Descobreix què és el SEO local

Millora el teu lloc web a través del SEO local

El SEO local és un tipus de cerca per Internet, bé sigui a través d’equips mòbils o de PC, que treballa en funció de la ubicació actual que tingui l’usuari, és a dir, si per exemple vols cercar “botigues d’esports” apareixeran les botigues que estan a prop de la teva ciutat.
Actualment, prop del 40% de les recerques són locals i de cada 5 persones 4 busquen informació local a través dels seus dispositius mòbils.

 

Ara bé, ¿Com sap Google on em trobo per poder facilitar-me aquesta informació? Doncs, com tot sistema, Google compta amb diferents eines per detectar on es troba ubicat l’usuari que està realitzant la recerca (compte de Gmail, la memòria cau, ip, entre d’altres).
Per als que fan d’això la seva professió, i desitgen portar el seu web o la seva empresa al màxim nivell en el sector d’Internet han d’estar en constant actualització, pel que serà necessària l’optimització de lloc web amb SEO local i així obtenir l’èxit amb els motors de búsqueda.

 

En primer lloc s’ha de crear un compte de Google+, ja que actualment tot gira al voltant d’aquesta xarxa social. Si es tracta d’una empresa física se li dóna aquesta informació a Google i llest, ja formes part de Google Local, a partir d’aquí es pot començar amb l’optimització.

 

La pàgina anomenada Informació a Google Plus, és la que es va a optimitzar, aquesta és la que més força o poder tindrà per sortir als primers llocs de resultats de cerca. Pel que has d’assegurar de realitzar els següents passos:

1. Afegir a la pàgina de Google Local la paraula clau.

2. Definir l’empresa en la categoria correcta

3. Contingut multimèdia.4. Format de la direcció.

4. Anima els clients perquè deixin comentaris

5. Crea esdeveniments.Seguint aquests passos, és més que segur que el teu posicionament tindrà una millora significativa, cosa que notaràs a llarg termini.

El millor de tot això és que no et caldrà invertir molt temps en això, amb només dedicar mitja hora a Google Local obtindràs un perfil òptim.

Lamentablement no totes les empreses ho coneixen o el fan servir i amb això desconeixen una quantitat important de trànsit local que estan perdent.Però tu, que estàs llegint això i ja ho saps, no pots deixar de passar per alt l’ús d’aquesta valuosa eina per a l’èxit del teu posicionament tal i com indica el consultor seo judith sauch.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Les tendències en màrqueting online més imponents

Les tendències en màrqueting online més imponents

Si ens posem a analitzar les tendències en màrqueting online, podem treure com a conclusió que és un sector que sempre està innovant constantment, de manera que es produeixen grans canvis en aquest camp, però en aquests canvis sol haver tendències que aconsegueixen imposar-se més que d’altres.

És per això, que a continuació et mostrarem les 3 tendències que han aconseguit marcar la diferència en el màrqueting en línia.

Descobreix quines són les 3 tendències en màrqueting online que marquen la diferència

1. Els anuncis realitzats a través de Twitter i altres xarxes socials.

Si bé és cert, la publicitat cada vegada més es va incrementant gràcies a les xarxes socials, superant a les publicitats de la televisió i d’altres mitjans de comunicació. Avui en dia, es pot considerar Twitter com una plataforma prometedora per al desenvolupament de la publicitat, ja que ha tingut un acompliment prou significatiu per millorar la mateixa. Entre les eines publicitàries que ofereix Twitter, es troba Generar Leads, una eina que no requereix d’una lading page ni de bon tros l’ús de formularis.

Cal destacar que per promocionar els anuncis cal invertir-hi.

2. Xats socials per dur a terme un negoci

Durant aquest any, Facebook Messenger sens dubte s’ha convertit un servei productiu dins de les tendències en marketing online, ja que per al client que opta per les relacions personalitzades i eficaces, ja que aquesta aplicació li permet al consumidor establir una comunicació amb amics , familiars, clients o coneguts a través de la missatgeria instantània. Així mateix, es pot utilitzar com un e-mail màrqueting, això es deu al fet que podràs enviar missatges per als teus clients sobre una determinada promoció o publicitat per tal d’animar-los a que comprin.

