aquesta funció dins de Mapes, apuntar amb el mòbil al carrer en posició vertical, i deixar que l’app consultés la base de dades de Street View.

 

Quan ja tingui tot el recorregut reposicionat per VPS, Maps llavors et va mostrant en temps real indicacions de per on has d’anar, veient a la pantalla del mòbil la imatge en temps real que la càmera està prenent però amb una fletxa enorme i altres indicadors guiant-te.

Disponible en format Beta

 

Tractar de mantenir un consum raonable de bateria és objectiu de Google -ja sabem que el GPS la drena que és un gust. Per això, si estem amb aquesta funció AR activa i posem el mòbil en horitzontal a terra, veurem el típic mapa de Google Maps a la pantalla del mòbil. Si elevem el terminal en vertical apuntant al carrer, apareixerà la interfície AR amb la càmera activant sola. Un altre objectiu de Google és que la seva funció AR permeti usar Mapes en escenaris i zones interiors, on els GPS solen fallar.

 

Pensada més per anar a peu que quan s’usa Mapes en un cotxe, Live View ha arribat aquesta setmana en forma de beta per als usuaris de l’app Mapes tant en Android com en iOS. Encara que això sí, donades les seves funcions AR necessites un smartphone Android compatible amb la tecnologia Arcore, o un iPhone que tingui suport per al ARKit.

Per utilitzar Live View simplement:
Obre Google Maps al mòbil i busca una adreça o marca un punt al mapaDóna-li al botó de direccions a la part superior de la pantallaTria la icona de desplaçar-A PeuObre la nova opció Live View que et sortirà si tens un mòbil compatible just a la part inferior de la pantalla

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

6 extensions de Chrome que et poden ajudar amb el SEO de la teva web

Implementar una bona estratègia SEO és fonamental per a plantejar-te objectius pel que fa a establiment d’objectius a aconseguir a través del contingut es refereix. Així que pensar en una bona estratègia SEO és fonamental si vols que la teva pàgina web funcioni i aconsegueixi una quantitat de trànsit.

Són moltes les formes amb què pots millorar però una de les més efectives és comptar amb una extensió a Chrome per aconseguir recopilar tota la informació necessària sobre el SEO i així fer que la teva pàgina web triomfi. A continuació et oferirem algunes de les millors extensions de Chrome amb les quals poder millorar el SEO del teu lloc web.

Web Developer segons un consultor seo

Es tracta d’una extensió de SEO imprescindible per Chrome. És molt senzilla de manejar i la informació que mostra és molt àmplia i ofereix opcions de tot tipus.
A la barra superior d’aquesta eina apareix una roda de configuració i hauràs de fer clic en ella per veure com millora el teu lloc web utilitzant les seves opcions.
Check my links

És, sens dubte, de les millors extensions SEO per detectar enllaços trencats o errors 404. És una extensió molt fàcil d’utilitzar. Tan sols has de fer clic a la icona de l’extensió i aquesta mostra en color verd els enllaços de la pàgina que són correctes o redirigits i en color vermell els que estiguin trencats.

Els errors 404 que detecta l’extensió has arreglar eliminant-a Google search Console o fent una redirecció 301 a través d’algun plugin o manualment editant el fitxer Htaccess.

SeoquakeAquesta és una veterana eina i que, com a extensió, fa una funció molt bona per al posicionament d’una web ja que examina la pàgina sobre la que vols realitzar un estudi, fent clic a la icona instal·lat a la barra de navegació.

Keywords Everywhere

Si vols trobar les paraules clau perfectes per al SEO de la teva pàgina web, llavors aquesta extensió no pot faltar a Chrome. Et permet centrar-te més específicament en el nombre de paraules clau més o menys interessants a atacar per volum.

 

A més de ser una eina molt bona és gratis i ofereix el nombre de recerques ja no només per a la Keyword Planner, sinó també per a altres plataformes i els suggeriments de Google.
MOZ barEs tracta de l’extensió de Google Chrome que indica l’autoritat d’un domini i l’autoritat d’una pàgina d’una web. És molt important tenir aquests valors per estudiar el grau de competència a l’hora d’atacar unes determinades paraules clau.

