Que es el seo semántic

El SEO semàntic té el seu origen en el dia en què Google va llançar el seu algoritme Hummingbird. En aquell moment, pocs imaginaven que es tractaria d’una fita d’extraordinària importància: a partir de llavors canviaria per sempre la manera de fer SEO gràcies a un algoritme completament nou.

Com?
Es pot dir que Google, fins llavors, només entenia les paraules i els seus sinònims i, després de cada recerca, el motor “llegia” les paraules i les buscava en els seus índexs relacionats amb cada paraula clau, mostrant els resultats segons l’ordre determinat de les seves algoritmes. Realment, Google no entenia el significat de la cerca. En aquest context era normal el paper preponderant de les paraules clau.

SEO semàntic, algoritme Hummingbird i information retrievalTot va canviar amb Hummingbird. A partir de llavors, Google (però també altres motors de cerca com Yandex o Bing) va començar a donar respostes d’una manera molt més humana, aplicant la semàntica, analitzant la posició de les paraules i la relació que les pròpies paraules tenen entre elles, creant entitats molt grans formades per la relació entre milers o fins i tot milions de paraules entre si, i també relacionades amb altres entitats. Però què és una entitat? Una entitat pot ser una persona, un lloc o una cosa. I aquestes entitats es poden associar a dates, accions o a altres entitats.

 
Gràcies a Hummingbird, Google va començar a respondre a les recerques complexes, que es poden definir com les recerques que utilitzen un patró totalment humà, la màxima representació són les recerques de veu (en lloc de buscar “restaurants barats Madrid” es busca “on puc menjar per pocs diners avui “). El mateix Google va definir el canvi d’una manera molt encertada, afirmant que després de Hummingbird ja no eren un motor de cerca, sinó un que oferia respostes.
L’impacte de Google Hummingbird en un primer moment va ser infravalorat per molts especialistes en SEO, ja que els canvis en els rànquings de les principals money keywords van ser mínims després del llançament d’aquest nou algorisme. No obstant això, molt aviat es va veure que el seu impacte era enorme, encara que molt diferent en comparació amb algoritmes com Penguin o Colla.
Un dels aspectes més visibles de l’impacte del SEO semàntic en els resultats de recerques -estrechamente relacionat amb la crucial importància de les entitats-, és que Google porta anys potenciant molt el Knowledge Graph i les Rich Cards, provocant que en cada vegada més cerques es pugui trobar directament la resposta en la pàgina de cerca, sense necessitat de fer clic en cap resultat orgànic com indica la experta en seo barcelona.

 

La importància del marcatge de dades (via JSON-LD, RDF o micro dades) -i d’aquesta manera de la utilització de les entitats de schema.org-, està també estretament relacionat amb el SEO semàntic.
Es pot dir que la recuperació i extracció de la informació (IR i l’IE), són dues fases que han passat a ser les veritables bases del SEO, especialment la fase d’extracció de la informació (Information Retrieval) és cada vegada més important des l’arribada de Hummingbird. A cada fase els cercadors fan servir, combinen i milloren centenars d’algoritmes per a ser capaços de respondre les nostres preguntes.Dedicar-se al SEO a 2017 significa, també, entendre com els motors de cerca utilitzen els components semàntics per extreure, classificar i recuperar la informació.
El procés de recerca és capaç d’oferir resultats predictius, conversacionals i personalitzats gràcies a l’aplicació de la Intel·ligència Artificial en la lingüística, cobrint les necessitats d’informació dels usuaris mitjançant la interpretació semàntica.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Rank Brian

El Rank Brain és un sistema d’intel·ligència artificial que porta treballant Google des de fa temps i del qual està començant a fer ús en els seus resultats de cerca. Aquest sistema suposa un abans i un després pel que fa als algoritmes utilitzats per Google a l’hora d’aportar major o menys visibilitat a un domini. Però, ¿en què consisteix realment el RankBrain?