 

3. Els botons per a realitzar compres a les xarxes socials.

En aquests últims moments hem tingut l’oportunitat de veure novament a les xarxes socials els botons amb l’opció de compra, com ara a Twitter i Pinterest. Molts consideren aquesta opció com una possibilitat per comprar de manera fàcil i directa sense tants inconvenients, però a altres els resulta negatiu, ja que s’està posant en joc la imatge de la marca, i per tant, podria resultar com una pèrdua. D’altra banda, cal destacar que hi ha la realitat que les persones que realitzaran les seves comandes després d’haver donat click a l’opció de “comprar”, en un determinat anunci, és encara més baixa en els telèfons mòbils que en els escriptoris.

Cal destacar que aquesta estratègia de crear els botons de compres a les xarxes socials va fer que es convertís en tendències en màrqueting online.

font:experta en seo barcelona judith sauch.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

SEO onpage i Offpage

Característiques que distingeixen el SEO Off page  del SEO On page

Per arribar al òptim desenvolupament de les pàgines web segons un consultor seo com judith sauch, els experts prefereixen utilitzar SEO, el qual és una eina o estratègia que ajuda a millorar la posició en la qual es troba el nostre lloc web, és a dir la idea bàsicament és que quan un usuari busqui una temàtica en específic, la pàgina aparegui dins dels primers llocs en els cercadors, com Yahoo, Google, Bing, entre d’altres.

Però SEO no només va dirigit a una sola meta, aquest treballa acompanyat de dos grans sub-divisions de la mateixa, els quals són el SEO Off-Site i SEO On-Site.Avui parlarem una mica del que tracta el SEO Off-Site i SEO On-Site, a més de conèixer les seves similituds, sabrem també quines són les  diferències que marquen a aquestes dues classificacions de SEO.

¿Coneixes les diferències que hi ha entre SEO Off-Site i SEO On-Site?

En primer lloc començarem definint cadascuna, per poder entendre després en què es diferencia.

El SEO Off-Site bàsicament té la tasca de crear enllaços que portin directament a la teva pàgina, és a dir crear lligams entre pàgines per relacionar una amb unes altres.D’altra banda el SEO On-Site, s’encarrega d’optimitzar al màxim el SEO dins de la pròpia pàgina, amb l’ajuda de certs elements com els títols, l’ús de negretes, tipus de lletra, les imatges i els Keywords.

Encara que tots dos estiguin direccionats cap al mateix objectiu, també estan encaminats per vies diferents, és per això que entre el SEO Off-Site i SEO On-Site, s’estableixen algunes diferències com:SEO Off-Site

1.- S’enfoca en els factors que estan externs a la pàgina.

2.- Les tècniques són aplicades a webs de tercers.

3.- Un dels factors més importants és la publicitat i la menció en altres pàgines.

4.- Busca aconseguir links per entrar a la web o el que també se li conèixer pel nom de backlinks i es preocupa de la rellevància del contingut.

SEO On-Site

1.- Les tècniques són aplicades en la pròpia pàgina web.

2.- Aquesta basat només en el contingut.

3.- Busca que els usuaris tornin per més informació.

Cadascun d’aquests forma una part essencial en SEO i perquè cada un estigui complet, necessitarà l’ajuda de l’altre, ja que tots dos són una eina que treballen en conjunt, per aconseguir l’objectiu final, el qual és posicionar la pàgina com líder i generar majors usuaris, però que no només li donin clics a la pàgina, sinó que també aquests puguin compartir la informació amb altres i d’aquesta manera crear major lideratge i èxit.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Estratègia xarxes socials: Com reclutar clients a Instagram?

Com reclutar clients a Instagram?