 

Majestic Backlink Analyzer

Amb aquesta extensió podràs consultar de forma molt ràpida la força que té qualsevol pàgina web, en funció de la informació que proporcionen les seves backlinks. Tot això sense dependre d’un tercer per obtenir les dades

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

¿Hummingbird a que es dedica?

El motiu principal pel qual apareix aquest nou algoritme no és altre que permetre al motor de cerca comprendre millor les consultes complexes dels usuaris com indica un expert seo barcelona.

Semántica

Si, efectivament es tracta de la tan anunciada recerca semàntica de la qual tant de temps portem parlant. En definitiva es tracta de facilitar a l’usuari realitzar consultes al cercador tan complexes com les que li faria a una altra persona.

Context y longtail

Quan li preguntem a algú per “Hi ha algun bon restaurant que faci bons macarrons gratinats i que tingui vistes al mar prop de casa meva?” Ho fem així … tal qual. Per a una consulta d’aquest tipus se’ls quedava antiquat l’antic motor de cerca que encara es centrava en la concordança de paraules clau i no en la seva contextualització (tenint en compte la relació dels diferents elements de la consulta)

 

En definitiva, el motor de cerca de Google estarà preparat ara per donar uns resultats més efectius a les consultes long tail que tant de temps portem treballant en SEO.

Recerques a Veu

L’efecte més immediat d’aquest canvi es podrà notar en les recerques per veu, per ser aquestes les que es realitzen d’una manera més natural i ara tornaran resultats més rellevants.

Des d’aquest punt de vista l’actualització era necessària per permetre a Google adaptar a l’augment de cerques que es realitzen d’aquest tipus, sobretot des de dispositius mòbils. En aquests dispositius és cada vegada més popular aquest tipus de recerques a causa de la facilitat d’preguntar-li al telèfon la tablet en comptes d’escriure una consulta al teclat de la pantalla.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Posicionament SEO a través del CND

Posicionament SEO a través del CND

El posicionament SEO o web  segons un consultor seo consisteix en els canvis proporcionats a un lloc web per tal que siguin visibles i apreciats positivament pels motors de cerca. Se centra en l’organització i etiquetatge correctament de cadascuna de les diferents informacions contingudes en l’espai web.

Els cercadors s’enfronten a la difícil tasca d’ordenar el flux informatiu del web i aquests han de correspondre amb les necessitats dels usuaris i el conjunt de llocs webs. Es fa complicat valorar la facilitat de col·locar el contingut de forma senzilla i útil. És per això que es complementa el posicionament SEO amb els CND (content delivery network), traduïts com a xarxes de distribució de contingut.

Un CND és un tipus d’infraestructura informàtica on s’entrellacen diferents dispositius distribuïts geogràficament en cridats data center, emmagatzemant part de la informació per després servir-la a l’usuari.El CND té algun avantatge?Aquestes xarxes tenen certs avantatges:

 Imprescindible per oferir un servei als usuaris a tot arreu del món.

 Accelera càrregues de les diferents pàgines.

 Optimitzen el rendiment de pàgines webs.

 Protegeix dades.

 Millora el posicionament dels llocs webs.

 Redueix el consum de banda ampla en molts països.

 Milloren la disponibilitat del servidor.

 Alleugen el trànsit del servidor.

 Es presenten com una barrera de seguretat contra atacs informàtics;

Després d’haver conegut els avantatges del CND coneixerem què pot aportar aquesta eina al posicionament SEO.

El convidem a que segueixi llegint aquest article on trobareu informació precisa i resaltante:

 Amplia la capacitat d’aquelles aplicacions webs que es donen en entorns col·laboratius o transferència d’arxius.

 Ofereix un servei molt més uniforme tot i saber que la seva localització geogràfica es troba llunyana al flux del servidor.

 Proporciona seguretat davant atacs que pretenguin desestabilitzar el servidor.

 Facilita el treball d’aplicacions que requereixin d’un ús intensiu de la memòria per a la descàrrega de contingut n aquestes xarxes de contingut.

 Ofereix una extensió de serveis memòria cau web.

