Cercador Bing

¿Com es va iniciar el cercador de Bing?

Bing és un motor de recerca a la web de Microsoft el qual va ser presentat pel CEO de Microsoft Steve Ballmer, el 28 de maig de 2009 a la conferència Digital.

Canvis notables inclouen la llista de suggeriments de cerca mentre s’introdueixen les preguntes i una llista de cerques relacionades basat en tecnologia semàntica de Powerset que Microsoft va comprar el 2008.

El 29 de juliol de 2009, Microsoft i Yahoo! van anunciar un acord en el qual Bing accionaria Yahoo! Search. S’espera que totes Yahoo! Search clients globals i socis que han fet la transició a principis de 2012.

A l’octubre de 2011, Bing va anunciar que estava treballant en la nova infraestructura de recerca de serveis de fons, amb l’objectiu d’obtenir resultats de cerca una mica més rellevants per als usuaris més ràpid i. Conegut com “Tiger”, la nova tecnologia index-ració s’ha incorporat a Bing a nivell mundial, des d’agost de 2011.

Al maig de 2012, Bing va anunciar un altre redisseny del seu motor de cerca que inclou “Sidebar”, una funció social que busca en les xarxes socials dels usuaris d’informació rellevant per a la consulta de cerca.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Origen del Algoritme Google

Segurament ja sabràs que els dos creadors de Google, Larry Page i Sergey Brin, van ser alumnes de postgrau de la Universitat de Stanford (per la qual també van passar, per exemple, Steve Jobs, o Jerry Yang i David Filo, creadors de Yahoo !, i aquesta no és l’única connexió entre les dues empreses).

Allà van viure el boom d’Internet, temps en què cada dia apareixien noves pàgines, i en els quals cada vegada era més complicat poder traçar un mapa global dels continguts de la xarxa. Fins aquest moment, els serveis de cerca a Internet es recolzaven en una estructura de directori temàtica i la catalogació del títol i uns pocs (molt pocs) elements més. Per tant, tant el nivell global d’indexació de la web, com el grau de precisió de la mateixa eren bastant baixos.

 

Llavors, inspirats pel treball d’altres matemàtics i informàtics que ja havien establert les bases per a això, van començar a treballar en un sistema que fos capaç de mesurar la rellevància de les pàgines web i, per això, es van basar principalment en els enllaços. I aquest és l’origen de Pagerank, el primer sistema emprat per Google per mesurar la rellevància de les pàgines web i, amb ella, ordenar-les d’una o altra manera en mostrar els resultats d’una recerca.

El seu gran èxit no consisteix a dissenyar el concepte en si, sinó de poder aplicar-lo a l’escala adequada. En el cas de Google o, per ser més exactes, de la primera versió de Google, en ser capaç d’analitzar i indexar adequadament 24 milions de pàgines web. El veritable mèrit de Page i Brin va ser ser capaços de prendre tota la feina existent fins al moment (i l’autoria mai s’han atribuït, és clar), i aplicar-lo de manera pràctica a un sistema que fos capaç de gestionar un volum d’informació tan increïblement alt com és Internet.

I, com et comentàvem al principi, coincidir al campus de Stanford no és l’únic que connecta a Google i Yahoo! El 1997, els creadors de Pagerank no tenien intenció de crear una empresa, menys encara una empresa dedicada a les recerques a Internet. Així que, un cop que la seva tecnologia estava llista, van anar a les oficines de Yahoo! per oferir-per un milió de dòlars.

En aquell moment, als executius de l’empresa no els va semblar una bona idea, així que van declinar l’oferta. Cinc anys després, el 2002, Yahoo! va fer a Google una oferta per 3.000 milions de dòlars per comprar allò que, cinc anys abans, podria haver adquirit per un. Aquesta vegada, Google va declinar l’oferta. I va ser la negativa de Yahoo! la que va fer que Page i Brin, que aspiraven a ser acadèmics, acabessin per convertir-se en creadors d’una de les empreses més importants d’aquest segle.

En l`actualitat a visibilitat al cercador més popular del món, es imprescindible per a qualsevol pàgina web tal i com afirma el Consultor seo judith sauch experta en posicionament web natural i formadora d`empreses.

Publicat dins de General | Envia un comentari

10 mites SEO segons

Bing ha compartit un top 10 de mites SEO, i en el post d’avui anem a veure i analitzar cada un d’ells dels que tant parla l’empresa, i que el més probable que com a motor de cerca, ens permetrà interpretar d’alguna manera les paraules del SEO, així que te’ls presentarem. Però abans, anem a introduir-te una mica en el món del SEO.

