Discovery ADS

Discovery Ads

Aquesta eina, que estarà disponible per a anunciants de tot el món a finals d’any, introdueix una nova forma d’arribar a un major nombre d’usuaris a través de la presència en diferents webs de Google.

Durant molt temps, la publicitat a YouTube significava que una marca havia d’aparèixer en un vídeo o tenir una app. A partir d’ara, els anuncis Discovery seran una forma simple i eficaç d’aprofitar el poder de YouTube sense necessitat de tenir un vídeo.

Les marques tan sols hauran de carregar les millors imatges de la seva campanya social i, a continuació, Google optimitzarà la seva combinació de mitjans per obtenir el màxim rendiment a Gmail, Discover i en el feed de la pàgina principal YouTube segons el consultor seo Judith sauch.

Bumper Machine

Basada en machine learning, l’eina de Bumpers ajudarà els experts en màrqueting a crear d’una forma més  ràpida i automatitzada diferents versions dels famosos anuncis de sis segons per YouTube.

Des que YouTube va introduir els bumper ads, anuncis de sis segons, en 2016, com una manera de poder arribar a més clients que fan ús del mòbil, l’eficàcia que ha demostrat aquest format ha superat les expectatives.

Però produir un vídeo de sis segons requereix temps i recursos addicionals que no tots els equips tenen. Aquí és on Bumper Machine, una eina que genera vídeos de sis segons a partir de formats més llargs, pot convertir-se en una gran ajuda.

Bumper Machine es basa en models de machine learning que són capaços d’identificar moments clau i ben estructurats en un vídeo més llarg, com aquells que contenen informació sobre productes o marques, rostres humans, moviment o contrast.

Organitza aquests moments i els reuneix per generar diferents versions d’anuncis de sis segons de durada perquè puguis triar, tot en qüestió de minuts. Abans de guardar els teus nous bumper ads, pots realitzar els ajustos necessaris amb senzilles edicions.

Cada marca té necessitats creatives diferents. Per a les marques o agències que disposen de recursos per crear bumpers des de zero, Bumper Machine pot ajudar-los a començar visualitzant una història de sis segons. Per a altres, és una forma ràpida i senzilla d’ampliar la seva biblioteca d’actius i una forma de començar a utilitzar la seqüència d’anuncis en vídeo.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

¿Que es un Podcast?

Què és un podcast?

Tècnicament, un podcast és una publicació digital periòdica en àudio o vídeo que es pot descarregar d’internet.

Senzillament es tracta d’un programa de ràdio personalitzable i descarregable que pot muntar-se en un web o bloc, fins i tot en plataformes tan populars com iTunes, Spotify, SoundCloud o Ivoox, entre d’altres. La disponibilitat d’eines tecnològiques i l’existència d’aquestes plataformes per emmagatzemar i compartir continguts està afavorint la difusió i expansió dels podcasts.

Encara que anys enrere els podcasts es podien escoltar a través d’iTunes en els iPod, actualment s’allotgen directament en webs i altres tipus de suports.

El podcast està normalment dirigit per un presentador, diferents col·laboradors i entrevistats, que, durant un període de temps, exposen i desenvolupen una temàtica concreta per formar diferents episodis que discorren sobre aquesta o diverses matèries.
Un dels exemples més populars de podcast de parla hispana, en el qual es tracten temes relacionats amb el sector del màrqueting, és The Success Academy, de Víctor Martín. A través d’un reproductor allotjat al web es poden escoltar les entrevistes que Víctor Martín realitza a diferents convidats, en diferents episodis. Cada episodi conté reflexions i comentaris sobre un tema concret de temàtica general, de manera que es generen petites “càpsules” de contingut destinades a l’usuari.

Encara que pot haver similituds amb el concepte radiofònic, la principal diferència del podcast i la ràdio és la permanència en el temps. Pots escoltar-los quan t’interessi o et vagi bé fer-ho, independentment de la temporalitat. Actualment les emissores de ràdio ja disposen dels seus propis podcasts, un fet recent que permet poder escoltar els diferents programes que ofereixen encara que no sigui en directe.