 Millora l’experiència amb el servei de Wifi evitant problemes de connexióEls CND funcionen en tres passos, aparentment senzills, però a la vegada són molt complexos.1 °: L’usuari accedeix al contingut en qualsevol lloc del món2 °: Ocorre l’enviament d’informació a l’usuari i es dóna una comunicació entre la CND i els servidors d’allotjament3r En accedir un altre usuari el contingut es trobarà ràpidamentEl CND es presenta com un intermediari al moment de descarregar contingut.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Novetats del Google assistant

Novetats de Google: Google Assistant

La tecnologia segueix avançant de manera eficaç; hi ha molta competència en el mercat, és per això que les plataformes han d’anar generant actualitzacions que li permetin a l’usuari agilitzar diferents processos. El dia d’avui de parlarem sobre Google Assistant.

Es presenta com una evolució de l’Android, Google Assistant és capaç de facilitar informació amb tan sols un petit so intel·ligible a través de la botzina.

Si bé és cert que hi ha altres plataformes que prèviament posseïen aquesta eina, com, per exemple, Siri en Apple i Cortana de Microsoft. Google Assistant posseeix certes particularitats.

Google Assistant pot retornar qualsevol resposta, tal com ho fa el cercador, amb tan sols fer una pregunta el cercador ofereix una resposta immediata. Des dades tan simples com la temperatura en un altre país com algun altre o dada complex. Amb tan sols pronuncia Ok, Google, el cercador s’activa.Què puc fer amb aquesta eina segons una experta en seo barcelona?

A continuació, identificarem tots els beneficis que posseeix Google Assistant:

 Controla dispositius intel·ligents.

 Accedeix a través de la veu a comptes personals: correus electrònics, calendaris, agendes, contactes, entre d’altres.

 Respostes als seus interrogants online.

 Activació d’una llista de reproducció.

 Executa recordatoris i temporitzadors.

 Enviar missatges i té la possibilitat de concretar cites.

 Llegeix els missatges rebuts.

 Accedeix a aplicacions del telèfon.

 Realitza traduccions.

 Permet que li sol·licitin diverses coses al mateix temps.

 Reconeix diferents tons de veu.

Si voleu saber si el seu dispositiu mòbil posseeix aquesta útil eina, només cal pronunciar Ok Google o deixar pressionat el botó d’inici del seu telèfon mòbil.

Sent aquest el punt d’inici, posteriorment s’ha d’iniciar l’assistent i des d’allà vostè podrà buscar tot el contingut que desitgi. Generalment abans de configurar qualsevol dispositiu es presenta aquesta aplicació perquè també sigui presa en compte i ajustada per l’usuari.     Hi ha uns requisits mínims que ha de tenir el seu Tablet o telèfon mòbil per a la utilització de Google Assistant

 Ha de tenir Android 5.0 o versions anteriors

 Google App versió 6.13 o una versió anterior

 Un GB de memòria Servei de Google Play

 Configura un idioma

Google ha anat actualitzant la seva plataforma és per això que cada dia abasta diferents idiomes permetent aconseguir espais cada vegada més llunyans i permetent a l’usuari viure l’experiència de comunicar-se en temps real amb una altra persona que pertanyi a la seva cultura o llengua.

Google Assistant maneja els següents idiomes: coreà, alemany, turc, holandès, hindi, àrab xinès (tradicional), coreà, espanyol, danès, francès, indonesi, anglès, italià, polonès, japonès, portuguès noruec, rus, suec, tailandès vietnamita .

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

10 factors SEO que has de tenir en compte per 2019

Estratègies i tàctiques SEO que t’ajudaran a dominar en les SERP durant aquest 2019.

1. Entendre al teu públic i les intencions dels usuaris ¿Què vol veure la teva audiència? ¿Blocs amb informació? ¿Més vídeos? ¿Imatges i infografies? Cal tenir sempre en ment que quan una persona fa una recerca, el que espera trobar és una resposta a la seva pregunta de la manera més senzilla possible.

 

2. Veure més enllà de les cerques de Google

El SEO no només va d’optimitzar de cara Google, sinó també en altres motors de cerca, com podria ser la botiga d’aplicacions d’Apple, el cercador d’Amazon o podcasts, tot depèn de posicionar-se bé allà on busca la gent teu producte o servei .