Hi ha moltes xarxes socials, entre elles Instagram Stories (o “Històries) la qual s’ha estès en estratègia xarxes socials i l’apogeu que ha pres com a plataforma de comunicació i trobada social per a les persones que volen compartir fotos instantànies des dels seus telèfons és exorbitant. Els avantatges són: que no cal preocupar-se que s’estigui o no publicant massa, es pot compartir durant el dia i amb tota la creativitat que es desitja i finalment les històries sorgeixen com una presentació de diapositives per 24 hores, després s’esfumen .
El primer que ha de fer un constructor de metes és estar inscrit a Instagram ja que els seus competidors li estan guanyant avantatge amb el públic objectiu. Després organitza el grup de persones que estan a Instagram per tenir una idea del potencial dels seus clients. Comença per escoltar i descobrir les fotos que la gent comparteix i si estan relacionats amb el teu negoci o indústria.

Utilitza històries d’Instagram per comprometre’t amb l’audiència, obtinguis més clics al seu lloc web i obtinguis un major seguiment de mitjans socials, això hauria de portar-te a una marca més gran i més clients.
Històries d’Instagram per augmentar la clientela a través d’estratègia xarxes socials
Utilitzeu l’aparador de nous productes a través de subtils pistes sobre un producte nou, suggestionant a la seva audiència amb brillants fotos i vídeos del producte. Assegureu-vos de liquidar les històries d’Instagram amb una crida a l’acció i circumscriure l’enllaç al nou producte en la seva biografia d’Instagram.

Per posicionar-se  segons la experta en posicionament local a seo barcelona judith sauch, és important tenir un blogger convidat ja que els articles tenen enllaços a les xarxes socials del blogger, el que permet créixer la seva col·lectivitat. És important fer ofertes especials, però només una cosa valuosa per augmentar l’interès.
L’estratègia xarxes socials et permet esmentar aquestes ofertes especials en altres canals de mitjans socials de la teva empresa (fer servir hashtags) i enviar el trànsit a les teves històries d’Instagram. No sigui un Behind-the-scenes, sigui notable, cristal·lí i suminístrele a la seva audiència les operacions normals del seu negoci a l’oficina, magatzem o instal·lació i després porteu-los a una aventura perquè estiguin al corrent d’una nova oficina, fabrica o lloc molt famós, o exòtic, això ho fa capturant vídeos i fotos i els comparteix en històries d’Instagram per a crear una proximitat amb la seva audiència.

Una altra estratègia xarxes socials és fer regals en tots els seus canals en línia, informe només les regles del sorteig al seu bloc i com històries d’Instagram. Assegureu-vos de donar només una cosa única per generar interès en la seva audiència.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Com ampliar les vendes amb les estratègies de Màrqueting en xarxes socials?

El major desafiament que se’ns sol presentar, en les estratègies de Màrqueting en xarxes socials és la captació de clients per fer créixer el nostre negoci, ja que al mercat hi ha infinitat de competència.

És per això que necessitem enfocar-nos en un pla de Màrqueting que ens ajudi a aconseguir l’èxit i generar ingressos.Hem d’aprofundir una mica més, i no quedar-nos simplement amb un nombre de visitants i comentaris tot i ser important, la intenció és arribar una mica més enllà per mesurar i definir mètriques reals com leads generats, la conversió a clients i fins i tot els ingressos produïts .

Per tant et mostrarem com fer-ho i treure profit d’elles per poder aplicar al teu negoci.4 estratègies de Màrqueting en xarxes socials imprescindibles per assolir l’èxitImatge de la marcaEl més important i important d’aquesta estratègia és millorar la imatge de la marca i el posicionament segons la experta consultor seo judith sauch.

Per la qual cosa una bona estratègia seria planejar i realitzar vídeos virals capaços de ser distribuïts en grans plataformes com YouTube, i així aprofitar al màxim aquest mecanisme per produir vendes.

Vendes Online

Per promoure una botiga online, hem de prendre alguns factors en compte per atraure trànsit, el primer és preocupar-nos per impulsar el desig de compra al nostre públic objectiu, ja que no és suficient el sol fet de comptar amb un bon producte i penjar-lo, sinó que també sentin la necessitat de saber més sobre el teu negoci.

El millor de les estratègies de Màrqueting en xarxes socials és atraure els seguidors als seus canals favorits per comunicar-los les ofertes i promocions existents dels productes.

Estudi de mercat

En aquesta època de competitivitat on hi ha certes exigències en el mercat, és de vital importància estar alertes, ja que l’estudi de mercat és una eina que permet facilitar l’obtenció de dades i resultats que seran analitzats, mitjançant eines estadístiques per obtenir l’acceptació de un producte dins del mercat.

Fidelització del client

Una de les millors eines de fidelització són les xarxes socials, i el millor exemple és l’estratègia en social mitjana de Comcast, una empresa que no tenia una molt bona imatge de marca, pel que va haver d’implementar un sistema d’atenció al client utilitzant diversos canals a Twitter.

En el qual un equip real de persones es dedicava a donar suports als clients per convertir queixes i sol·licituds en noves oportunitats de negoci. Aquestes estratègies de Màrqueting en xarxes socials com Twitter, han ajudat a augmentar els seus seguidors i ha convertit als seus clients en potencials venedors de les seves marques a un cercle d’amics.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Ser indexat, o no, en el cercador google

 

A Google molts creadors de continguts, propietaris de pàgines web, desitgen que les seves pàgines no siguin incloses en una indexació, d’aquesta manera no apareixen en els resultats de cerca. Per evitar que el lloc web sigui indexat, es tendeix a realitzar un bloqueig per robots.txt o utilitzar una metaetiqueta noindex.

L’editor ha de considerar quina és la millor opció i quines són les possibles conseqüències d’aquestes accions. Jhon Mueller de Google proporciona informació respecte al tema, aconsellant directament a aquelles pàgines que no desitgen ser visibles en el cercador google.

És important, en prendre aquesta decisió, conèixer el funcionament de Google a respecte a les pàgines i llocs, com maneja les que considera importants, que aporten una informació valuosa per a l’audiència o, per contra, aquelles que poden passar desapercebudes, a més de com classifica les pàgines web que, en intentar accedir-hi, es troben bloquejades.Per al cercador google serà important la qualitat del contingut publicat a cada pàgina web, i si el propietari té l’objectiu d’ocultar la seva informació a Google, és aconsellable escollir un mètode que aprovi el cercador popular, això per al seu propi benefici i la preservació de el seu treball dins de la plataforma cibernètica.

Per la qual cosa aquesta acció ha de ser pensada i analitzada per l’editor web, no prendre-la a la lleugera, per assegurar que s’aconsegueixi l’objectiu sense conseqüències negatives o inesperades.Cercador google i bloqueig robots.txt o metaetiquetes noindexLes pàgines que es troben bloquejades per robots.txt igualment podran indexar pel cercador Google, si hi ha enllaços que apuntin a elles, afirma John Mueller de Google. Això comportaria a un problema ja que el cercador google observaria que aquestes pàgines tenen un contingut indegut i que no poden ser rastrejades.

El consell de Mueller sobre posseir un contingut que es vol amagar a Google, apunta com a millor opció l’ús d’una metaetiqueta noindex. Aquest tema va ser tocat en un hangout, realitzat fa poc, de Webmaster Central, en el moment en el qual un propietari d’un lloc web va exposar la interrogant que es seria suficient “no permetre” aquelles pàgines que no són necessàries per a la indexació.Mueller, en la seva resposta diu que una de les coses que s’ha de tenir en consideració és que si les pàgines es troben bloquejades per l’arxiu robots.txt, ja que seria possible que algú, de forma aleatòria, es vinculi a una d’aquestes pàgines , per la qual pot succeir que el cercador google indexi aquest URL sense cap contingut, ja que està bloquejat per robots.txt.

Per la qual cosa no se sabria el desig que aquestes pàgines no es trobin realment indexades.D’altra banda, si les pàgines no es troben bloquejades per robots.txr es pot utilitzar una metaetiqueta noindex, i si algú arriba a connectar amb ells, es rastrejarà l’enllaç amb el pensament que potser es trobi publicat alguna cosa de valor, i llavors es coneixeria que aquestes pàgines no necessiten ser indexades i el cercador google les s’ometria, per complet, de la indexació segons un consultor seo.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Com optimitzar la teva pàgina web a través dels resultats de SEO.

Com optimitzar la teva pàgina web a través dels resultats de SEO.
Per mitjà d’aquesta article t’indicarem que és el has de millorar de la teva pàgina per així, perquè posteriorment puguis millorar en els resultats de cerca i així obtenir millors resultats de SEO.

Però hem d’explicar sobre com funciona això, perquè així puguis donar-li millora al teu lloc web i situar-te en els primers llocs de cerca. Per poder desenvolupar-te has de tenir present que més del 80% dels consumidors fan una cerca a Google abans de prendre una decisió de compra d’un determinat producte o servei.

Pel que els usuaris escriuen diferents paraules claus intentant resoldre així les necessitats o inquietuds. Google ofereix una àmplia varietat de resultats de pàgines web rellevants davant aquesta cerca.És per això que si el teu lloc web no apareix en els primers resultats de cerca, o almenys en el primer full, dificulta perquè el contingut li arribi als teus consumidors.

Els llocs web llistat a la pàgina primera a google obtenen el 95% dels clic totals, mi difícil que la gent arribi a la segona fulla.Per això potser t’has preguntat perquè la teva competència està més ben posicionada que tu, és perquè té bons resultats de SEO, i això es deu a unes bones estratègies de posicionament, aquesta tàctica ens ajudarà a posicionar-nos millor en els resultats de cerca .
Aspectes rellevants dels resultats de SEO

¿Els articles relacionats ajuden i enllaços interns ajuden els resultats de SEO? Recordin que quan parlem d’enllaços com un factor de classificació, estem parlant principalment d’enllaços externs. No obstant això, els enllaços interns també poden ser valuosos per als resultats de SEO.Els enllaços interns en un lloc ajuden els motors de cerca a comprendre:

Com es presenta el lloc.

Quines  són les àrees temàtiques.

Quina és la profunditat i amplitud del contingut ofert.

Els articles relacionats són una bona manera d’ajudar als senyals d’enllaç intern si els articles estan realment relacionats.Recentment es va treballar amb clients que tenien un sistema que incloïa els articles més recents en la categoria, que, pel tipus de producte que era, no eren rellevants. Això no ajuda.

També s’ha vist llocs on cada altra paraula en una publicació de bloc està vinculada a una altra publicació o pàgina. Això tampoc és útil.Les publicacions de bloc que no responen a la pregunta que pretenen respondre i intenten vendre alguna cosa a l’usuari en el seu lloc, no són útils.  Però Saps què més no és útil? Els articles relacionats que tenen una gran quantitat de text de fragment. A menys que estigui oferint una oració que resumeixi l’article, és més probable que el text del fragment disminueixi la rellevància temàtica de la pàgina en la qual es troba, o que sigui confús.Però recorda ser útil tal i com indica el consultor seo judith sauch.

 

Publicat dins de General | 1 comentari

Importància de les Actualitzacions de Google per SEO

Importància de les Actualitzacions de Google per SEO

L’optimització dels motors de recerques, millor conegut com SEO, és de naturalesa canviant, el que sorprenent, perquè les característiques que determinen a la teva pàgina web, i que funcionen en un moment per a aquest posicionament, pot ser que no ho faci en un altre.En funció de l’anterior, les Actualitzacions de Google, es faran de vital rellevància per al posicionament en els cercadors, doncs caldrà, en tot moment, estar al pendent d’elles, i conèixer, els possibles canvis d’algoritmes o que fa als modes de recerca, basant-se en això, la importància de tals actualitzacions.En resum, tota pàgina web ha de contenir tot tipus d’estratègies SEO que beneficiïn la visibilitat de la pàgina web, entre els resultats dels cercadors, de manera que, està relacionat al que seria el seu funcionament.
Actualitzacions de Google més rellevants per SEO