 

Quina és l’avantatge competitiu del podcast segons la experta seo barcelona ?El format dels podcasts és el seu principal avantatge. En un moment en què considerem que la manca de temps impedeix realitzar segons quin tipus de tasques, el fet de trobar mètodes per agilitzar i digerir fàcilment els continguts és una bona solució.

 

Els textos precisen d’un esforç i atenció especial, i encara que els vídeos, un format de continguts molt popular que gaudeix de gran acceptació, requereixen atenció visual i auditiva, l’esforç resulta inferior, al no haver de llegir.

La fusió dels avantatges dels formats de text i els de vídeo en un de sol han estat les claus per desenvolupar els podcasts, ja que encara que es necessita prestar atenció auditiva, es pot consumir el contingut en qualsevol lloc i moment, fins i tot realitzant altres tasques simultàniament, ja que es tracta del format que menys interfereix i és la millor alternativa per aprendre sobre temes nous i ampliar coneixements.

 

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Fes la millor cerca de Google

La millor recerca de Google és la que es centra en mostrar els millors resultats partint de les paraules més vinculades amb la informació més esperada.

Molts creuen que amb només col·locar una paraula en el cercador generarà els resultats més desitjats, tot i que Google té la capacitat; gràcies als seus desenvolupadors, de conèixer o tenir indicis del que realment cerques, has de recordar que aquest motor de cerca no és humà.

No cal que formulis una oració tan complicada per generar un resultat desitjat, de vegades la simplicitat atrau més beneficis, centra’t en el que vols veure en els resultats i utilitza paraules bàsiques i concretes.Tria paraules acuradament, no combinis paraules que no siguin necessàries i que només generessin resultats escombraries, pots utilitzar la comanda de veu per optimitzar la recerca i no et preocupis pel que no té importància, Google t’ajudarà a trobar el que cerques

Cerca de Google amb imatges

La cerca de Google amb imatges tal i com indica el consultor seo Judith sauch,  és un complement a les recerca de text tradicional, en aquestes nova era tecnologia el món s’ha tornat més visual i per això la companyia mes popular en resultats de recerca en línia crec aquest mòdul per trobar informació a partir d’una imatge la qual has de pujar al núvol perquè aquest realitzi les validacions comparatives de l’arxiu.

Amb aquesta eina de recerca podràs trobar imatges similars, llocs web que continguin aquesta imatge i de diferents mides, això si, has de considerar que el volum de resultat serà més gran amb una imatge famós i menys contingut d’una imatge personal.Aquesta funció i factible des d’un ordinador, un Smartphone o una tablet, només has de comptar amb un visualitzador web o millor conegut com navegadors web.

Pàgines de resultats dels motors de cerca de Google (SERP)

Google com a motor mes popular i usat pels usuaris a nivell mundial maneja diferents resultats de motors de cerca, modalitat que han adoptat altres cercadors menys populars.

Tradicionalment els resultats que mes es fan servir són els que conté un link ple de text, però els cercadors generen altres tipus de resultats en els seus recerca com el són: imatges, vídeos, notícies, ubicació geografies, entre d’altres; i cada un d’ells té característiques particulars i amb un públic segmentat.

No tots resolen un dubte amb un text, és per això que recorren a una imatge o a un vídeo; o simplement desitgen informació més especialitzat i busquen un llibre o una notícia. Això és possible gràcies als SERP.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Trucs de Google Maps

Després de portar més d’una dècada amb nosaltres, Google Maps s’ha convertit en un servei que utilitzem sovint. I encara que la majoria ho fem servir per seguir una determinada ruta mentre ens desplacem a peu o conduint, o simplement fer una ullada per veure els detalls dels carrers, d’alguns edificis o d’aquells llocs que mai hem visitat, amb la manera vista satèl·lit des Street View, la veritat és que amaga altres funcions desconegudes per a molts.

Tant si ho fem servir des del nostre mòbil o des de l’ordinador, tenim diverses funcions complementàries. Vegem algunes de les més pràctics i curioses. Doncs potser no sabies que pots organitzar viatges amb parades en el camí, mesurar les distàncies que hi ha entre dos punts o recordar-te d’on has deixat el teu vehicle aparcat.

Com mesurar la distància entre diversos punts. En alguna ocasió hem arribat a un lloc que no coneixíem i en moure’ns pel mapa no tenim una referència de quina distància pot haver d’un lloc i un altre.

Doncs Google Maps com indica la experta en seo barcelona judith, té una eina per a mesurar distàncies. Des de l’ordinador simplement establint en un lloc determinat del mapa, i fent clic amb el botó dret del ratolí ens apareix un menú amb la funció mesurar.

Des del mòbil s’accedeix marcant en vermell un lloc i després premem sobre el nom d’aquest lloc.

Guardar el lloc on hem aparcat. Quantes vegades hem arribat a un lloc, hem deixat estacionat el nostre vehicle, i després no sabem on era? Per això Google Maps té una funció específica. Quan vulguem guardar la ubicació només hem de prémer una vegada sobre el punt blau que indica la nostra posició actual. Se’ns desplega un menú amb una pestanya que posa: ‘Desar ubicació del cotxe aparcat’. D’aquesta manera no ens perdrem.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Novetats de Google maps

Live View, l’espectacular novetat AR de Google Maps disponible en beta com indica el consultor seo Judith sauch.

La Realitat Augmentada és el futur de la societat, aquesta forma de veure la realitat enriquida gràcies a dispositius electrònics. No només val per entretenir com fan apps com Pokémon GO, sinó que estem veient l’AR implementada en coses com el disseny i la fabricació industrial, en el qual s’està fent necessària perquè agilitza els processos de l’etapa inicial.

Com? Doncs permetent als dissenyadors i enginyers posar-se unes ulleres, i on es veu un espai buit a primera vista, que vegin el cotxe que estan creant i que poden modificar en temps real, com en Ford.

 

Live View, un Google Maps en Realitat Augmentada

Anunciada en el Google I / O 2018, ja sabíem que el gegant de la Xarxa treballava a portar la màgia de l’AR a un dels seus serveis estrella com és Google Maps. La idea mostrada era poder utilitzar la realitat augmentada per identificar l’entorn i permetre situar-nos en casos com que ens fallés el posicionament per GPS.

La clau es basa  en l’ús de la càmera del telèfon intel·ligent perquè identifiqui tot el que hi ha a l’entorn -creus, voreres, noms de carrer, senyals de trànsit, edificis-, i guiar-nos mitjançant el nou VPS, o Sistema de Posicionament Visual. Una funció que alguns afortunats / es ja estan gaudint en el seu mòbils.

 

Imagina que estàs en una ciutat que no coneixes, i camines fent servir Google Maps per arribar a l’hotel. Tot d’una et falla el GPS i la fletxeta blava del recorregut s’interromp. Què fas? Doncs gràcies a l’VPS i a l’AG, només hauries d’obrir aquesta funció dins de Mapes, apuntar amb el mòbil al carrer en posició vertical, i deixar que l’app consultés la base de dades de Street View.

 

Quan ja tingui tot el recorregut reposicionat per VPS, Maps llavors et va mostrant en temps real indicacions de per on has d’anar, veient a la pantalla del mòbil la imatge en temps real que la càmera està prenent però amb una fletxa enorme i altres indicadors guiant-te.

Disponible en format Beta

 

Tractar de mantenir un consum raonable de bateria és objectiu de Google -ja sabem que el GPS la drena que és un gust. Per això, si estem amb aquesta funció AR activa i posem el mòbil en horitzontal a terra, veurem el típic mapa de Google Maps a la pantalla del mòbil. Si elevem el terminal en vertical apuntant al carrer, apareixerà la interfície AR amb la càmera activant sola. Un altre objectiu de Google és que la seva funció AR permeti usar Mapes en escenaris i zones interiors, on els GPS solen fallar.

 

Pensada més per anar a peu que quan s’usa Mapes en un cotxe, Live View ha arribat aquesta setmana en forma de beta per als usuaris de l’app Mapes tant en Android com en iOS. Encara que això sí, donades les seves funcions AR necessites un smartphone Android compatible amb la tecnologia Arcore, o un iPhone que tingui suport per al ARKit.

Per utilitzar Live View simplement:
Obre Google Maps al mòbil i busca una adreça o marca un punt al mapaDóna-li al botó de direccions a la part superior de la pantallaTria la icona de desplaçar-A PeuObre la nova opció Live View que et sortirà si tens un mòbil compatible just a la part inferior de la pantalla

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

6 extensions de Chrome que et poden ajudar amb el SEO de la teva web

Implementar una bona estratègia SEO és fonamental per a plantejar-te objectius pel que fa a establiment d’objectius a aconseguir a través del contingut es refereix. Així que pensar en una bona estratègia SEO és fonamental si vols que la teva pàgina web funcioni i aconsegueixi una quantitat de trànsit.

Són moltes les formes amb què pots millorar però una de les més efectives és comptar amb una extensió a Chrome per aconseguir recopilar tota la informació necessària sobre el SEO i així fer que la teva pàgina web triomfi. A continuació et oferirem algunes de les millors extensions de Chrome amb les quals poder millorar el SEO del teu lloc web.

Web Developer segons un consultor seo

Es tracta d’una extensió de SEO imprescindible per Chrome. És molt senzilla de manejar i la informació que mostra és molt àmplia i ofereix opcions de tot tipus.
A la barra superior d’aquesta eina apareix una roda de configuració i hauràs de fer clic en ella per veure com millora el teu lloc web utilitzant les seves opcions.
Check my links

És, sens dubte, de les millors extensions SEO per detectar enllaços trencats o errors 404. És una extensió molt fàcil d’utilitzar. Tan sols has de fer clic a la icona de l’extensió i aquesta mostra en color verd els enllaços de la pàgina que són correctes o redirigits i en color vermell els que estiguin trencats.

Els errors 404 que detecta l’extensió has arreglar eliminant-a Google search Console o fent una redirecció 301 a través d’algun plugin o manualment editant el fitxer Htaccess.

SeoquakeAquesta és una veterana eina i que, com a extensió, fa una funció molt bona per al posicionament d’una web ja que examina la pàgina sobre la que vols realitzar un estudi, fent clic a la icona instal·lat a la barra de navegació.

Keywords Everywhere

Si vols trobar les paraules clau perfectes per al SEO de la teva pàgina web, llavors aquesta extensió no pot faltar a Chrome. Et permet centrar-te més específicament en el nombre de paraules clau més o menys interessants a atacar per volum.

 

A més de ser una eina molt bona és gratis i ofereix el nombre de recerques ja no només per a la Keyword Planner, sinó també per a altres plataformes i els suggeriments de Google.
MOZ barEs tracta de l’extensió de Google Chrome que indica l’autoritat d’un domini i l’autoritat d’una pàgina d’una web. És molt important tenir aquests valors per estudiar el grau de competència a l’hora d’atacar unes determinades paraules clau.

 

Majestic Backlink Analyzer

Amb aquesta extensió podràs consultar de forma molt ràpida la força que té qualsevol pàgina web, en funció de la informació que proporcionen les seves backlinks. Tot això sense dependre d’un tercer per obtenir les dades

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

¿Hummingbird a que es dedica?

El motiu principal pel qual apareix aquest nou algoritme no és altre que permetre al motor de cerca comprendre millor les consultes complexes dels usuaris com indica un expert seo barcelona.

Semántica

Si, efectivament es tracta de la tan anunciada recerca semàntica de la qual tant de temps portem parlant. En definitiva es tracta de facilitar a l’usuari realitzar consultes al cercador tan complexes com les que li faria a una altra persona.

Context y longtail

Quan li preguntem a algú per “Hi ha algun bon restaurant que faci bons macarrons gratinats i que tingui vistes al mar prop de casa meva?” Ho fem així … tal qual. Per a una consulta d’aquest tipus se’ls quedava antiquat l’antic motor de cerca que encara es centrava en la concordança de paraules clau i no en la seva contextualització (tenint en compte la relació dels diferents elements de la consulta)

 

En definitiva, el motor de cerca de Google estarà preparat ara per donar uns resultats més efectius a les consultes long tail que tant de temps portem treballant en SEO.

Recerques a Veu

L’efecte més immediat d’aquest canvi es podrà notar en les recerques per veu, per ser aquestes les que es realitzen d’una manera més natural i ara tornaran resultats més rellevants.

Des d’aquest punt de vista l’actualització era necessària per permetre a Google adaptar a l’augment de cerques que es realitzen d’aquest tipus, sobretot des de dispositius mòbils. En aquests dispositius és cada vegada més popular aquest tipus de recerques a causa de la facilitat d’preguntar-li al telèfon la tablet en comptes d’escriure una consulta al teclat de la pantalla.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Posicionament SEO a través del CND

Posicionament SEO a través del CND

El posicionament SEO o web  segons un consultor seo consisteix en els canvis proporcionats a un lloc web per tal que siguin visibles i apreciats positivament pels motors de cerca. Se centra en l’organització i etiquetatge correctament de cadascuna de les diferents informacions contingudes en l’espai web.

Els cercadors s’enfronten a la difícil tasca d’ordenar el flux informatiu del web i aquests han de correspondre amb les necessitats dels usuaris i el conjunt de llocs webs. Es fa complicat valorar la facilitat de col·locar el contingut de forma senzilla i útil. És per això que es complementa el posicionament SEO amb els CND (content delivery network), traduïts com a xarxes de distribució de contingut.

Un CND és un tipus d’infraestructura informàtica on s’entrellacen diferents dispositius distribuïts geogràficament en cridats data center, emmagatzemant part de la informació per després servir-la a l’usuari.El CND té algun avantatge?Aquestes xarxes tenen certs avantatges:

 Imprescindible per oferir un servei als usuaris a tot arreu del món.

 Accelera càrregues de les diferents pàgines.

 Optimitzen el rendiment de pàgines webs.

 Protegeix dades.

 Millora el posicionament dels llocs webs.

 Redueix el consum de banda ampla en molts països.

 Milloren la disponibilitat del servidor.

 Alleugen el trànsit del servidor.

 Es presenten com una barrera de seguretat contra atacs informàtics;

Després d’haver conegut els avantatges del CND coneixerem què pot aportar aquesta eina al posicionament SEO.

El convidem a que segueixi llegint aquest article on trobareu informació precisa i resaltante:

 Amplia la capacitat d’aquelles aplicacions webs que es donen en entorns col·laboratius o transferència d’arxius.

 Ofereix un servei molt més uniforme tot i saber que la seva localització geogràfica es troba llunyana al flux del servidor.

 Proporciona seguretat davant atacs que pretenguin desestabilitzar el servidor.

 Facilita el treball d’aplicacions que requereixin d’un ús intensiu de la memòria per a la descàrrega de contingut n aquestes xarxes de contingut.

 Ofereix una extensió de serveis memòria cau web.

 Millora l’experiència amb el servei de Wifi evitant problemes de connexióEls CND funcionen en tres passos, aparentment senzills, però a la vegada són molt complexos.1 °: L’usuari accedeix al contingut en qualsevol lloc del món2 °: Ocorre l’enviament d’informació a l’usuari i es dóna una comunicació entre la CND i els servidors d’allotjament3r En accedir un altre usuari el contingut es trobarà ràpidamentEl CND es presenta com un intermediari al moment de descarregar contingut.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Novetats del Google assistant

Novetats de Google: Google Assistant

La tecnologia segueix avançant de manera eficaç; hi ha molta competència en el mercat, és per això que les plataformes han d’anar generant actualitzacions que li permetin a l’usuari agilitzar diferents processos. El dia d’avui de parlarem sobre Google Assistant.

Es presenta com una evolució de l’Android, Google Assistant és capaç de facilitar informació amb tan sols un petit so intel·ligible a través de la botzina.

Si bé és cert que hi ha altres plataformes que prèviament posseïen aquesta eina, com, per exemple, Siri en Apple i Cortana de Microsoft. Google Assistant posseeix certes particularitats.

Google Assistant pot retornar qualsevol resposta, tal com ho fa el cercador, amb tan sols fer una pregunta el cercador ofereix una resposta immediata. Des dades tan simples com la temperatura en un altre país com algun altre o dada complex. Amb tan sols pronuncia Ok, Google, el cercador s’activa.Què puc fer amb aquesta eina segons una experta en seo barcelona?

A continuació, identificarem tots els beneficis que posseeix Google Assistant:

 Controla dispositius intel·ligents.

 Accedeix a través de la veu a comptes personals: correus electrònics, calendaris, agendes, contactes, entre d’altres.

 Respostes als seus interrogants online.

 Activació d’una llista de reproducció.

 Executa recordatoris i temporitzadors.

 Enviar missatges i té la possibilitat de concretar cites.

 Llegeix els missatges rebuts.

 Accedeix a aplicacions del telèfon.

 Realitza traduccions.

 Permet que li sol·licitin diverses coses al mateix temps.

 Reconeix diferents tons de veu.

Si voleu saber si el seu dispositiu mòbil posseeix aquesta útil eina, només cal pronunciar Ok Google o deixar pressionat el botó d’inici del seu telèfon mòbil.

Sent aquest el punt d’inici, posteriorment s’ha d’iniciar l’assistent i des d’allà vostè podrà buscar tot el contingut que desitgi. Generalment abans de configurar qualsevol dispositiu es presenta aquesta aplicació perquè també sigui presa en compte i ajustada per l’usuari.     Hi ha uns requisits mínims que ha de tenir el seu Tablet o telèfon mòbil per a la utilització de Google Assistant

 Ha de tenir Android 5.0 o versions anteriors

 Google App versió 6.13 o una versió anterior

 Un GB de memòria Servei de Google Play

 Configura un idioma

Google ha anat actualitzant la seva plataforma és per això que cada dia abasta diferents idiomes permetent aconseguir espais cada vegada més llunyans i permetent a l’usuari viure l’experiència de comunicar-se en temps real amb una altra persona que pertanyi a la seva cultura o llengua.

Google Assistant maneja els següents idiomes: coreà, alemany, turc, holandès, hindi, àrab xinès (tradicional), coreà, espanyol, danès, francès, indonesi, anglès, italià, polonès, japonès, portuguès noruec, rus, suec, tailandès vietnamita .

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

10 factors SEO que has de tenir en compte per 2019

Estratègies i tàctiques SEO que t’ajudaran a dominar en les SERP durant aquest 2019.

1. Entendre al teu públic i les intencions dels usuaris ¿Què vol veure la teva audiència? ¿Blocs amb informació? ¿Més vídeos? ¿Imatges i infografies? Cal tenir sempre en ment que quan una persona fa una recerca, el que espera trobar és una resposta a la seva pregunta de la manera més senzilla possible.

 

2. Veure més enllà de les cerques de Google

El SEO no només va d’optimitzar de cara Google, sinó també en altres motors de cerca, com podria ser la botiga d’aplicacions d’Apple, el cercador d’Amazon o podcasts, tot depèn de posicionar-se bé allà on busca la gent teu producte o servei .

3. Marcar correctament les dades estructurats com indica una experta seo barcelona.

Tenint en compte que Google està utilitzant cada vegada més el machine learning per als seus productes, les dades estructurats seguiran jugant un paper molt important, ja que són la clau per al processament ràpid dels continguts. I ull, tant en escriptori com a mòbil.

4. Crear contingut destacat

És molt important crear contingut de qualitat. I sobretot, crear contingut que resolgui un problema. L’objectiu és aconseguir que es comparteixi, motivi i connecti amb la gent. A més, recorda que el content màrqueting és molt més que respondre a una consulta, també cal saber utilitzar el llenguatge per guiar els usuaris cap a la següent acció.
Una altra tendència que també seguirem veient aquest 2019 és la d’afavorir el posicionament d’aquells llocs que ofereixen un contingut que aprofundeix en la matèria, i això s’aconsegueix tenint en compte el següent punt.

5. Millorar en Experiència, Autoritat i Fiabilitat

Les conegudes com a directrius E-A-T (les pautes de qualitat de cerca per Google), seran fonamentals per a distingir-se i destacar sobre la resta.

La qualitat del contingut ve de la mà del context, i això t’ho donaran experts en la matèria, els que sabran aprofitar dades reals per donar-li credibilitat a la teva marca.

6. Invertir en SEO Tècnic

Les prioritats en l’aspecte tècnic de SEO seran la velocitat, JavaScript i les aplicacions web progressives o PWA.

Velocitat: Google seguirà afavorint aquelles pàgines web que carreguen ràpid, de manera que la tendència és crear llocs senzills i molt accessibles.

Publicat dins de General | 1 comentari