3. Marcar correctament les dades estructurats com indica una experta seo barcelona.

Tenint en compte que Google està utilitzant cada vegada més el machine learning per als seus productes, les dades estructurats seguiran jugant un paper molt important, ja que són la clau per al processament ràpid dels continguts. I ull, tant en escriptori com a mòbil.

4. Crear contingut destacat

És molt important crear contingut de qualitat. I sobretot, crear contingut que resolgui un problema. L’objectiu és aconseguir que es comparteixi, motivi i connecti amb la gent. A més, recorda que el content màrqueting és molt més que respondre a una consulta, també cal saber utilitzar el llenguatge per guiar els usuaris cap a la següent acció.
Una altra tendència que també seguirem veient aquest 2019 és la d’afavorir el posicionament d’aquells llocs que ofereixen un contingut que aprofundeix en la matèria, i això s’aconsegueix tenint en compte el següent punt.

5. Millorar en Experiència, Autoritat i Fiabilitat

Les conegudes com a directrius E-A-T (les pautes de qualitat de cerca per Google), seran fonamentals per a distingir-se i destacar sobre la resta.

La qualitat del contingut ve de la mà del context, i això t’ho donaran experts en la matèria, els que sabran aprofitar dades reals per donar-li credibilitat a la teva marca.

6. Invertir en SEO Tècnic

Les prioritats en l’aspecte tècnic de SEO seran la velocitat, JavaScript i les aplicacions web progressives o PWA.

Velocitat: Google seguirà afavorint aquelles pàgines web que carreguen ràpid, de manera que la tendència és crear llocs senzills i molt accessibles.

Publicat dins de General | 1 comentari

Història d’Internet: com va néixer i quina va ser la seva evolució

Tenint en compte que parlem constantment de les novetats i millores que ens aporta el màrqueting digital i la tecnologia com indica el consultor seo, considerem que és un bon moment per dedicar un post al que avui ens sembla imprescindible ja: Internet. Avui tractem la història d’Internet, començant per tenir en compte que va néixer, al seu moment, com un projecte militar per poder assegurar les comunicacions entre diferents punts d’Estats Units en cas de patir un atac de gran magnitud però, per sort, mai es va arribar a emprar en aquesta situació i avui dia és una eina fonamental per a molts de nosaltres que ha canviat la nostra manera d’actuar, de comunicar-nos i de treballar.

 

Història d’Internet: ARPAEl 1957 l’URSS va llançar el primer satèl·lit artificial de la història, Sputnik 1, i, en aquest context, s’organitza als Estats Units la Advanced Research Projects Agency (Agència de Projectes per a la Investigació Avançada de Estats Units) coneguda com ARPA i vinculada al Departament de Defensa. Aquesta es va crear com a resposta als desafiaments tecnològics i militars de la llavors URSS i, una dècada més tard, seria considerada l’organització que va assentar els fonaments del que seria conegut com Internet dècades més tard.

 

Al llarg dels següents anys es van dur a terme grans avanços. El 1962, Paul Baran, investigador del Govern dels Estats Units, va presentar un sistema de comunicacions que, mitjançant computadores connectades a una xarxa descentralitzada, resultava immune a atacs externs. En cas que un o diversos nodes resultessin destruïts, els altres es podien seguir comunicant sense cap problema.

 

Aquest projecte es basava en el treball de Leonard Kleinrock qui un any abans publicava des del MIT la teoria de commutació de paquets que plantejava la factibilitat d’utilitzar aquesta revolucionària tècnica. Aquesta teoria es basa en que tota la informació que surt d’un dispositiu es trosseja en blocs per a ser transmesa per la xarxa i a aquests blocs se’ls crida paquets.

 
Es va seguir treballant per establir una xarxa a la qual es pogués accedir des de qualsevol lloc del món, a la qual la van nomenar «xarxa galàctica». El 1965 es va connectar un ordinador TX2 a Massachusetts amb un Q-32 a Califòrnia mitjançant una línia telefònica commutada encara que de baixa velocitat i encara limitada. Va funcionar i permetia llavors treballar de forma connectada però, com és fàcil d’imaginar actualment, el sistema era inadequat.