 

El Rank Brain és un sistema d’aprenentatge de màquina que s’està utilitzant per ajudar a interpretar i processar els resultats de cerca. Aquest sistema compta amb un factor molt important que és el de l’aprenentatge i per tant, això suposa un gran canvi en la forma de classificar els resultats.

 

En 2013, Google va dur a terme l’actualització de Colibrí (Hummingbird), fet que va suposar un gran canvi en els seus paràmetres, donant una major importància al context de la recerca i la intenció de l’usuari. A partir d’aquí, s’ha volgut donar un salt qualitatiu a través de RankBrain i la gran aposta pel sistema d’aprenentatge automàtic.

 

Aquest sistema d’aprenentatge no és una cosa nova a Google, ja que quan es va llançar l’actualització de Panda en 2011 ja s’utilitzava. A través de Panda s’intentava detectar, a través d’interaccions si les webs eren o no de qualitat. A través de les interaccions es destinava a la màquina el procés d’aprenentatge, optimitzant amb això l’algoritme i perfeccionant.

Segons Greg Corrado, un dels científics partícips en el desenvolupament d’aquest nou sistema, el Rank Brian no només posseeix un aprenentatge automàtic, sinó que també l’aprenentatge serà molt més profund. El sistema és capaç de relacionar conceptes que són ambigus.

 

Si la gent utilitza en la seva recerca termes ambigus o col·loquials, RankBrain és capaç de donar les respostes que els usuaris busquen. El sistema està aprenent amb les respostes i per tant cada vegada afina més amb els resultats de cerca. Si hi ha consultes més difícils encara, el sistema va progressant i serà capaç de tornar a donar respostes complexes. RankBrain arribarà a entendre frases i no cadascuna de les paraules que el componen.

 

La tecnologia RankBrain ja s’està utilitzant en almenys el 15% de les consultes que es realitzen a Google, de manera que els professionals del SEO han d’estar molt actualitzats per evitar que aquest nou sistema afecti el menys possible al posicionament orgànic.

Com afectarà el RankBrain en el SEO segons un consultor seo?
Ja va esmentar Greg Corrado, que en els pocs mesos en què s’estava posant en ús el sistema RankBrain, aquest s’ha convertit en la tercera eina més important a l’hora de determinar els resultats al cercador. Per això, podem preveure que a mesura que evolucioni RankBrain, aquest tindrà un pes enorme en els resultats.

Les estratègies SEO han començat amb l’estudi de les paraules clau, definint que keyword és la que volem potenciar i posicionar. La keyword research és la base de tota estratègia, i són aquestes paraules clau les que marcaran els nostres passos en la planificació SEO. A més gràcies a eines com Google Trends, podem comprovar les tendències en la recerca de paraules, i veure com evolucionen.

Amb la implementació d’aquest sistema i amb l’algoritme aprenent de forma constant és lògic que les tendències de les keywords canviïn molt ràpidament, el que farà que a alguns treballadors SEO els torni bojos. Per això, les estratègies no han de ser tan rígides pel que fa al posicionament d’una keyword concreta, sinó que haurem de ser més flexibles i estar oberts a possibles canvis.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Diferencia entre Discover y Feed

Hi ha grans diferències entre Discover i Feed, però les que més destaquen són sens dubte el seu nou enfocament més personalitzat i que s’enfoca més en els interessos propis de l’usuari, així com un disseny que no separa l’eina en seccions com informació personal i notícies i entreteniment, sinó que uneix cada aspecte de manera intel·ligent i els mostra de la mateixa forma de manera molt més visual.