La necessitat de conèixer aquestes Actualitzacions de Google, es donen en funció de la contribució d’aquestes per a les estratègies de SEO, és a dir, el que permetran o aportaran a la pàgina web perquè aquesta es trobi entre les primeres posicions dels resultats dels cercadors.Entre aquestes trobem Google colla, que pot ser que sigui la més important, ja que aquesta avaluarà les webs en funció de la qualitat del seu contingut, i quan compti amb aquesta gran qualitat, el posicionament en els cercadors, es veurà afavorit.Entre una altra de les més importants, entenem a Google Penguin, que, a part de la funció anterior, per la seva banda, també concorre en les seves funcions l’avaluació del lloc mateix i dels llocs als quals es poden accedir a través del principal, per així dir-ho. Per a això pren diferents factors en compte, partint, per exemple, de la fiabilitat dels llocs web accessoris, d’acord, a les recomanacions que es fan dels mateixos.

També trobem a l’actualització Google Hoomingbird, està per la seva banda, s’encarregarà, de la millora en el sistema de recerca, en el que fallaré tant com en el que no, i és el que la diferenciés de les dues anteriors, en tant que , no es refereix a la classificació dels llocs, en aquest sentit, aquest algoritme, el que tracta, és que, es presentin les pàgines webs idònies per a resoldre les consultes destral pels usuaris.Per a la actualitat, entre una de les actualitzacions més impactants, des si llançament, seria Mobilegeddon, en certa forma, el que tracta és de gestionar els motors, des del punt de vista de les recerques fetes pels mòbils, i de la utilitat que aconsegueixen de les pàgines a les que accedeixen per aquests mitjans segons indica el consultor seo judith sauch experta en seo.

Publicat dins de General | Envia un comentari

En què consisteix l’Auditoria SEO

En què consisteix l’Auditoria SEO

Amb el sorgiment dels diferents cercadors com Google, es va necessitar una forma per atraure trànsit a les pagines, determinant-se que, la manera correcta era a través dels motors de cerca, el que aconseguiria posterior ment l’existència del SEO, en la recerca, de tenir, entre milers de pàgines web, una bona posició, clarament, quan es refereix a la recerca de resultat orgànic.

Partint d’això, no tots els propietaris de pàgines web coneixen de la importància d’una Auditoria SEO, i la necessitat que resulta de fer-la periòdicament, però ¿en què consisteix ?, principalment, el que busca és que el propietari del lloc, conegui quals són els encerts i desencerts de la pàgina, als fins de millorar el correcte i arreglar el que no està funcionant i millorar en el grau de visió en línia de la pàgina.En aquest sentit, no serà més, que una anàlisi completa, total i absolut, relatius al posicionament d’una determinada pàgina web en la internet i mitjançant els diferents cercadors.

De manera que, s’avaluaran tots i cada un dels elements intrínsecs i extrínsecs relacionats al SEO que influeixen en perjudici de la visibilitat dels nostres llocs web, per això de la seva rellevància.Com i quan s’ha de fer l’Auditoria SEO?L’Auditoria SEO va a realitzar-se per qualsevol mitjà d’eina que serveixi a aquests fins, com Woorank, si escau Semrush, entre d’altres, que són de complex funcionament tenint en compte la tasca que realitzaran i que resulta, per al món de la internet, el món en línia, de vital importància si es busca l’èxit a través d’una pàgina web.

No obstant això, l’ús d’aquestes eines serà costós, influint en què les persones no portin a terme aquesta anàlisi, altres s’orienten a buscar altres formes que resultin efectives i no tan costoses.Què Fan aquestes eines? Simple, efectuar l’Anàlisi exhaustiu, minuciós, total, detallat, de les pàgines web, des de diferents paràmetres en relació a internet i altres pàgines, és a dir, de tots els factors interns i externs de l’internet en relació a la web estant orientat a la optimització dels Motors de Cerca, majorment conegut com SEO.Sempre els més recomanable, és que tal auditoria, que aquesta anàlisi exhaustiu, s’efectués periòdicament, com es va establir anterior ment; i és preferible que sigui en intervals de set o vuit dies, perquè així sabrem constantment, de totes les possibles errades que aquest patint la web nostra tal i com aconsella la experta seo barcelona judith sauch.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Les Histories a les xarxes socials

Les Histories a les xarxes socials

Les xarxes socials han anat incorporant una nova funció a les seves aplicacions que les persones han pres de bona manera. Però quan es creen Stories molt elaborats a les persones no els sol agradar i acaben preferint les que tenen contingut molt més simple.Qui va fundar aquesta modalitat va ser la xarxa social snapchat, va ser la tendència en el seu moment i era el que la feia diferent.Després la van ser agregant a les actualitzacions d’altres xarxes socials (La primera a adjuntar-la a la seva app va ser Instagram) i les Stories van començar a tenir més publicitat, els tecnològics creuen que aporta molt tot i ser bastant simple.I si grans empreses es van permetre llançar Stories a les altres marques no els queda més remei d’entendre la nova modalitat i començar a usar-la. Per poder entendre les Stories amb les seves noves regles necessitaven que els responsables d’estratègia de màrqueting estudiessin com funcionava i busquessin la manera d’utilitzar-la el millor possible.

Tot i així ens preguntem moltes vegades què podem publicar en una Story ?, doncs ja que està a tot arreu cal començar a saber usar-les, de fet, ja no és si les volem utilitzar o no, és quins continguts publicarem en ella perquè el usar-les o no ja no és una opció.Les Stories que més agraden a les xarxes socials.

Potser no per a nosaltres, però per a les marques ja està bastant clar quina classe de contingut publicaran a les seves xarxes socials per tenir més audiència. Els audiovisuals publicats han de ser de qualitat per tenir una bona imatge, les imatges cutres o vídeos de baixa resolució li treuen serietat i danya la imatge de la marca.A hora d’escriure l’ortografia és una cosa essencial i la mala escriptura és una cosa que no es permet, tot el que es publica ha d’aportar alguna cosa o servir per a alguna cosa, però amb les Stories no es compleix en la seva totalitat i tenen una mica més de llibertat.La community manager explica que les Stories et permeten compartir continguts no tan seriosos o no molt rellevants en les xarxes socials i per aquesta raó estranyament és que els resulta interessant als usuaris, potser perquè no té un nivell d’exigència molt alt.

Les fotos i vídeos no tenen per què ser tan treballats ni molt bons ja que normalment es fan stories de moments efímers o alguna situació que va ocórrer d’improvís i desitgen compartir-lo.Un exemple és quan en una Story de marques de sabates publiquen una sabata amb un acabat ultra professional a manera de presentar el producte, la manera de presentar aquest producte és gravar el moment en què estiguin acabant la feina perquè l’audiència a partir d’allí estigui pendent de les pròximes Stories.

Acabats de les Stories a les xarxes socialsEncara que òbviament sempre cal fer una bona feina no sempre cal exigir-tant i molt menys en aquesta actualització, de fet, un estudi va analitzar el per què triomfen diferents continguts en les Stories d’Instagram i en altres no.Van concloure que els vídeos tenen molt més èxit que les fotos, encara que no cal dedicar-li massa recursos. Res de fer un guió, ni gravar en un estudi … és tan simple com gravar qualsevol moment casual però amb una bona qualitat.

Els vídeos més simples i els continguts molt més informals arriben al 45% de visites quan els més elaborats arriben a 30%. Ho han fet a l’estil BuzzFeed on recalquen més la cultura d’internet amb que els joves se senten més identificats afegint emojis i utilitzant un llenguatge més informal.

font:consultor seo judith sauch

 

Publicat dins de General | Envia un comentari