 

En els següents anys es continua investigant fins que el 1969 Michel Elie, considerat un dels pioners d’Internet, ingressa a la UCLA (Universitat de Califòrnia a Los Angeles) i s’incorpora a ARPA amb una beca d’investigació. A finals d’aquest any s’aconsegueix connectar l’ordinador de la UCLA amb una altra del SRI (Institut de Recerca de Stanford).
Poc després, ja eren quatre les universitats americanes interconnectades. Aquesta xarxa es va denominar ARPANET i l’objectiu d’aquest desenvolupament era mantenir les comunicacions en cas de guerra davant la situació d’incertesa i temor del moment. Va ser tota una revolució ja que fins llavors només comptaven amb una xarxa centralitzada que es considerava molt insegura en cas de guerra perquè el sistema es podria bloquejar fàcilment.

La xarxa va passar de les agències militars a les universitats i projectes de defensa del país cada vegada amb més força. Els científics la van utilitzar i van desenvolupar per permetre, també, compartir opinions i poder establir col·laboracions en treballs. El 1972 ja integrava 50 universitats i centres de recerca que estaven distribuïts per Estats Units. Un any després, ARPANET ja va establir connexions amb altres països com Anglaterra i Noruega.
Amb l’auge de la comercialització d’ordinadors, el nombre d’ordinadors connectats ser augmentant i a partir dels anys 80 van aparèixer altres xarxes el que, com podem imaginar, va provocar el caos per la gran varietat de formats dels computadors connectats. Un cop s’unifica i es consolida, neix Internet.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

¿Quines avantatges et pot portar el SEO?

El SEO o posicionament en cercadors és una disciplina que consisteix a aplicar una sèrie de tècniques per optimitzar una pàgina web de cara a millorar la seva posició en els motors de cerca i realment és molt útil dins d’una estratègia de Inbound Màrqueting.

L’objectiu del SEO és fer que una pàgina web aparegui el més alt possible en els resultats de recerca, per tal d’atraure més visitants i amb això augmentar les possibilitats de conversió.

El SEO s’ocupa de posicionar la pàgina web entre els resultats orgànics, és a dir, que no podem pagar al cercador per millorar el nostre posicionament.En canvi, el SEM posiciona la web a través d’anuncis pagats en cercadors.Tot i que a nivell mundial hi ha molts motors de cerca, a casa nostra Google és clarament el majoritari. Per això, quan parlem de SEO, en general ens referim a posicionar un lloc web a Google.

 

Dins d’una estratègia inbound, les tècniques SEO ens ajuden a crear un canal de trànsit qualificat al llarg termini. Una vegada que aquests usuaris han arribat al nostre web, podem emprar diferents estratègies per captar-los i fer que esdevinguin leads

 

En general diríem que els principals beneficis d’invertir en un bon Consultor  SEO són:
Bon rendiment de la inversió  Posicionament a llarg termini.  Atracció de trànsit qualificat.  Augment de la visibilitat de la marca.  Augment del nombre de clients o subscriptors.  Augment de les vendes.  Millor visibilitat que la competència.  Prestigi en aparèixer en els primers llocs en les recerques.Evidentment la millor manera per obtenir un bon posicionament web o SEO és deixar-lo en mans de consultors SEO professionals, en general els resultats triguen una mica a arribar, però amb treball i constància arriben.

 

Avantatges del SEO per a les marques

Multiplica el teu visibilitat. Si la teva pàgina web és la botiga, el SEO equival a posar-li un aparador, i això es tradueix en visites. Per exemple, si aconsegueixes posicionar el teu web en primer lloc per a una paraula clau amb 100.000 cerques al mes i el primer resultat s’emporta un 20% dels clics, tindràs 20.000 visites mensuals més.Reforça l’estratègia de inbound màrqueting.

 

Mitjançant les tècniques de SEO, vam aconseguir atreure visitants cap a la nostra web, de manera que és una eina molt interessant per a iniciar els nostres processos de inbound màrqueting i convertir a aquests visitants en leads i clients.És una inversió a llarg termini. Optimitzar un web per als motors de cerca requereix temps i esforç, però és una font de resultats a llarg termini.

 

Un cop hagis aconseguit posicionar, tindràs una font de visites constant i sense cost addicional.Millora la teva web. Les tècniques de posicionament web estan pensades per millorar l’experiència d’usuari i la qualitat dels continguts. Si les apliques correctament, no només aconseguiràs posicionar més alt en els motors de recerca, sinó també millorar els resultats de la teva web en general.Fomenta la credibilitat i la confiança.