 
Discover també es diferencia de Feed de manera molt clara amb les noves opcions de botó Discover i la tecnologia Topic Layer, com a funcions avançades de la plataforma renovada de Google integrada en la seva aplicació mòbil, fent-la molt més potent que el seu antecessor de manera directa en tots els aspectes del seu rendiment que resulta més òptim i precís.
No obstant això, hi ha bones notícies respecte a tots els usuaris de Google en general tant en dispositius mòbils com a ordinadors locals, ja que Discover serà ara compatible amb els navegadors més utilitzats, iniciant de manera òbvia amb Chrome per després passar a les altres solucions disponibles en el mercat com Mozilla, Safari, Opera i Edge basat en Chromium com diu la experta seo barcelona.

 
En poder usar-se directament en navegadors mitjançant el compte de Google, els usuaris podran treure avantatge de Discover tant en dispositius mòbils com en portàtils i ordinadors d’escriptori, amb les mateixes opcions de personalització i sent ideal per a aquells que prefereixen usar els seus serveis directament en el navegador d’internet i no sota aplicacions.

 
Podràs trobar Discover sota de la barra de cerca de Google quan el facis servir amb navegador, estant actualment tant en anglès com en espanyol tot i que vindrà compatibilitat amb altres idiomes progressivament.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Google discover

Unes de les intencions de Google des de la seva creació i propòsit com a motor de cerca és la de proveir a l’usuari amb informació personalitzada, instantània i fins i tot oferida de manera automàtica sense que aquest usuari la busqui directament. Doncs, aquesta eina es faria realitat amb Google Feed fa un temps enrere, la qual es renova actualment i canvia el seu nom a Google Discover.

 
D’aquesta manera, ja sigui en dispositius mòbils o equips locals d’escriptori, a través d’una eina com Google Discover i diferents paràmetres com localització, recerques prèvies, activitat recent i altres és possible per al cercador oferir una plataforma de consulta molt més personalitzada, enfocada i amb dades de gran valor per a l’usuari en el seu dia a dia que és molt probable resultin necessaris.

Així es llançaria el 2016 el servei conegut com Google Feed, el qual tres anys després canvia el seu nom a Google Discover i incorpora noves funcions i possibilitats de les quals parlarem en profunditat, prenent avantatge de les noves tecnologies i protocols actuals, connectivitat permanent en dispositius mòbils, entre altres que fan el seu funcionament molt més òptim i focalitzat.

 

 

QUÈ ÉS GOOGLE DISCOVER?

Concretament, Google Discover és una plataforma personalitzada de notícies, contingut i dades basada en l’aplicació mòbil del motor de cerca, la qual a través de diferents paràmetres de regió, interessos i registres pot mostrar informació rellevant en un moment donat sobre diversitat de temes i amb diferents funcions, la majoria de vegades de manera autònoma i instantàniament segons un consultor seo.

Discover és l’actualització directa de l’eina Google Feed en tots els aspectes que comporta, des del disseny i estil de l’aplicació fins a les seves funcions i possibilitats de personalització, amb un rendiment molt més ràpid i optimitzat i sent l’interès principal de Google el proveir informació que vagi d’acord amb els interès de l’usuari sempre.

 

Així, la plataforma té molta més utilitat i adquireix valor per a l’usuari en el seu dispositiu mòbil, en ser capaç de mostrar dades rellevants en la seva activitat diària que van des d’informació del temps i llocs propers fins a organitzar dades d’importància en el respecte vols, agenda , calendari, allotjaments, així com també mostrar informació sobre temes d’interès personal per a l’usuari en moments puntuals.

 

l canvi complet de la plataforma Feed al que ara es coneix com Discover de manera lògica va portar significatives modificacions i renovació completa del servei, tant en aspecte i disseny com en funció, propòsit i enfocament que s’evidencia si es comparen ambdues plataformes per separat.

 

En primer lloc, Discover destaca pel seu disseny i demostració visual dels elements de l’interès per a l’usuari, on segueixen vigents les targetes que s’uneixen a encapçalats de tema on s’explica el perquè de l’aparició d’una targeta en concret.

 

Al costat de les targetes i les capçaleres de tema l’usuari podrà veure la icona de Discover de manera permanent, el qual li permetrà interactuar amb una targeta que sigui del seu interès, obtenir contingut relacionat o començar a seguir el perfil emissor de la targeta per tenir accés a informació permanent, agregant-al timeline o feed principal.

 

A través de la icona Discover és possible per a l’usuari triar si vol veure més o menys informació relacionada a una targeta amb determinat tema, el que fa que el feed pugui adaptar-se de manera molt més personalitzat a l’usuari i el que vol veure.

 

No obstant això, la nova característica botó Discover que s’enfoca en contingut nou no elimina la possibilitat per a l’eina d’oferir contingut amb més temps però igual de rellevant, sobretot quan es tracta de proveir a l’usuari dades sobre vols, interessos pel que fa a hobbies i oficis, entre altres que usualment Google reconeix mitjançant recerques recents i altres paràmetres.

 

Una altra de les noves característiques introduïdes amb Discover és la funció coneguda com Topic Layer, la qual li permet a Google analitzar de manera completa un lloc web i dividir-ho en seccions, per després oferir opcions als usuaris de manera molt més enfocat i precís.

Per exemple, amb Topic Layer se li pot mostrar a usuari a través de Discover una part particular d’un tema i no tot. Si s’aprèn una llengua i s’està en un nivell intermedi és possible mostrar opcions de contingut d’acord, deixant el bàsic de l’idioma enrere i que Google pot percebre d’acord a l’experiència de l’usuari.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Funcions del director de Marketing digital

El director de màrqueting digital és l’encarregat de configurar la presència online de l’empresa i els clients en els diferents canals.

Existeixen moltes empreses que tenen un lloc web que es necessita per ser part del món digital.

La massificació de l’ús d’Internet i el desenvolupament de les comunitats online configuren un espai de comunicació oberta on la presència de les empreses tornarà a ser complementària.

 

En aquest escenari, la personalitat i la imatge de marca s’obtenen a través de les publicacions, la interacció amb els usuaris i les converses generades.

Totes les accions han de ser coordinades en un pla general de càrrega del director de màrqueting digital, un responsable professional per al desenvolupament, la implementació, el monitoreo i l’optimització de les estratègies.

 

Per a generar aquest pla, el director de màrqueting hauria de liderar el canvi intern de l’empresa per tal de subvencionar-lo, per part del vostre treball convocant els usuaris interns del potencial i la importància de la presència a Internet.

A més, haureu d’entendre als clients, les comunitats i els usuaris de la marca per a que tingueu una forma atractiva de fer arribar els productes i serveis a ells, a través de les plataformes digitals.

Aptituds del director de marketing digital

Considerant els objectius del projecte i les característiques particulars de l’empresa, el director ha de dissenyar un pla inicial de comunicacions i màrqueting a les primeres etapes. Una vegada que la plataforma digital ha estat llançada i l’estratègia s’ha posat en marxa, tindrà les següents tasques:

Desenvolupa i executa l’estratègia de màrqueting digital de la companyia.Buscar formes d’entendre les necessitats dels clients i els usuaris digitals.Coordinar el treball amb altres àrees de la companyia per a l’execució de l’estratègia digital de la marca.Establir una metodologia de treball per a l’equip de màrqueting.Gestioneu els temps de treball i definiu les metes de cada professional en el terreny per assegurar-vos un nivell de productivitat i eficàcia.Medir, analitzar i informar del funcionament de tots els esforços de l’àrea.

Gestioneu el pressupost de l’àrea i el monitoratge de les inversions.Llevar un cabo actividades para generar leads.Optimitzeu i superviseu el maneig del lloc i els canals digitals per aconseguir prospectes.Definir les mètriques clau i els criteris per medir el ROI de les accions.Desenvolupar, provar i avaluar nous canals de màrqueting.Supervisar el contingut digital en tots els formats i canals.Identificar les noves tendències per adaptar-se a l’estratègia.Buscar noves tècniques de creixement.Investigar les tecnologies emergents i avaluar la seva adopció.

Experta en seo barcelona Judith sauch

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Funcions del consultor de seo

Un professional que es dedica a SEO és un experimentat en el desenvolupament de les tècniques per millorar la posició d’una pàgina web en la funció dels criteris dels buscadors.

L’objectiu d’aquest treball és aconseguir que les xarxes siguin més visibles en els resultats de la cerca sempre que s’aconsegueixin les necessitats de l’usuari.

Encara que el SEO (optimització de motors de cerca) és associat a google, per ser aquest el principal buscador, heu obtingut certs productes com Bing. , Baidu o Yandex.

La funció principal d’un  consultor SEO és aconseguir una pàgina web que sigui apta per als algoritmes dels buscadors que determinin el seu posicionament. En esencia, heu d’optimitzar amb diferents tècniques per aconseguir una bona posició en els rànquings d’aquests buscadors.

Tant si treballa com a SEO independentment de si forma part d’un equip, existeixen algunes funcions i funcions fonamentals que es desenvoluparan en un dia. Te las expliquem en detall:

Buscar y definir paraules clau: Un SEO ha de realitzar un estudi de les paraules clau o paraules clau necessàries per presentar un buscador web. Selecciona les paraules que millor s’adapten a un lloc web fonamental en les funcions d’un SEO. Aquestes  paraules van  a definir tota la estratègia del SEO per a aquesta web. Hi ha eines específiques per realitzar aquesta cerca de paraules clau que han d’utilitzar com a SEO professional.

Optimitzeu l’arquitectura de la web: l’estructura o arquitectura d’un lloc web és l’esquelet que té, de manera que s’organitza i es distribueix als continguts dins d’aquest lloc. Un professional SEO ha de millorar o corregir els aspectes necessaris per a aquesta arquitectura per poder corregir i permetre una bona experiència al’usuari. Milloreu els “enllaç o enllaços” d’unes zones a altres de la web (el link juice és la força que es pot transmetre a altres zones per millorar-ne el posicionament) els articles o publicacions dels propis articles de la web.Optimitzar els continguts. El contingut de qualitat és un dels punts clau per posar bé a la web.

La funció de SEO és que treballa en conjunt amb els redactors de contingut per tal que aquest sigui bo, perquè els textos resultin naturals per a Google i que es posin bé. Entre les tasques que es debaten com a enllaços al contingut estan optimitzant els continguts antics, establirem bé les metaetiquetes i les etiquetes de contingut.Cuidar els backlink. Un SEO ha d’implementar una bona estratègia de linkbuilding, clau per millorar la visibilitat de la web.

Els enllaços dels vostres perfils que enllacen amb altres webs cap a la pàgina web que estem treballant. Es vital que separa en quins llocs poden crear-se enllaços i quins enllaços podran crear enllaços de qualitat i augmentar així la autorització de la pàgina. En aquest apartat també hauríeu d’avançar a l’adhesió de tòxics des d’altres webs que apareixen a la nostra pàgina web.Analitzeu el web del trànsit. Analitzeu el trànsit que obteniu fonamental per millorar i optimitzar així el posicionament orgànic. Les mètriques d’usuari autoritzades són saber com accedir als usuaris a la nostra web. El SEO hauria de tenir temps per a que l’usuari continués en ella, si és tanca, si s’ha tornat a fer una altra cosa, per què el fa. Les mètriques d’usuari més importants són el CTR, que es troben a l’àmbit de la quantitat de clics que fan servir els usuaris sobre el resultat que apareixen a Google de la nostra web.

En resum, podeu dir que s’és un professional del SEO, és un treball complert que requereix especialització i estar al dia de les últimes novetats del sector que és molt canviant. El SEO, entre altres funcions, treballa les tècniques de la pàgina com a fora de la pàgina per registrar-vos un posicionament positiu i de qualitat. No és una professió que requereix amplis coneixements en màrqueting digital.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Qué es el seo white

Com segurament ja t’ho estiguis imaginant el White Hat SEO és l’alternativa contrària a la que ja t’hem presentat. Es tracta d’una sèrie de tècniques de SEO i posicionament molt més laborioses però que resulten molt beneficioses a llarg termini.
white hat seo
Quines són les tècniques de White Hat SEO?Bàsicament aquestes tècniques o estratègies de White Hat SEO són ​​les que et presentem cada setmana al nostre blog. Es tracta de totes les accions que fem servir de manera natural perquè Google ens llanci entre els seus primers resultats.

 

Una cosa que cal saber és que tot i que no són tan perilloses com les de Black Hat SEO tampoc estan exemptes de risc al cent per cent. Això vol dir que si abusem massa d’una d’aquestes estratègies Google pot localitzar que l’ús d’aquesta no és natural i, per tant, penalitzar.

No obstant això això és una cosa bastant probable i hauríem d’estar donant un molt mal ús a qualsevol d’aquestes tècniques perquè succeís el que acabem de comentar. De tota manera convé que sàpigues que és possible i que a alguns administradors web ja els ha passat.

Les tècniques de White Hat SEO més habitualsNormalment quan parlem d’estratègies WHS solem referir-nos a dues classes principals: on-page i off-page segons un expert seo barcelona com judith sauch.

A continuació us presentem algunes de les tècniques de WHS més comuns en ambdues categories:

White Hat SEO on-pageCom ja hem explicat en més ocasions al nostre blog les tècniques SEO on-page són aquelles que realitzem en els nostres propis dominis:
Optimitzar les metaetiquetes dels nostres posts: aquesta optimització ha de realitzar pensant a Google però també en els nostres lectors als quals hem d’oferir informació de qualitat.

El més important en tot moment és que tot sembli natural.Optimitzar els continguts: a part de desenvolupar continguts de qualitat cal incorporar-hi encapçalats, negretes … prestant molta atenció a la maquetació i edició del text.Enllaçar: enllaçar cap als nostres continguts i altres aliens pot ajudar-nos a posicionar molt millor. Has d’assegurar que inclous enllaços de qualitat i ho fas emprant el text (anchor text) correcte.Promocionar: com resulta lògic Google espera que facis un treball de promoció del teu blog o pàgina personal.

Però aquest treball ha de ser natural. Empra les xarxes socials i busca lectors de qualitat.Imatges: utilitza imatges per il·lustrar tots els teus post. Les imatges són molt importants ja que Google les valora i els teus lectors també ho fan. Qualsevol persona se sent més atreta per un article amb fotos que per un que no tingui d’elles.Vídeos: de la mateixa manera també es valora que incloguis vídeos o enllaços a vídeos en els teus articles. Per descomptat com hem vingut veient fins ara el més important és que la inclusió d’aquests vídeos sigui una cosa natural. De res servirà que enllaços continguts audiovisuals que no serveixen per a res i no aporten res de valor als lectors.White Hat SEO off-pageDe la mateixa manera que trobem tècniques de WHS on-page també les trobem off-page. La més comuna és:

Enllaços: els enllaços són l’estrella de les tècniques de SEO off-page. Òbviament l’única manera d’aconseguir enllaços seguint una estratègia de WHS és fer-ho de forma totalment natural. Has de buscar pàgines de continguts similars als teus i tractar d’aconseguir enllaços de qualitat. Aquesta és l’única forma possible de fer-ho ja que si recorrem a altres estratègies com la compra d’enllaços a través de les granges estaríem caient en pràctiques de Black Hat SEO.

Beneficis del White Hat SEO

Segurament ja t’hauràs adonat que les tècniques de WHS exigeixen molta més feina, esforç i dedicació que les de BHS. Això és un fet que resulta obvi a la major part de les persones. No obstant això utilitzar tècniques de WHS és una cosa molt millor ja que presenta millors resultats a la llarga. El creixement en posicionament i visibilitat és lent però constant i segur i ens ofereix la tranquil·litat que no serem sancionats ni penalitzats per Google.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Funcions de un SEO expert

De vegades és difícil trobar una persona que es desenvolupi en l’art d’optimitzar de forma orgànica el contingut d’un lloc web, per què és tan complicat?
Determinen en aquest article quines són les funcions d’un SEO Manager per poder identificar el perfil correcte per a aquesta posició.

 

“Dins de la indústria del màrqueting i publicitat, pel fet que hi ha diferents camps d’especialització, hi ha una gran gamma de llocs i oportunitats laborals, ja que el treball ja no només es limita a realitzar publicitat, promocions i investigació de mercats, sinó que va més a fons. Com a exemple, tenim a l’SEO Manager.

Un SEO Manager  o consultor seo és l’especialista i professional que constantment està coordinant l’aparició d’un lloc web dins dels principals buscats que hi ha al mercat, això amb el propòsit que destaqui dins de les primeres posicions d’aquests.
Teòricament, es pot dir que la tasca d’un SEO Manager es concentra únicament en atraure trànsit orgànic (sense paga) i incrementar els ingressos d’un lloc web. No obstant això en l’actualitat, aquest professional del màrqueting digital està canviant el seu rol, a causa que també ha de ser generador de contingut, tenir clar l’experiència de l’usuari, prendre decisions que estan vinculades amb les estratègies digitals i ser creatiu per a desenvolupar el seu treball de la millor manera possible.

 

Dins de les seves principals funcions destaquen les següents:
Desenvolupador de contingut: Sabem que “el contingut és el rei” i això ens porta a la deducció que no et pots posicionar bé en cercadors si no hi ha contingut de qualitat. És per això que el SEO Manager ha de treballar en harmonia amb el redactor, i si és el cas, polir el contingut perquè aquest sigui valuós per a l’audiència.Experiència d’usuari: Ha d’estar conscient de què és el que volen trobar els usuaris quan entren a un lloc web, i per aquest motiu, ha d’estar enfocat a generar una excel·lent experiència d’usuari per poder aconseguir atreure i generar trànsit orgànic.

Estratègia digital: Ha de conèixer i treballar juntament amb els especialistes en màrqueting digital. El SEO Manager és el que més temps passa en el lloc i sap què és el que fan els usuaris dins d’ell.

Creatiu: La creativitat no és un atribut exclusiu de la publicitat; actualment els leads són més difícils d’obtenir que abans.

Cada link adquirit de forma orgànica requereix treball, planificació, esforç i creativitat.L’àmbit digital és una de les àrees amb major creixement dins de les carreres de màrqueting i publicitat. Si la teva passió es troba en l’àrea tecnològica, aquests llocs poden ser d’interès per a tu.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Importància del màrqueting de contingut

Segurament has escoltat la frase “el contingut és el rei”. El màrqueting de contingut també conegut com content màrqueting, utilitza com a base per a l’èxit web la creació de contingut útil, nou, amb qualitat i valor per als usuaris webs i els clients potencials d’una empresa.

D’aquesta manera, el màrqueting de contingut és una tècnica emprada dins del màrqueting digital per captar i fidelitzar clients. No fent ús de campanyes publicitàries tradicionals, sinó emprant contingut original i de qualitat.L’internet ha revolucionat el mercat i la manera de realitzar màrqueting.

La implementació d’una estratègia que ens faci visible a la web impulsarà els objectius empresarials, aconseguint les metes proposades.La comprensió del pensament dels clients actuals és necessària per accedir-hi i fidelitzar a la marca. El màrqueting de contingut pretén generar la sensació d’informar, més no vendre.Els clients potencials que arriben a la o les plataformes webs de l’empresa, han de percebre una preocupació real de la companyia per resoldre els seus problemes. Oferint un contingut de qualitat i interès.Quan el contingut publicat és veritablement valerós es comparteix per si sol.

Els millors promotors de la companyia són els mateixos clients. Quan les publicacions són de qualitat la persona que el llegeixi voldrà difondre-ho, a més de que tornarà a la pàgina web i la fiabilitat de la companyia es veurà en augment.Màrqueting de contingut: SEO, Social Media Marketing.Aquest màrqueting s’involucra, de manera directa, en diverses estratègies. Per exemple, l’estratègia SEO utilitza el content màrqueting per millorar en el posicionament dins dels resultats dels motors de cerca, l’estratègia de Social Media Marketing el fa servir per crear llaços amb els clients i aconseguir la difusió dels missatges.És important que els continguts reflecteixin l’autenticitat de la marca i la qualitat que s’implementen en els productes i / o serveis que s’ofereixen.

El màrqueting de contingut  com indica la experta seo barcelona, millora la imatge i augmenta la fiabilitat, aconseguint atreure clients nous i fidelitzar els existents.Per crear bon contingut, cal conèixer al públic que volem captar, saber quins són els seus temes d’interès i elaborar textos, infografies, vídeos … sobre els mateixos. Una part fonamental és l’elecció de paraules clau, les quals van descriure el contingut i faran possible que l’usuari ho trobi dins de la web. L’elecció de paraules clau, o keywords, es porta a terme per mitjà d’eines.

 

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris

Què és el lazy loading

Què és el lazy loading

Es basa en una tècnica innovadora que s’utilitza en el disseny de la web, i aquesta consisteix a carregar primer les parts diatribes d’una pàgina, és a dir, els elements textuals o gràfics més importants, és per això que deixa la resta del contingut que es carregui si l’usuari decideix veure-ho. Les optimitzacions web, avui són molt importants dins del màrqueting, perquè les utilitza com a estratègia en línia.

És per això que implementar el lazy loading (càrrega diferida) per millorar la càrrega ràpida de les pàgines i així el client pot arribar a visualitzar més de 10 en lloc de 2 o 3.

¿Com s’utilitza el lazy loading segons un consultor seo?

Quan ingressem a una pàgina web tot el contingut es descarrega lent i fins i tot molt més lent, però això sol succeir depenent el pes que el disseny de la mateixa posseeix com: textos, imatges i fins vídeos; I per descomptat, sabem que aquesta no és la forma correcta de funcionar, exemple: si un client ingressa a la galeria dels productes de màrqueting i aquesta es triga per obrir les imatges o vídeos, ocasiona que li client es foti d’esperar o es desesperi, i desitgi no continuar, de manera que es perd la venda.

Per evitar que això passi, només s’ha de millorar l’optimització web, és a dir, millora la càrrega d’aquelles imatges que voleu observar i no totes, sí al final no les veurà totes, sinó les que consideri interessant.

És una aplicació molt lògica, perquè es basa en la utilitat del lazy loading, pel fet que permet estalviar les dades de navegació quan no es disposa d’un WIFI i la memòria de l’equip, perquè el seu contingut es carrega només quan l’usuari arriba fins a ell .Gràcies a aquesta aplicació es pot gaudir de les següents avantatges:

1-. Es millora el balanç entre el contingut lliurat com l’experiència del client.

2-. Els elements més rellevants es mostren molt més ràpid.

3-. La mida de la pàgina va disminuint a mesura que es va afavorint la rapidesa de la càrrega, sobretot les de connexions lentes.

4-. S’estalvia la utilitat de dades i bateria de cada usuari.

5-. I sí millora la velocitat de la càrrega, també es millora el posicionament a Google, perquè el temps de càrrega beneficia enormement el posicionament SEO. Però causés molesta sinó tal qual, i això només pot ocórrer si no s’usa apropiadament.

Publicat dins de General | Desactiva els comentaris