Què és el SEO?

El posicionament en cercadors són accions que es troben orientades a un millor posicionament d’un portal web en el resultats de Google i altres cercadors. El SEO sol treballar amb aspectes tècnics, però també és aplicat en els continguts, amb l’objectiu de ser més útils i rellevants per al mateix usuari.

El SEO amb el passar dels anys ha anat experimentant canvis. Només cal fixar-se en la quantitat d’actualitzacions, i com han donat la volta al que fins fa poc s’havia entès com SEO.

¿Per què es necessita el SEO?

La raó que fa que el SEO sigui important és perquè ajuda a que la pàgina sigui més útil tant per als usuaris com per als motors de cerca. Tot i que els mateix no poden arribar a veure les pàgines com els humans.

El SEO és molt important per als motors de cerca a entendre sobre de què tractar cadascuna de les pàgines disponibles i si la mateixa és o no és útil.Avantatges i desavantatges del SEO Avantatges del SEO:

• Va dirigit a cada un dels usuaris que reps a la pàgina web que són aquelles persones que estan interessades en la informació que comparteixes.

• Les visites són gratuïtes, no deus pagar per poder aparèixer en un cercador, ni per cadascuna de les visites que rebi el portal.

• És un aspecte dinàmic, ja que els cercadors tendeixen a revisar el portal amb freqüència, el que vol dir que deus adaptar-te a la seva dinàmica.

Desavantatges del SEO:

• És difícil d’implementar, ja que no sempre es compta amb els recursos o amb el coneixement per poder dur a terme les estratègies del SEO.

• S’ha de de fer una inversió contínua, això t’ajudarà a no perdre davant els competidors.

• Va dirigit a les recerques, si no hi ha qui et busqui ¿perquè ho intentes?

Mites del SEO segons Bing

Com fer per estar en els primer llocs?

Per descomptat que estar entre els primers llocs és bo, encara que cal tenir en compte que els rànquings canvien cada dia. No sempre els resultats han de ser CTR, moltes vegades es deuen als snippets o altres factors. A més, també es veu millor obtenir un resultat 11 que un 10, ja que l’11 sempre es va a trobar a la primera pàgina. D’altra banda, s’ha de d’analitzar si les cerques són només informatives o de conversió, ja que la majoria de les vegades els usuaris recerca per termes i compra per uns altres.

El metatag serà el SalvadorEl títol és un dels aspectes més importants, però fins i tot els millors títols no et faran arribar a les primeres posicions. Evidentment això és un factor del SEO el qual és molt important, però no només aquest influeix en el SEO.

L’aspecte social és el que necessitoL’àmbit social realment és de gran importància, però no et deus centrar en això i oblidar els altres factors, visualitza’l més com una recepta de cuina. Cadascun dels ingredients és fonamental, i si arriba a faltar un, pot ser que no et surti res bé. Un ingredient sol no tindrà èxit.Els vídeos són també una eina versàtilAls usuaris els agrada consumir contingut visual.

Els vídeos són els elements més fàcils de consumir, i són molt fàcils de fer, però realment, el incrustar vídeos al portal web pot afectar de manera negativa i fins i tot frustrar als usuaris.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Linkbaiting en una estratègia de linkbuilding

Linkbaiting en una estratègia de linkbuilding

La tècnica del Linkbaiting, es refereix als enllaços que altres web site col·loquen en el contingut causa de la qualitat de les publicacions. Aquesta tècnica ens permet saber que situat és de la més alta qualitat, els enllaços arribaran sols i els usuaris veuran cada un dels articles molt més útils.

En linkbaiting el que fa és planejar el contingut que han de donar enllaços com infografies, tutorials, guies, esdeveniments, oferir alguna cosa gratis, manuals, entrevista, sortejos … d’aquesta manera s’obtenen més. Els blocaires pensen que la escriure continguts de qualitat els enllaços arriben sense necessitat de demanar-los.

No obstant això, un veritable especialista del SEO farà tot el que estigui al seu abast per aconseguir un enllaç. L’eina Secont serà una eina ideal per a l’estratègia de Linkbuilding.

Aquesta eina , segons la judith sauch experta en seo barcelona, té com a principal característica concentrar pàgines web o blocs en categories.

La majoria d’aquestes són part d’un directori, tenen un alt Page Rank el que fa atractiu l’ús de l’eina per a aquells que busquin millorar la reputació del lloc web.Què és Linkbaiting?El linkbaiting és una tècnica que permet generar qualsevol tipus de contingut, que sigui interessant per poder cridar l’atenció dels usuaris.

Quan ja s’hagi captat l’atenció del mateix, el contingut serà molt més útil i interessant que s’haurà enllaçar, i així aconseguir un nou enllaç.Ara que té més clar el que significa el Linkbaiting i els beneficis que ens porta aquesta tècnica al moment d’obtenir enllaços, et presentem una llista amb alguns consells perquè l’eina sigui molt més efectiva

Consells per Linkbaiting

Llança una exclusiva:

Una bona tècnica per fer que aquestes estratègies siguin molt més efectives és ser els primers a treure a la llum una notícia que sigui important en el sector. Res més amb el fet de ser els primers a mostrar-se al món ens enllaçarà i podràs estar en diferents xarxes socials.

Juga amb la creativitat:

Això és un punt que tothom sap, qualsevol aspecte diferent però creatiu, no només es fa viral, sinó que també ens permet enllaçar amb el públic que volem arribar. Intenta fer alguna cosa més creatiu i diferent que cridi l’atenció dels usuaris però, sobretot que tingui valor.
Aporta dades:

Les dades són un aspecte que agrada a tothom, independentment si serveix o no, un document que tingui dades contrastades, amb anàlisi de diferents webs, productes, etc. i amb números per totes bandes és, un aspecte que no passa desapercebut.4. Fes experiment.

Una altra manera d’aconseguir que les persones et enllaç a causa del contingut, és comptar amb experiments realitzats, sobretot si surten bé, encara que si surten malament també generen repercussió. De qualsevol forma, fer experiments i comptar-los és una excel·lent forma d’enganxar al públic i fer que el contingut es torni viral.

Cerca generar debat:

Els debats, les opinions oposades i les baralles en línia, són un tema que encanten a qualsevol, sobretot perquè enllaça contingut i genera múltiples opinions. Un article que generi opinions, debats i crítiques és l’eina perfecta per poder enllaçar la web.

Fes servir el terme “gratuït”:

Un curs en línia, eBook, plantilla de treball o qualsevol altre tema que aporti valor a l’usuari, sobretot si és gratis, és l’excusa que necessites perquè la web tingui més enllaços entrants i el contingut es faci viral.

Opina sobre els experts del sector:

Sense cap dubte, esmentar en algun dels nostres articles a algú influent del sector farà que tinguis més visites del que normalment sols tenir i el contingut es farà viral.

Fes una llista amb els millors blocs amb la mateixa temàtica:

Un punt bastant semblant a l’anterior, però aquest cop només has d’esmentar als creadors del bloc que siguin importants del mateix sector.

Vola alt amb els vídeos:

Amb els vídeos no només vas a aconseguir cridar més l’atenció del públic, sinó que al pujar-se en la plataforma de YouTube tindràs el teu primer enllaç des de la plataforma de vídeos fins el cercador de Google.

Com podem fer per aconseguir un efecte de Linkbaiting?

Hi ha diverses formes per fer que els nostres continguts es facin virals, però la majoria de les vegades sempre anem a partir de la premissa, que el contingut ha de ser de qualitat. Seth Godin, va exposar aquesta idea en les teories del màrqueting, en un mercat que actualment està saturada, ja no n’hi ha prou amb generar productes bo, si es vol aconseguir l’efecte de l’Linkbaiting, cal buscar l’extraordinari.

Això no succeeix amb copiar el contingut d’altres, succeeix perquè cal fer alguna cosa que ens porti fins allà, és més un secret que molts tenen i que revelen al moment de publicar un contingut.

Evidentment també hi ha un aspecte important al moment de donar-li a conèixer la informació al públic.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Link Sculpting i transmissió del Linkjuice intern

Una de les tasques més difícils que es pot aconseguir dins el SEO On page és el disseny de l’arquitectura web i enllaçats que permeten traspassar l’autoritat del web a aquelles pàgines que de veritat ens interessen.

 

La principal idea, és aconseguir entendre que cada de les pàgines que posseïm va tenir més autoritat quants enllaços rebi (en aquest cas fem referència als enllaços interns), per la qual cosa és important que ens estalviem pàgines com a condicions de compra i convertir-les en pàgines de categories on es pot portar el nostre negoci sense problema.

Què passa quan les condicions de compra, els termes generals están en cada un dels footers de la nostra web? o què passa quan el menú enllaça a la totalitat de la nostra web? En aquests casos se li permet a pàgines secundàries la mateixa autoritat que les landings del nostre web.

Què és el DR/UR o PA/DA?

 

El motor de cerca de Google ofereix més precisió pel que fa als resultats, per lo que ha de de desenvolupar alguns algoritmes més complexes, per així anar perfilant i donant una millor resposta en cadascuna de les recerques. El Page autorithy és un conjunt d’algoritmes que posicionen un web o un document per mitjà de diferents càlculs, i els punteja des de 0 a 10, anteriorment era públic i en l’actualitat, segueix estant vigent només que no és de domini públic.
Amb el pass del temps, han anat millorant i s’han fet modificacions,  però d’ells es pot obtenir informació que pot ser de gran rellevància. Encara que per a molts , observar la patent no és el mateix, no només pel tecnicisme sinó que també per l’idioma.

És una eina que ens presenta diversos models per a la classificació, a més de proporcionar una classificació objectiva que es troba basada en la relació dels documents dins d’una base de dades on el contingut pot variar en qualitat i importància.
¿Fins a quin punt és manipulable?

Posem un exemple, una persona està navegant i visita una pàgina a l’atzar això és considerat un PageRank. I, el factor d’amortiment és quan en cadascuna de les pàgines el “usuari aleatori” s’avorreix i comença a buscar una altra pàgina de manera aleatòria, el conjunt o el domini pot arribar a ser manipulable, però un UR precís és realment complex.

Ja que influeix no només en l’on, sinó que també en el com, a quina distància i des que web s’està cap, l’arquitectura de les mateixes i el format, ubicació i que fa l’usuari, has d’anar amb compte a l’índex que ofereix Google perquè molts tendeixen a confondre.

Ús del nofollow

Temps enrere es feia ús del vincle ‘rel = “nofollow”‘. No obstant això, en l’actualitat hi ha gent que encara desconfia dels consells proporcionats per Google i segueix fent ús del mateix, amb aquest vincle no s’està transferint autoritat als enllaços interns. Però el mateix Google ha recomanat no fer servir els “nofollow” en els links interns, ja que ens pot perjudicar, en comptes d’ajudar-nos.
La raó és que s’ha modificat la forma en què es transmet el linkjuice, i com també ha donat a conèixer Matt Cutts, el que arriba a aconseguir un “nofollow” és que s’elimini, l’enllaç, però no el nombre d’enllaços.
El que s’aconsegueix usant el ‘rel = “nofollow”‘ en els vincles interns, és eliminar els que no són desitjats però eliminant els enllaços desitjats. El que genera que el link sculpting no sigui possible per mitjà del nofollow.

Com processa Google els enllaços nofollow?

Temps enrere i encara que Google tracti de negar-ho, si transmetia els juice però, en l’actualitat, Google ja no segueix fent ús d’aquests enllaços, no transfereix page rank ni el anchor text, de manera que és inclòs dins dels perfils generals de la mateixa plataforma web.

Com vam realitzar un bon Link Sculpting?

S’ha d’usar realitzant una estratègia que deu estar ben dissenyada planejant quines seran les pàgines que es van a enllaçar, i quantes vegades fer-ho. Evidentment no es van a enllaçar constantment cadascuna de les webs i altres webs que poden perjudicar el SEO. Pots crear un web que contingui tota la informació i accedir-hi per mitjà de vincles, o tenir accés a través de l’home però no deu ser aplicat a tot el web.
Però on deu ser aplicat realment ha de ser en la creació del menú, ja que no sempre porta una bona experiència per a l’usuari, es minimitzen els clics, per obtenir una millor estratègia de link sculpture.
Alguns casos com la imatge, on les macrocategoria tendeixen a contenir diverses subcategories i, al mateix temps, estàs tenen un submenú amb les seves subcategories, és un excel·lent exemple sobre l’experiència de l’usuari i que no necessàriament ha de de ser el millor sistema per a poder aconseguir una bona Link Sculpture.
En relació a això, la majoria de les pàgines que es troben a la web, estan vinculades amb totes i cadascuna de les pàgines que es troben en el site, per la qual cosa no se li dóna rellevància a aquelles pàgines que causen interès.

Davant aquest menú hauríem llançar les següents preguntes:
• Els usuaris entren de forma equilibrada en totes les seccions del menú?
• Hi ha certes categories que poden estar agrupades per estalviar enllaços i pàgines?
• Es interessen per altres subcategories de les altres seccions?
S’ha de tenir en compte que quants més enllaços ofereixi el menú seran major quantitat de links que obtingui la pàgina i l’autoritat serà divideixi i tindran menys pesos els enllaços. Desafortunadament no hi ha una forma òptima que permeti crear aquests menús que puguin optimitzar el SEO i així repartir de manera correcta el linkjuice per tot el web.
Cada web serà un món que haurem d’analitzar en base a: Els continguts que tenim en el nostre site i la demanda real dels usuaris

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Extensions SEO per Chrome

Extensions SEO per Chrome

En el post d’avui anem a parlar sobre les extensions de SEO per Chrome.

Ja que el gran navegador de Google és una caixa molt important i que té nombroses utilitats en on podem trobar aplicacions que tenen una infinitat d’ús en relació al màrqueting digital.

De la mateixa manera, aquestes eines faciliten les tasques d’anàlisi, tant per als projectes personals com l’anàlisi dels llocs de la competència.Tots els professionals que treballen en el màrqueting digital saben sobre les extensions del SEO i de les diferents categories de Chrome i que poden fer la nostra vida molt més fàcil, si busques dominar la SERP són indispensables.

Què és una Extensió segons el consultor seo judith sauch?

Per aquells que no saben què és una extensió, podem definir-les com una add-on, connector o programa que són afegits al navegador independentment si és Chrome, Firefox, Internet explori, etc. Les extensions són funcions extres que faciliten una sèrie de tasques, al mercat del màrqueting digital hi ha extensions que són molt usades, siguin SEO, Mitja Strategist, etc.

Cadascuna d’aquestes extensions poden ser trobades a la botiga d’extensions del mateix Google:

Chrome Web Store:Extensions SEO per a Google Chrome

Mozbar: És l’extensió de SEO més coneguda a tota la xarxa. Aquesta extensió ofereix autoritat al domini a la pàgina, que s’està mirant d’aquest precís moment i que segons els criteris de l’estructura de continguts i els enllaços, també té disponible mozrank, que és una puntuació que segons sigui la popularitat dels backlinks i el MozTrust, que són els índexs de confiança dels links que reben els portals web.

Molts que han fet servir Moz en el màrqueting digital recomanen aquesta extensió però es deu tenir en compte que és realment fàcil de manipular.

SEO Inspector: Per a aquelles persones que no tenen coneixements tècnics, de totes les extensions SEO que puguin aconseguir, aquesta és la ideal per tenir millor idea de la salut del web amb només un petit clic.

A més, aquesta extensió també ofereix tota quantitat d’informació sobre el web, des dels títols, meta descripció, etc., que van adreçada als scripts que s’encarreguen d’executar la pàgina. Són de gran utilitat si el que es busca és endinsar-se al món del SEO tècnic.

 

Publicat dins de General | Envia un comentari

Punts SEO per al màrqueting

Punts SEO per al màrqueting

En l’estratègia de Màrqueting, el Màrqueting de continguts en un factor fonamental, aquest fa possible arribar als clients i, a més, convertir aquest procediment en alguna cosa valuosa per al públic, fent sentir al client més connectat amb l’empresa.

Al moment de plantejar una estratègia clara i concisa, els professionals de Màrqueting d’analitzar diversos aspectes, donant com obvi la gran importància d’un contingut que generi interès, que posseeixi una alta qualitat i que no representi únicament un mecanisme publicitari.

A més d’això, s’ha de tenir present el paper que juga el SEO, per a la generació de trànsit orgànic a la pàgina, és a dir, amb una bona estratègia de posicionament s’arriba a les masses, al públic i als potencials clients.

Per això, si comptem amb contingut interessant, però ningú el llegeix, no anem a rebre cap tipus de benefici. Perquè el publicat arribi al públic, hi ha uns punts SEO que hauríem de prendre en compte.

Tres punts SEO

Ens els diversos punts SEO que podem trobar en gran varietat d’articles, blocs i pàgines web, vull recalcar els següents:

1- Les paraules clau encara són crucials: De manera general podem dir que les paraules clau van tenir el seu moment i després van perdre popularitat.

Al principi van gaudir de glòria i excés, però el seu potencial es considera ja abusat, deixant de ser el truc sota la màniga per a la realització de continguts destinats a aparèixer com destacat en els resultats.

Tot i això, hem de tenir present que les paraules clau encara són importants, i és realment necessari usar keywords. Encara amb això, no podem acabar d’entendre com funcionen i com s’utilitzen les keywords al moment de fer màrqueting de contingut, però és important fer-les servir i no repetir sempre les mateixes

2- El contingut s’ha de trobar de manera segmentada: En el màrqueting digital s’està emprant molt l’estratègia de segmentar el contingut, adatándolo d’aquesta manera a l’usuari que l’està llegint. L’eina clau per a realitzar aquesta tasca és la geolocalització, utilitzat, a més, per connectar amb el públic.

3- La longitud del text és una cosa important: Fa un temps, es creia que a internet el necessari era escriure, únicament, un parell de paràgrafs. Una cosa que hem d’oblidar, actualment, es llegeixen continguts cada dia més llargs (500-750 paraules).

Aquests tres punts SEO són ​​importants per a la pràctica professional a internet, però, et recomano buscar més punts SEO.

Publicat dins de General | Envia un comentari

Posicionament i tendències SEO

L’optimització en motors de cerca representa una de les estratègies de màrqueting en línia que es troba constantment en evolució, a més de posseir una gran competitivitat.

L’algoritme responsable del SEO s’actualitza de forma contínua i, dia a dia, es creen tecnologies i tècniques noves, destinades a aconseguir que la nostra pàgina o lloc web es trobi a la part de dalt de la classificació efectuada per Google (el cercador de preferència ) i els altres motors de cerca.

El posicionament web és important per a qualsevol indústria, empresa o marca, i hi ha múltiples tendències SEO que tenen per objectiu ajudar-te a realitzar aquesta tasca obtenint resultats positius i augmentant el trànsit orgànic de la teva pàgina.És bo ressaltar que les tendències SEO varien amb el temps, aquestes s’adapten als requeriments dels usuaris, les actualitzacions i normatives de Google, l’enginy i creativitat de les pàgines web … però, s’han d’establir les pràctiques més populars que busquen garantir cert grau d’èxit en el món online.

4 Tendències SEO del 2018

Entre les tendències SEO de l’any 2018, podem ressaltar les següents:

1- La cerca d’imatges i vídeos: La interacció que tenen els usuaris amb l’internet s’han tornat, cada vegada, més visuals.

En l’últim temps, l’internet ha guanyat velocitat, les xarxes socials manegen un mitjà més audiovisual que textual, i el desig dels usuaris de compartir experiències a través de vídeos i imatges és cada dia més gran.

Pel mateix, es podria dir que els motors de cerca, incloent Google, li proporcionaran prioritat als vídeos i les fotos.

2- Dominar el gràfic de coneixement de Google: aquest és una base de coneixement que utilitza Google per tal de millorar els resultats que presenta el motor de cerca per mitjà d’una informació de recerca semàntica, la qual es recol·lecta d’un gran camp de recursos.

Per exemple, en la indústria turística, en buscar un lloc (Madrid) apareix informació que està relacionada, no només història, clima i esdeveniments, també hotels i posades.

3- Recerca per mitjà de la veu: gràcies als altaveus intel·ligents s’ha tornat necessari adaptar les pàgines o llocs web perquè siguin compatibles amb consultes d’aquesta índole.

4- La personalització intervé en el posicionament SEO: Google és partidari d’impulsar la personalització en els resultats de cerca, es basa en els historials dels usuaris, galetes i altres aspectes.

Font del article:Judith sauch experta en seo barcelona

Publicat dins de General | Envia un comentari

Màrqueting digital i l’estratègia SEO

 

Dins el màrqueting digital, o màrqueting en línia, el SEO s’ha convertit en una tasca primordial, base fonamental per determinar l’èxit de la marca o l’empresa quant a la seva presència a l’internet, el qual, com és de coneixement popular, es ha tornat indispensable per a la vida quotidiana i professional de qualsevol persona.

El SEO és el posicionament web, és a dir, el lloc que ocupa determinada pàgina en els resultats de cerca d’algun motor, com ho és Google. L’estratègia SEO s’ha de considerar i analitzar des de diversos punts de vista, buscant la seva adequada integració amb l’estratègia general de màrqueting digital.L’estratègia SEO s’enfoca en les necessitats i aptituds del que busca la marca o l’empresa en particular. Per exemple, un sector d’alta competència en referència al posicionament SEO, és el sector turístic.

Els allotjaments, hotels i agències de reserves tenen una gran competència en on s’ha de ressaltar el pressupost bastant alt per obtenir els primers llocs en els resultats de cerca, això ja no es limita únicament a la recerca genèrica, sinó també inclou els Micronichos.

Una incorrecta estratègia SEO per a hotels, té com a conseqüència que la gran inversió es perdi, sense haver ofert resultats satisfactoris.L’estratègia SEO per llocs web de turismeClarament, l’estratègia SEO d’un hotel, lloc d’allotjament, agència de reserves … en fi, l’estratègia SEO per turisme, ha de tenir com a base les necessitats, gustos i requeriments dels clients potencials.

No obstant això, són moltíssimes les empreses que obvien aquesta dada, i no analitzen el que desitja el públic objectiu en el seu radi d’acció. La generació d’un contingut valuós és un altre factor decisiu, un punt clau dins del Màrqueting digital d’atracció, aquest combina perfectament, sempre que es trobi ben enfocat, amb les estratègies de Social Media i posicionament SEO.

Una cosa recomanable és tenir un o més blocs interns que estiguin integrats, íntegrament, a la pàgina o lloc web de l’hotel, amb enfocaments diferents. És a dir, un bloc dedicat a atraccions turístiques, un altre bloc als esdeveniments resaltantes, esdeveniments folklòrics, un bloc sobre les modificacions, serveis, menjars, i altres comoditats que ofereixi l’hotel …

Amb això, cada bloc amb el seu respectiu contingut serà posicionat en els cercadors, aconseguint així que una persona interessada en algun esdeveniment turístic o un lloc popular proper a l’hotel, arribi a la pàgina web principal, aconseguint així un client potencial.

Font:consultor seo judith sauch experta en marketing digital i seo

Publicat dins de General | Envia un comentari

El posicionament SEO

 

Com sabem molt bé, la presència a l’internet és fonamental per a qualsevol empresa, marca o indústria. Aquest mitjà s’ha convertit en la principal via per arribar a clients potencials i fer contacte amb el públic objectiu. No obstant això, no és tan senzill com crear una pàgina o lloc web i, per art de màgia, començar a veure resultats satisfactoris i ingrés econòmic.

El posicionament SEO és un factor que, tota persona interessada en emprendre per mitjà de l’internet, ha de manejar i conèixer.

El posicionament SEO no és més que el lloc ocupat per l’esmentat lloc o pàgina web en els resultats d’un motor de cerca.

En parlar de motors de cerca, el resaltante és Google. Google determina el posicionament SEO analitzant diversos aspectes de cada pàgina i li brinda prioritat a aquelles que consideri rellevants.

Posicionament SEO en la indústria turística

Al moment de parlar de posicionament SEO automàticament es ve al cap un sense nombre d’estratègies, pautes o consells per millorar-lo, i encara que molts són de manera general, hi ha certes pràctiques dissenyades i destinades a cobrir les necessitats d’un sector en específic, analitzant la competitivitat dins del web, el que fa la competència, etc. Com és el cas de la indústria turística, el SEO turístic ha d’analitzar altres factors com, per exemple:

1-El centre: el lloc destí (fent especial èmfasi en la paraula destí). Es pot afirmar que gairebé totes les recerques que tenen relació amb algun viatge, contenen un destí en particular. Es considera que per figurar a Google s’han de realitzar keywords genèric, per exemple “posades amb tot inclòs” o “vols econòmics”, però s’ha de tenir present que el valor real del SEO és la capacitat que posseeix per enviar a usuaris al que realment els interessa trobar, i la destinació sempre ha de ser figuratiu.

2-La rellevància com a estratègia de contingut: Els motors de cerca li atorguen especial prioritat a les pàgines que són actualitzades freqüentment, amb un contingut de qualitat i rellevància.

3-SEO extern: enllaços i senyals socials. S’ha d’analitzar l’estratègia de SEO que tindrà lloc fora de la pàgina web. Els backlinks llancen mètriques que influeixen en gran mesura en la classificació d’un lloc web, i en referència al rànquing, les mètriques socials juguen un paper protagonista. Per la qual cosa és necessari realitzar un treball en conjunt de diferents sectors.

4-Mediació de trànsit: Rastrejar i mesurar els esforços SEO.

Publicat dins de General | Envia un comentari