 

En general, els usuaris confien en els algoritmes de Google per distingir quines són les pàgines de més qualitat i que contenen la informació que busquen. Per això, si la teva web apareix entre els primers resultats, tendiran a confiar més en la teva marca i el tindràs més fàcil per fer que esdevinguin.

Tipus de SEO

Hi ha dues distincions fonamentals que hem de fer per distingir entre tipus de SEO: per una banda, el SEO on page versus el SEO off page, i de l’altra, el SEO white hat i el SEO black hat.

SEO on page i off page

El SEO on page és, com el seu propi nom indica, aquell que es centra en millorar la pròpia pàgina web a través de l’optimització dels seus elements interns: contingut, títols, descripcions, temps de càrrega … De cara als cercadors, el SEO on page millora la rellevància d’una pàgina, és a dir, la seva correspondència amb una recerca o recerques determinades.

També pot atraure usuaris gràcies al contingut que es mostra en les pàgines de resultats de Google (títol i descripció de la pàgina). A més, en millorar l’estructura de la web i els continguts, el SEO on page pot facilitar l’experiència d’usuari.

 

El SEO off page es centra en els factors externs a la pròpia pàgina i pretén determinar l’autoritat o popularitat d’una web. Dins dels elements del SEO off page podem trobar els enllaços a un lloc, la presència a les xarxes socials, les mencions en mitjans o el nombre d’usuaris que fan clic quan apareix en els resultats de cerca. En resum, podem pensar en el SEO off page com les “relacions públiques” de la nostra pàgina.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Smart Bidding

Smart Bidding

¿Què és? Un dels principals anuncis de Google Màrqueting Live de dimarts, va ser el llançament de les noves capacitats ampliades per a les Ofertes intel·ligents de Google Ads que admetran una gamma més àmplia d’objectius comercials i casos d’ús. Smart Bidding és un tipus de licitació automatitzada de Google Ads que utilitza machine learning per optimitzar els objectius de rendiment seleccionats en cada subhasta, una característica coneguda com “auction-time bidding”.

Les noves opcions augmentaran la capacitat d’aprofitar l’oferta intel·ligent per a aconseguir resultats empresarials més complexos, com el “valor” autodefinit o els múltiples objectius de conversió dins d’un compte determinat.

 

També hi ha una nova característica anomenada Ajustaments de temporalitat que proporcionarà dades per informar les ofertes intel·ligents sobre el futur impacte en vendes i promocions. Per què això és significatiu: a mesura que els viatges dels clients es tornen més complexos, les solucions de màrqueting escalables són essencials. Les solucions cada vegada més sofisticades i àmpliament representatives de Google permetran als professionals de màrqueting la possibilitat d’aprofitar al màxim les ofertes automatitzades de subhasta de Google, al mateix temps que garanteixen que els seus objectius comercials i els seus punts de vista romanguin fermament en el centre dels seus programes.

 

El que significa per als nostres clients: Les capacitats ampliades d’ofertes intel·ligents poden representar una nova oportunitat per automatitzar o considerar alternatives a les solucions actuals.

 

Per exemple, els clients que utilitzen l’estratègia “Target CPA Smart Bidding”, poden considerar si aquestes noves opcions són més adequades. Mentre que aquestes característiques són noves a Google Ads Smart Bidding, aquestes capacitats són comuns entre les plataformes de gestió de cerca pagada de tercers que generalment ja estan en ús pels nostres clients per a l’automatització d’ofertes en els motors de cerca.

 

Quan aquestes solucions no estiguin en ús, en la seva totalitat o en alguns tipus de campanyes, es pot optar per les noves capacitats de Google. En termes generals, esperem que els avenços de Google a l’automatització beneficiïn a tots els anunciants, ja que les plataformes d’administració de tercers tenen el repte d’oferir un valor addicional i fins i tot integrar-se amb les solucions de “Auction-time bidding”. Els equips de Paid Search de iCrossing, avaluaran el potencial d’aquestes noves solucions i assessoraran sobre la millor manera d’incorporar l’automatització en la nostra gestió de programes segons indica la experta seo barcelona.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris